Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Danderyds gymnasium bland de bästa i Sverige

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Danderyds gymnasium bland de bästa i Sverige Empty Danderyds gymnasium bland de bästa i Sverige

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-29, 10:58

    och jag som trodde det var Rosengård gymnasium som låg i topp lol! lol! lol! , inte konstigt att man åker långväga för att gå i skolan i Danderyd så man får en bra grund för framtiden.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Danderyds gymnasium bland de bästa i Sverige Empty Visst är det trevligt med alla form av segregation....

    Inlägg  theward 2009-04-29, 11:09

    Sossar-e-lata skrev:och jag som trodde det var Rosengård gymnasium som låg i topp lol! lol! lol! , inte konstigt att man åker långväga för att gå i skolan i Danderyd så man får en bra grund för framtiden.

    Borde du istället inte gråta över att andra får gå i en sämre skola än de i danderyd får?

    Du vet, ska Sverige klara sig framtiden, måste skolan vara bra, rakt över.
    Inte bara på vissa få platser
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Danderyds gymnasium bland de bästa i Sverige Empty ...

    Inlägg  marxisten 2009-04-29, 11:12

    http://www.nybro.se/templates/PuffPage____9861.aspx

    Det är min kommunala skola i Nybro också!

    Sponsored content


    Danderyds gymnasium bland de bästa i Sverige Empty Sv: Danderyds gymnasium bland de bästa i Sverige

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 02:41