Sossar ee lata 2013-03-22, 15:49
Regndrottning skrev: Sossar ee lata skrev: Regndrottning skrev: F.I.S.T skrev: Sossar ee lata skrev: Regndrottning skrev: Sossar ee lata skrev: Regndrottning skrev:
Du ÄR en obildat idiot när du nedvärderar kvinnor.
Att du inte kan se detta beror troligtvis på bristande självinsikt.
Var har jag nu nedvärderat kvinnor??
När du tillalar kvinnor nedlåtande så är det nedvärderande!!
Har du svårt för att fatta?
Var har jag gjort det nu frågar jag?
Det du glömt att påpeka är att Juhaug reagerar på sexuella anspelningar och foton precis som andra kvinnor, o´hon ogillar med rätta att det tas foton på henne när hon byter om
Där ser du... En 'riktig kvinna' är en kvinna som ställer sig till mannens behag. Hon är inte sin egen persson, hon är en tillbehör till mannen, en ägodel.
Om en kvinna inte behagar mannen och är underlydande honom är hon ingen 'riktig kvinna' enligt Seel.
Helt fel angående vad jag tycker. Förstår du inte vad jag skriver? Jag tycker om när kvinnan är stark, står på egna ben och låter sig inte hunsas, förstår du inte ?
Det du beskriver är ju hur muslimska kvinnor har det, det som jag hatar. Sluta fabricera om vad du vill att jag ska tycka.
Jag fabricerar inget. Du själv tilltalat kvinnor nedlåtande, du själv vill se nakna kvinnor.'Äkta' kvinnlighet är enbart på mannens vilkor. Om en kvinna vill vara den person hon är ja, då kallas hon för flata och annst. Detta sker varje gång en kvinna inte underst'ller sig mannens åsikter och begär.
Det jag beskriver är hur DU har uttryckt dig.
Vi8ll du vara trovärdig så får du sluta med nedlåtenhet och visa respekt.
Har jag sagt annat än att jag gillar starka kvinnor som inte tar skit. Det du pratar om är ju din egen känsla, att män får minsann inte tycka om nakna kvinnor, då är det på mannens villkor. Du låter som Gudrun Schyman som hatar män för att hon blivit utsatt för våld, vad var det hon & hennes vän sa? "män är gående dildos" Fan RD sträck på dig och var en stolt kvinna!!!
Min fru bara skrattar och säger något i stil med, "äh dom där har hänglökar & buskar så dröm på du!" Så säger en kvinna med självsäkerhet och som helt saknar bitterhet.