Vilket kanske skulle mana dig till eftertanke, om du tänkte efter vill säga. Varför inte försöka bemöta Dao med sakliga argument, åtminstone sådana som du anser vara sakliga, istället för med enbart oförskämdheter som du nu gör.redalert skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:T.o.m flera vänsterdebattörer anser att du är råkorkad.
Alla får tycka vad de vill om mig. Jag klarar i alla fall av att visa respekt för de med andra åsikter! Ni får själva ansvara för er själva, men förvänta er inte att någon kommer att tycka det är kul att ständigt få höra glåpord och översittarfasoner!
Du vet som man bäddar får man ligga va?
+6
redalert
Secrist
Thetaxpayer
F.I.S.T
Dao
ericTheDog
10 posters
Sverige det 5:e bästa landet enligt Dagens Industri
formsvackan- Antal inlägg : 14778
redalert- Antal inlägg : 13973
formsvackan skrev:Vilket kanske skulle mana dig till eftertanke, om du tänkte efter vill säga. Varför inte försöka bemöta Dao med sakliga argument, åtminstone sådana som du anser vara sakliga, istället för med enbart oförskämdheter som du nu gör.redalert skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:T.o.m flera vänsterdebattörer anser att du är råkorkad.
Alla får tycka vad de vill om mig. Jag klarar i alla fall av att visa respekt för de med andra åsikter! Ni får själva ansvara för er själva, men förvänta er inte att någon kommer att tycka det är kul att ständigt få höra glåpord och översittarfasoner!
Så du tror inte att dao har någon egen skuld i hur han blir bemött?
Vidare kanske mina "oförskämdheter har något med att göra hur han bemöter mig, det vill säga han bemöter inte alls eller ignorerar om du så vill?
Du vet ju själv att säger du något seriöst så får du ett seriöst svar och svammlar, ljuger eller historiförfalskar du så får du på nöten och det är väl inte mer än rätt eller har dao carte blanche?
En martyr?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
redalert skrev:formsvackan skrev:Vilket kanske skulle mana dig till eftertanke, om du tänkte efter vill säga. Varför inte försöka bemöta Dao med sakliga argument, åtminstone sådana som du anser vara sakliga, istället för med enbart oförskämdheter som du nu gör.redalert skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:T.o.m flera vänsterdebattörer anser att du är råkorkad.
Så du tror inte att dao har någon egen skuld i hur han blir bemött?
Vidare kanske mina "oförskämdheter har något med att göra hur han bemöter mig, det vill säga han bemöter inte alls eller ignorerar om du så vill?
Du vet ju själv att säger du något seriöst så får du ett seriöst svar och svammlar, ljuger eller historiförfalskar du så får du på nöten och det är väl inte mer än rätt eller har dao carte blanche?
En martyr?
Och här tog ynkryggen rövslickaren redalert på sig "offerkoftan" och ynkar sig som den fåne han är..
//Niklas
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
ericTheDog skrev:Sverige slutar på en hedrande femteplats. Fina statsfinanser och en hygglig tillväxt räcker långt. Men för en så hög placering krävs något extraordinärt, och i Sveriges fall är det andraplatsen i ”Better Life Index” (bland europeiska länder) som lyfter oss. En fin miljö med frisk luft tar oss till förstaplatsen i den underkategorin, enligt OECD. Hälsotillståndet är också i topp och balansen mellan jobb och fritid är god, något som uppskattas i undersökningen.
Hur går detta ihop med dumvänstern syn på läget?
Ja det enda vänstern kan är att skrika "JAG vill HAAAAAAAAA mer!!!!!!!!!!!"
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Sossar ee lata skrev:
hmmm... det lät faktiskt mer likt högern
ericTheDog skrev:
T.o.m flera vänsterdebattörer anser att du är råkorkad.
vilka vänsterdebattörer tycker det menar du ?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
formsvackan skrev:Vilket kanske skulle mana dig till eftertanke, om du tänkte efter vill säga. Varför inte försöka bemöta Dao med sakliga argument, åtminstone sådana som du anser vara sakliga, istället för med enbart oförskämdheter som du nu gör.redalert skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:T.o.m flera vänsterdebattörer anser att du är råkorkad.
Bemöta en daore med sakliga argument?, bara en annan daore tycker så, är det du foliet?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
ericTheDog skrev:Sverige slutar på en hedrande femteplats. Fina statsfinanser och en hygglig tillväxt räcker långt. Men för en så hög placering krävs något extraordinärt, och i Sveriges fall är det andraplatsen i ”Better Life Index” (bland europeiska länder) som lyfter oss. En fin miljö med frisk luft tar oss till förstaplatsen i den underkategorin, enligt OECD. Hälsotillståndet är också i topp och balansen mellan jobb och fritid är god, något som uppskattas i undersökningen.
Hur går detta ihop med dumvänstern syn på läget?
Enkelt svar det går inte ihop, har inte gått ihop på över 6 år nu.
Det lär väl aldrig gå ihop heller, deras syn på läget är mer att liknas vid en blind man¨som tittar ner i en burk full med filmjölk, lite grumligt.
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
Nej det gjorde det inte alls!
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
T.o.m flera vänsterdebattörer anser att du är råkorkad.
vilka vänsterdebattörer tycker det menar du ?
Du menar inte att det är full uppslutning från vänstern till dao's galenskaper, demokratiska val på Kuba till exempel?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
Förklara..
Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
Förklara..
ganska enkelt, högern klagar på höga skatter, trots att det ofta är högermänniskor som har mycket pengar. Och oftast är det högavlönade som är avundsjuka människor, vill ha mer i lön hela tiden
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
Förklara..
ganska enkelt, högern klagar på höga skatter, trots att det ofta är högermänniskor som har mycket pengar. Och oftast är det högavlönade som är avundsjuka människor, vill ha mer i lön hela tiden
Och vad menar du att den högavlönade är avundsjuk på?