+6
Vercingetorix
Sniperace
Infra
Thetaxpayer
DirtyDog
Sossar ee lata
10 posters
Herre gud!!!! Vad är det för folk!?!?
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
Det är våra "fattiga".
Man blir bara förbannad när man ser idioterna.
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
DirtyDog skrev:Det är våra "fattiga".
Eller så får vi skylla på utanförskapet.....eller USA....
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
DirtyDog skrev:Det är våra "fattiga".
Jag kan inte kolla på det längre. Man börjar ju tycka att det är dags för körkort för att skaffa barn.
Jag såg ett avsnitt där 2 barnspappan började gråta när Lyxfällan sålde hans playstation för det var hans enda hobby. -
Är det verkligen möjligt att folk kan vara så blåsta?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Thetaxpayer skrev:DirtyDog skrev:Det är våra "fattiga".
Jag kan inte kolla på det längre. Man börjar ju tycka att det är dags för körkort för att skaffa barn.
Jag såg ett avsnitt där 2 barnspappan började gråta när Lyxfällan sålde hans playstation för det var hans enda hobby. -
Är det verkligen möjligt att folk kan vara så blåsta?
Ja tyvärr, se bara på en del här inne.....
Infra- Antal inlägg : 29644
Ja, men de var ju svenskar.DirtyDog skrev:Det är våra "fattiga".
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Infra skrev:Ja, men de var ju svenskar.DirtyDog skrev:Det är våra "fattiga".
Ja, och det förvärrar snarare än förminskar idiotin
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
Det kanske låter hjärtlöst, helt i linje med vänsterns fördomar om oss kapitalister, men jag har slutat tycka synd om idioter. De som förtjänar sympatier i denna soppa är naturligtvis barnen.
Intressant vore emellertid att ta reda på huruvida denna familj faller under det relatava fattigdomsstrecket som det ylats så kopiöst mycket om på sistone.
Det vore nämligen dödsstöten gällande relevansen i denna debatt.
Intressant vore emellertid att ta reda på huruvida denna familj faller under det relatava fattigdomsstrecket som det ylats så kopiöst mycket om på sistone.
Det vore nämligen dödsstöten gällande relevansen i denna debatt.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Vi lär aldrig få något svar från vänstermupparna i frågan om detta är en del av den utbredda fattigdomen.
Infra- Antal inlägg : 29644
Tja men svenskar står väl över alla misstankar har SEELSniperace skrev:Infra skrev:Ja, men de var ju svenskar.DirtyDog skrev:Det är våra "fattiga".
inpräntat i oss.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Infra skrev:Tja men svenskar står väl över alla misstankar har SEELSniperace skrev:Infra skrev:Ja, men de var ju svenskar.DirtyDog skrev:Det är våra "fattiga".
inpräntat i oss.
Gör de, ser du en övervikt av invandrare i lyxfällan?
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
ericTheDog skrev:Vi lär aldrig få något svar från vänstermupparna i frågan om detta är en del av den utbredda fattigdomen.
Fan vet...
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Man kan nog med fog misstänka att barnen tillhör den grupp av barn som är ekonomiskt utsatta. I familjer med missbruksproblem är detta förmodligen vanligt. Man kan missbruka många olika droger, men pizza ....Vercingetorix skrev:ericTheDog skrev:Vi lär aldrig få något svar från vänstermupparna i frågan om detta är en del av den utbredda fattigdomen.
Fan vet...
formsvackan skrev:Man kan nog med fog misstänka att barnen tillhör den grupp av barn som är ekonomiskt utsatta. I familjer med missbruksproblem är detta förmodligen vanligt. Man kan missbruka många olika droger, men pizza ....Vercingetorix skrev:ericTheDog skrev:Vi lär aldrig få något svar från vänstermupparna i frågan om detta är en del av den utbredda fattigdomen.
Fan vet...
Så det handlar om 250000 barn med knäppa föräldrar...
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
PÅ vilket sätt kom barnfattigdomen i den debatten ?
F.I.S.T skrev:PÅ vilket sätt kom barnfattigdomen i den debatten ?
Läs tråden vettja
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:PÅ vilket sätt kom barnfattigdomen i den debatten ?
Läs tråden vettja
Ohh .... sorry, själv brukar jag klistra in texten ur artikeln jag vill diskutera
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
Barnfattigdom?
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:PÅ vilket sätt kom barnfattigdomen i den debatten ?
Läs tråden vettja
Ohh .... sorry, själv brukar jag klistra in texten ur artikeln jag vill diskutera
Men läs tråden för i h-e.
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:PÅ vilket sätt kom barnfattigdomen i den debatten ?
Läs tråden vettja
som sagt var ...läs tråden ETD (appropå den andra tråden om Italien korrumption och diktatorfasoner)
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:PÅ vilket sätt kom barnfattigdomen i den debatten ?
Läs tråden vettja
som sagt var ...läs tråden ETD (appropå den andra tråden om Italien korrumption och diktatorfasoner)
Vilken tråd menar du?