F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Kan jobba... var orden, för ni gör det ju knappast.
Du kan hålla på att ljuga och fantisera hur länge du vill om andras jobbsituation, det gör dig bara mindre trovärdig för varje ord du skriver, och en mindre ynkligare människa för varje negativt antagande utan grund... jag tycker faktiskt på riktigt synd om dig, för det finns inga fattigare människor än de som är utan kärlek i kropp och hjärta och sinne. Och du är bland de mest destruktiva och hatiska jag nånsin stött påRedMentalCase skrev:Och du dumfisten,
som sagt var ... se ovan !
RedMentalCase skrev:jag bidrar mer till välfärden än du någonsin gjort, med glädje
Och hur vet du det ?.... här låter du som Lasse Lindrots karikatyr av skinheadsen han drev med "en sak ska ru has jävligt klart före... jag har fler farser än du nånsin haft"RedMentalCase skrev:det är såna som du som får en att inte vilja bidra ännu mer
sånna som jag som varje dag delar gladeligen med mig genom skatt och genom ideellt arbete, genom osjälviska handlingar..... jo det förstår jag måste vara en nagel i ögat på digRedMentalCase skrev:resten av ditt svammel är som vanligt helt obegripligt.
som sagt varRedMentalCase skrev:Och som vanligt är du totalt svarslös för de simplaste frågor som 5 åringar med ADHD kunnat svara på
Förstår inte varför du känner dig nödgad att ta upp din mentala åldersstatus och en av dina diagnoser till jämförelse, det hade du inte behövt göraRedMentalCase skrev: bor du i Stockholm?
Nej, jag har bott i Stockholm i ca 17 år, men inte nu, däremot har jag stora delar av min släkt där vilka jag värnar om.RedMentalCase skrev:Tror du att ditt bidragsvurmande
.... socialbidragen ökade under Alliansen .... vem vurmar om bidrag ?RedMentalCase skrev: skapar mer välfärd?
välfärd skapas genom att ALLA människor är i samma båt, genom minskade utanförskap ekonomiskt och socialt, genom förbättrad situation för småföretagen vilket visat sig att småföretagarna själva tyckte att MP och V har. välfärd skapas genom solidaritet.... något som du tycks ha svårt för....
Jag tycker verkligen synd om dig, du må vara en av de fattigaste människor jag stött på nån gång, jag hoppas innerligt att livet vänder till det bättre för dig så du får känna solidaritet och slipper hata så mycket ... lycka till RMC !
Ingen hatar dig heller fisten, vad än Rolf Johansson inbillar dig, sluta parasitera, bidra istället.
Vad det gäller ditt övriga svammel sorteras det under " imtresseklubben noterar, och arkiverar i det stora arkivet"