F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Småföretagarna svarade på en vinklad enkät. Att miljöpartiet skulle vara "bäst" är skribentens eget påhitt.
Ha ha ... ni är obetalbart korkade allt som oftast. Det "vinklade" var då i sådana fall att förslagens partitillhörighet inte avslöjades för företagarna, vilket då innebär att de röstar för det bästa förslaget, UTAN att vara färgade av propaganda saom vilseleder dem i frågan ...
intressant det då blir MP och V va ?
Du tror inte företagare vill ta del av hela den politik v och mp står för innan de väljer parti?
Du tror inte företagarna är kapabla att välja parti själva?
Allt jag säger är att de gillade MPs och Vs förslag bäst ...
Grattis, du närmar dig sanningen. Bra att du tar tillbaka det där om att småföretagarna skulle gilla mp och v-politik bäst.
Men snälla människa ... är du bara outbildad och dålig på läsförståelse, eller är du tillräckligt cynisk för att kontinuerligt ändra andras uttalanden för att få stöd för Alliansen ?
Jag har HELA TIDEN SAGT ATT DET ÄR I FRÅGAN OM SMÅFÖRETAGANDE SOM JUST SMÅFÖRETAGARNA RÖSTAT FÖR MP OCH Vs POLITIK !!!!!!!!!!
Inte som du försöker få det till, att småföretagare skulle rent allmänt gilla MPs och Vs miljöpolitik, utrikespolitik etc etc etc ...
Men jag förstår som sagt var att det svider att eran livslögn om dessa partier blivit avslöjad
Om du nu är utbildad så bekräftar det min tes - att vilken idiot som helst kan ta sig igenom en utbildning.
Nej, du sade att företagarna gillade 2 enskilda förslag från v och mp, för att nu plötsligt påstå att de skulle föredra HELA v och mp's småföretagarpolitik.
En extremt vinklad undersökning med ett lika vinklat resultat.
Låt istället småföretagarna ta ställning till hela småföretagarpolitiken. Resultatet torde bli ett knappt mätbart resultat för mp och v.
Herregud så trött i huvudet du är ..... blev det för jobbigt att din världsbild om företagande sprack ?
Sprack? Att nåt enskilt förslag föll småföretagarna i smaken förändrar väl knappast bilden av 2 extremt företagarfientliga partier på vänsterkanten? Partier som sansat folk skrattar åt.