+6
F.I.S.T
Corven
Regndrottning
Kakmonstret
MartinLindgren
RedCloud
10 posters
För er som vill slippa barnrumpan Thors....
RedCloud- Antal inlägg : 23039
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Nja vet inte det jag, men visst har LillThor aktiverat SD2010 inne på testaren sen några dagar?
Tyckte mig också se att corven per omgående låste en SD2010 tråd, som var en sån där Red Cloud grej som vi ser i parti och minut här på forumet dagligdags!
Tyckte mig också se att corven per omgående låste en SD2010 tråd, som var en sån där Red Cloud grej som vi ser i parti och minut här på forumet dagligdags!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Menar du att du kommer att lämna ACbladet?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
Kakmonstret skrev:Menar du att du kommer att lämna ACbladet?
Var det det han skrev?
Läs innantill nästa gång....
Corven- Antal inlägg : 1827
MartinLindgren skrev:Nja vet inte det jag, men visst har LillThor aktiverat SD2010 inne på testaren sen några dagar?
Jo, han kom dit, och tog med sig sitt beteende härifrån, och när jag sa till honom i pm, så fick jag till svar: Banna mig då djävla idiot, så det gjorde jag. Så han är bannad på Testaren, på egen begäran. Dock inte raderad, eftersom vi inte raderar några konton.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
hmmmCorven skrev:MartinLindgren skrev:Nja vet inte det jag, men visst har LillThor aktiverat SD2010 inne på testaren sen några dagar?
Jo, han kom dit, och tog med sig sitt beteende härifrån, och när jag sa till honom i pm, så fick jag till svar: Banna mig då djävla idiot, så det gjorde jag. Så han är bannad på Testaren, på egen begäran. Dock inte raderad, eftersom vi inte raderar några konton.
Dao- Antal inlägg : 26567
Ha ha ha
Ja, Thors är oslagbar, om han verkligen menar allvar...
Ja, Thors är oslagbar, om han verkligen menar allvar...
Thors- Antal inlägg : 2065
Corven skrev:MartinLindgren skrev:Nja vet inte det jag, men visst har LillThor aktiverat SD2010 inne på testaren sen några dagar?
Tuff du är korven
Tuff du är korven
Vad korkad DU är pajasNazze...
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Psyknazze bannad ha,ha,ha,ha
Psyknazze bannad ha,ha,ha,ha
på egen begäran....dagens roligaste !!!
RedCloud skrev:Psyknazze bannad ha,ha,ha,ha
på egen begäran....dagens roligaste !!!
Som den martyr han vill vara så tycker jag att psyknazze skall be om att få bli bannad härifrån också (innan) han blir det ändå!
Senast ändrad av Redvictory den 2010-03-25, 08:12, ändrad totalt 1 gång
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Thors skrev:Corven skrev:MartinLindgren skrev:Nja vet inte det jag, men visst har LillThor aktiverat SD2010 inne på testaren sen några dagar?
Tuff du är korven
Din lilla bajshög blåfront du ställer frågor och får svar, Dao har öppnat upp för debatt hur många gånger som helst med dig, men du dissar Dao men den enda som ger dig någon form av creed är fyllot seel.
Så min fråga att öppna upp hur mår du Thors?
//berra
Som den martyr han vill vara så tycker jag att psyknazze kall be om att få bli bannad härifrån också (innan) han blir det ändå!
ha ha ha...
berralarzon- Antal inlägg : 6964
RedCloud skrev:Som den martyr han vill vara så tycker jag att psyknazze kall be om att få bli bannad härifrån också (innan) han blir det ändå!
ha ha ha...
Han är ju till och med bannad vid den lokala varmkorvmojen inte ens bakvändakeps epatraktornördar vill ju inte ha med honom att göra längre.
//berra
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Tuff du är corven, mumlar LillThor, när det i själva verket är han som spelat sig schack matt alldeles på egen hand!
Sen återstår det väl för testaren att se om SD2010/Thor förstått vad banning betyder?
För SD:s tråd som corven stängde bröt ju mot precis allt hon markerat med stora tydliga bokstäver senaste tiden,
Tråden hade låsts oavsett vem som skrivit den om jag förstår det hela rätt!
Sen återstår det väl för testaren att se om SD2010/Thor förstått vad banning betyder?
För SD:s tråd som corven stängde bröt ju mot precis allt hon markerat med stora tydliga bokstäver senaste tiden,
Tråden hade låsts oavsett vem som skrivit den om jag förstår det hela rätt!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Regndrottning skrev:Kakmonstret skrev:Menar du att du kommer att lämna ACbladet?
Var det det han skrev?
Läs innantill nästa gång....
jag tolkar det som att RC ger upp mot Thors och kommer hänga på testaren, där han verkar ha erhållit livslång immunitet oavsett beteende.
Corven skrev:Otroligt bra att du bannade psykot corven! nu vet jag att det bara är att logga in sig där när psyknazze får nästa psykbryt utan risk för att han kommer efter! han står och knackar på men blir inte insläppt kan man säga!MartinLindgren skrev:Nja vet inte det jag, men visst har LillThor aktiverat SD2010 inne på testaren sen några dagar?