ericTheDog skrev:Det är nog snarare jag som nått ett steg längre än dig då jag ser nyanser i Guantanamo som du misslyckas med att se.
Ja, typ att det inte är "kommunister" eller "islamister" som är gärningsmännen. Då kommer dina "nyanser" in...
ericTheDog skrev:Det är nog snarare jag som nått ett steg längre än dig då jag ser nyanser i Guantanamo som du misslyckas med att se.
ericTheDog skrev:Nej, det gör det inte.
Dao skrev:ericTheDog skrev:Pssssssssssst, Kuba är en totalitär diktatur.
Svartitt igen, alltså...
Dao skrev:ericTheDog skrev:Det är nog snarare jag som nått ett steg längre än dig då jag ser nyanser i Guantanamo som du misslyckas med att se.
Ja, typ att det inte är "kommunister" eller "islamister" som är gärningsmännen. Då kommer dina "nyanser" in...
Dao skrev:ericTheDog skrev:Nej, det gör det inte.
Nej, det är ju klart. Du är ju "nyanserad"...
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:...om Syriens diktators benämning av rebellerna/oppositionen som "terrorister" ?
Vi tycker, men delar jag delar inte med mig till dig, ditt fjån.
... missuppfattat vad debatt är för något ?
redalert skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:...om Syriens diktators benämning av rebellerna/oppositionen som "terrorister" ?
När skall du själv börja debattera vi väntar alla med spänning på den dagen?
F.I.S.T skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:...om Syriens diktators benämning av rebellerna/oppositionen som "terrorister" ?
Det blir precis samma ögonblick som du och dina ankbröder antar utmaningen till debatt, ist för verbal vomering, personangrepp och fokusförskjutning.
redalert skrev:
Tänk då blir det aldrig med andra ord eftersom vomeringarna är det enda svar du förtjänar på din ickedebatt!
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Pssssssssssst, Kuba är en totalitär diktatur.
Svartitt igen, alltså...
Kuba ligger inge vidare till på demokratiskalan. Men det kanske du hade missat.
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Det är nog snarare jag som nått ett steg längre än dig då jag ser nyanser i Guantanamo som du misslyckas med att se.
Gärningsmännen är individer.
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Nej, det gör det inte.
Hahaha, du hade således inga exempel att komma med. Ärligt, vilken j-a fjant du är.
F.I.S.T skrev:redalert skrev:
Tänk då blir det aldrig med andra ord eftersom vomeringarna är det enda svar du förtjänar på din ickedebatt!
Jag har nyss gjort ett inlägg i tråden om NK och THB... vill du fortsätta fly från debatten, ärv det ditt val
F.I.S.T skrev:redalert skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:...om Syriens diktators benämning av rebellerna/oppositionen som "terrorister" ?
Det blir precis samma ögonblick som du och dina ankbröder antar utmaningen till debatt, ist för verbal vomering, personangrepp och fokusförskjutning.
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Pssssssssssst, Kuba är en totalitär diktatur.
Svartitt igen, alltså...
Du vet problematiken med denna "demokratiskala", va?
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Det är nog snarare jag som nått ett steg längre än dig då jag ser nyanser i Guantanamo som du misslyckas med att se.
Gärningsmännen är individer.
Inte enligt många av forhögerns inlägg, så snart individen är "kommunist", "islamist" eller "invandrare"!
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Nej, det gör det inte.
Hahaha, du hade således inga exempel att komma med. Ärligt, vilken j-a fjant du är.
Exempel på vad?
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Nej, det gör det inte.
Exempel på vad?
GAPSKRATT!!! Först klipper du bort dina egna tokerier för att sedan "glömma bort" dem. Pajas.
GAPSKRATT 1: Att kalla folk för ankor och sedan yla över att de inte vill debattera med dig.
GAPSKRATT 2: Att du överhuvudtaget tror nån skulle vara intresserad av debatt med familjen kackerlacka.
RedCloud skrev:
GAPSKRATT 1: Att kalla folk för ankor och sedan yla över att de inte vill debattera med dig.
GAPSKRATT 2: Att du överhuvudtaget tror nån skulle vara intresserad av debatt med familjen kackerlacka.
få se nu.....en kullerbytta i logik a´la importhjonet....
Och det logiska felet bestod i vadå?
RedCloud skrev:Och det logiska felet bestod i vadå?
Om du inte ser det är det nog ingen idé att du får en förklaring......
Det finns inget logiskt fel överhuvudtaget.
Dao skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Pssssssssssst, Kuba är en totalitär diktatur.
Svartitt igen, alltså...
Du vet problematiken med denna "demokratiskala", va?