Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!!

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!! - Sida 2 Empty Sv: Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!!

    Inlägg  Dao 2013-03-23, 01:00

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:Kvinnor har rätt att visa tuttarna när de själva vill, inte när Seel önskar det!
    så bara när de själva vill, inte när både de och seel vill?

    Nej, det är faktiskt de själva som bestämmer detta!


    men de fick ju bara när de själva ville men inte när seel ville. varför får de inte när både seel och de själva vill?

    Eftersom det bara är de själva som bestämmer över sina egna kroppar! Håller du inte med?
    men det betyder ju att de får visa dem även när seel vill eller hur, så min åsikt att on de vill får de göra det öven när seel vill eller hur' inte bara när seel inte vill dey
    Smile

    Ja, bådas önskningar kan sammanfalla. Men vare sig du eller Seel kan bestämma vad kvinnorna skall göra med sina kroppar. Det är helt och hållet DERAS att bestämma över!!!

    Det är inte hjärnkirurgi det här handlar om!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!! - Sida 2 Empty Sv: Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-03-23, 10:42

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:Kvinnor har rätt att visa tuttarna när de själva vill, inte när Seel önskar det!
    så bara när de själva vill, inte när både de och seel vill?

    Nej, det är faktiskt de själva som bestämmer detta!


    men de fick ju bara när de själva ville men inte när seel ville. varför får de inte när både seel och de själva vill?

    Eftersom det bara är de själva som bestämmer över sina egna kroppar! Håller du inte med?
    men det betyder ju att de får visa dem även när seel vill eller hur, så min åsikt att on de vill får de göra det öven när seel vill eller hur' inte bara när seel inte vill dey
    Smile

    Ja, bådas önskningar kan sammanfalla. Men vare sig du eller Seel kan bestämma vad kvinnorna skall göra med sina kroppar. Det är helt och hållet DERAS att bestämma över!!!

    Det är inte hjärnkirurgi det här handlar om!

    Du och de dina tycker ju att muslimer behandlar kviinnor väl, dem får ju inte bestämma ens vem de ska gifta sig med, hur går det ihop med vad du säger här?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!! - Sida 2 Empty Sv: Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!!

    Inlägg  Sniperace 2013-03-23, 14:41

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:Kvinnor har rätt att visa tuttarna när de själva vill, inte när Seel önskar det!
    så bara när de själva vill, inte när både de och seel vill?

    Nej, det är faktiskt de själva som bestämmer detta!


    men de fick ju bara när de själva ville men inte när seel ville. varför får de inte när både seel och de själva vill?

    Eftersom det bara är de själva som bestämmer över sina egna kroppar! Håller du inte med?
    men det betyder ju att de får visa dem även när seel vill eller hur, så min åsikt att on de vill får de göra det öven när seel vill eller hur' inte bara när seel inte vill dey
    Smile

    Ja, bådas önskningar kan sammanfalla. Men vare sig du eller Seel kan bestämma vad kvinnorna skall göra med sina kroppar. Det är helt och hållet DERAS att bestämma över!!!

    Det är inte hjärnkirurgi det här handlar om!
    där ser vi visst kan seel få se och jag hade rätt från början att visst kunde han få se om kvinnan ville detta, varför var det så svårt för dig att acceptera det
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!! - Sida 2 Empty Sv: Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!!

    Inlägg  Dao 2013-03-23, 21:35

    Sossar ee lata skrev:Du och de dina tycker ju att muslimer behandlar kviinnor väl, dem får ju inte bestämma ens vem de ska gifta sig med, hur går det ihop med vad du säger här?

    Slut ljug om mina åsikter nu! Det blir bara tramsigt!

    Självklart går det jag säger här inte ihop med vad du hittar på om vad jag skulle ha hävdat tidigare. Kanske för att det du nu skriver helt enkelt inte stämmer med vad jag hävdat!?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!! - Sida 2 Empty Sv: Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!!

    Inlägg  Dao 2013-03-23, 21:36

    Sniperace skrev:där ser vi visst kan seel få se och jag hade rätt från början att visst kunde han få se om kvinnan ville detta, varför var det så svårt för dig att acceptera det

    Moget...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!! - Sida 2 Empty Sv: Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!!

    Inlägg  Sniperace 2013-03-23, 21:38

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:där ser vi visst kan seel få se och jag hade rätt från början att visst kunde han få se om kvinnan ville detta, varför var det så svårt för dig att acceptera det

    Moget...

    ja, i motsats till dig som hela tiden skulle säga emot, fast detta var vad jag hävdade från början, men du förstod kanske inte, kanske tänkte du på viktigare saker, eller också svarade du bara på vad du TRODDE jag skrev utan att läsa?

    Sponsored content


    Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!! - Sida 2 Empty Sv: Bara att berömma de Norska damerna & herrarna!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 13:29