Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
redalert
Thetaxpayer
DMustaine
F.I.S.T
Infra
RedMentalCase
RedCloud
Regndrottning
lazy
Sossar ee lata
14 posters

    Hej då, vi hörs i slutet av februari

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Hej då, vi hörs i slutet av februari - Sida 4 Empty Sv: Hej då, vi hörs i slutet av februari

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-02-01, 20:21

    Tack alla som önskat mig skön semester!! Hittat wifi efter en vecka i total skön ensamhet med några sköna dyk lirare från Malaysia, mitt största problem just nu är att det blåser för mycket för att gå ner vid Hin Daeng & Hin Muang, men vi har ca en vecka på oss ute på båten, sen ner mot Malaysia....skål alla glada.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Hej då, vi hörs i slutet av februari - Sida 4 Empty Sv: Hej då, vi hörs i slutet av februari

    Inlägg  Infra 2013-02-01, 20:51

    Sossar ee lata skrev:Tack alla som önskat mig skön semester!! Hittat wifi efter en vecka i total skön ensamhet med några sköna dyk lirare från Malaysia, mitt största problem just nu är att det blåser för mycket för att gå ner vid Hin Daeng & Hin Muang, men vi har ca en vecka på oss ute på båten, sen ner mot Malaysia....skål alla glada.

    Om du har möjlighet så ser jag gärna att du stannar några veckor till.
    Vi lovar att inte sörja ihjäl oss här på sajten.


    [img]Hej då, vi hörs i slutet av februari - Sida 4 Varning[/img]

      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:22