Sniperace 2013-01-16, 18:47
Dao skrev: Sniperace skrev: Dao skrev: Sniperace skrev: Dao skrev: Secrist skrev: Dao skrev: Secrist skrev: Dao skrev: Secrist skrev: Dao skrev: Thetaxpayer skrev:Ja det står ju vem som helst fritt att öppna ett företag och börja bidra.
Nej, vem som helst kan inte göra detta!
Vem kan inte göra det?
De som inte kan ta lån!
Det finns starta eget bidrag och massvis av olika stöd. Speciellt om du har invadrarbakgrund.
De har betydligt mindre möjligheter än "svenskar" generellt sett!
På tal om "svenskar" - anser du fortfarande att det inte finns svenskar som gör gruppvåldtäckter?
Ja. Med inga så menar inte att det aldrig hänt. Jag menar att det lär vara extremt ovanligt med 4-5 etniska svenskar som våldtar i grupp.
I faktiskt antal dominerar svenskarna. Är det "inga" för dig?
Och då är inte mörkertalet räknat...
vilka, länk och källa tack.
gruppvåldtäkt med svenska förövare är ytterst sällsynt om det ens existerar
Coola ner dig nu... Det har redan visats sådana länkar och statistik. Till och med dina högerpolare här har accepterat detta...
Nej, du har inte visat det faktiska förhållandet, men än med statistik som du ju själv fördömer.
visa istället på reella rättsfall.
Skulle jag ha fördömt statistik som jag själv lyft fram?
Det är ju nu DU som fördömmer dessa, faktiskt.
Nej, men du fördömer den statistik som inte stöder DIN ståndpunkt
men som sagt ta fram lite domar i detta från rättsväsendet så får du väl se.
hur många fall tror du att du hittar där uppemot fem svenska killar våldtar en kvinna, och se sedan hur många fall där det är ett gäng invandrare, du kommer låtsas vara förvånad eller förneka och påstå at det beror på bakomligande orsaker osv osv, ytanförskap....