Sniperace 2013-03-04, 13:15
Dao skrev: Sniperace skrev:Nej, det sker INTE en oblodig sådan i Syrien,m men som du skrev det vore väl det bästa, så det var la inte bra att rebellerna med vapen i hand skapade en blodig sådan eller hur?
Men nå, vill du att Castroregimen störtas, helst i en oblodig revolution, eller om det då inte går på annat sätt genom vapen?
Jag skiter i om Castroregimen störtas eller inte, bara kubanerna får möjlighet till frihet och demokrati!!! Jag har svarat tusen gånger på denna djävla fråga!!!
Nu till frågan du undviker av svara på, varför förstår jag inte. Är den kontroversiell eller något annat? Här är den, igen:
Tycker inte du att det BÄSTA vore att en förändring från diktatur till demokrati sker på ett fredligt och oblodigt sätt?
VARFÖR klarar du inte av att svara på den frågan? Finns det NÅGOT som skulle hindra dig från att svara det självklara "ja" på denna fråga??
Ok, du skiter i om den störtas eller ej, bara de får sin demokrati, HAR det fått denna?
tror du det behövs något för att de ska få den, tror du de får den så länge dessa sitter vid makten, eller först när de störtas?
Och JO det är bäst när den sker naturligt UTAN våld, men då ställer jag frågan har det skett naturligt utan våld i något lans med den arabiska våren?
är det då bra, eller är det väldigt negativt at dessa då störtas med våld?
stöder du det våldet då?
KAnske skulle det varit bättre att vänta på en naturlig väg till demokratin?