Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-01-11, 14:15

    http://www.dt.se/nyheter/alvdalen/1.3067612-sverigedemokraterna-storst-for-eleverna?pageNumber=9

    Om RC´s "vänner" i de norra delarna får bestämma så får SD nästan egen majoritet.....ja se norrlänningar, är de inte sjukskrivna så är de SD anhängare....
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Sv: Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  Regndrottning 2013-01-11, 14:50

    Sossar ee lata skrev:http://www.dt.se/nyheter/alvdalen/1.3067612-sverigedemokraterna-storst-for-eleverna?pageNumber=9

    Om RC´s "vänner" i de norra delarna får bestämma så får SD nästan egen majoritet.....ja se norrlänningar, är de inte sjukskrivna så är de SD anhängare....

    Borde passa dig... De har då 50% 'rätt'....
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Sv: Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  lazy 2013-01-11, 14:56

    Dags för ett studiebesök från Expo.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Sv: Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  RedCloud 2013-01-11, 16:10

    Om RC´s "vänner" i de norra delarna får bestämma så får SD nästan egen majoritet...

    Du verkar precis lika fascinerad av min person som stolpskotten i anktrion.

    Lider du av samma mindervärdeskomplex ?

    F.ö. avhandlar artikeln om en enda ort som dessutom inte ens ligger norrland.

    Du är inte så begåvad om man säger... (och nu var jag snäll)


    Av de 215 giltiga rösterna på gymnasieskolan tillföll .......

    Ridå !!!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Sv: Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-01-11, 16:15

    RedCloud skrev:
    Om RC´s "vänner" i de norra delarna får bestämma så får SD nästan egen majoritet...

    Du verkar precis lika fascinerad av min person som stolpskotten i anktrion.

    Lider du av samma mindervärdeskomplex ?

    F.ö. avhandlar artikeln om en enda ort som dessutom inte ens ligger norrland.

    Du är inte så begåvad om man säger... (och nu var jag snäll)


    Av de 215 giltiga rösterna på gymnasieskolan tillföll .......

    Ridå !!!

    Var skrev jag norrland?? scratch scratch scratch scratch Nu hittar du på som du vill igen.....

    Visa var jag skrev norrland
    ¨
    Ridå!!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Sv: Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  RedCloud 2013-01-11, 16:16

    Rasistäcklet skrev:Visa var jag skrev norrland

    "ja se norrlänningar,"

    i första inlägget, du är ju inte speciellt smart....fast det brukar ju inte rasister vara heller så...

    RIDÅ
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Sv: Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-01-11, 16:29

    Alltså skrev jag inte norrland! då har vi redigt ut att du sa fel. Sen att jag sa norrlännigar är för att det är ett ord man använder om befolkningen norr om Gävle, då gävleborg tillhör norrland, och eftersom dessa orter ligger längre norrut så är dom "norrlänningar" lite latare, lite sämre affraid affraid Så säger vi här i Sveriges hjärta Sthlm Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Sv: Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  RedCloud 2013-01-11, 16:32

    Rasistäcklet skrev:Alltså skrev jag inte norrland!

    ehhh norrlänningar bor i ehhh norrland....

    Rasistäcklet skrev:Sen att jag sa norrlännigar är för att det är ett ord man använder om befolkningen norr om Gävle, då gävleborg tillhör norrland

    Älvdalen ligger i Dalarna....

    Dubbel-Ridå....

    Du är ju inte den vassaste kniven i lådan direkt.....

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Sv: Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  Sniperace 2013-01-11, 16:41

    ligger inte norrländska gränsen strax söder om Markaryd?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Sv: Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  RedCloud 2013-01-11, 16:45

    Sniperace skrev:ligger inte norrländska gränsen strax söder om Markaryd?

    Förmodligen enligt rasistäcklet Seels bristfälliga geografikunskaper.....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Sv: Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-01-11, 17:20

    RedCloud skrev:
    Rasistäcklet skrev:Alltså skrev jag inte norrland!

    ehhh norrlänningar bor i ehhh norrland....

    Rasistäcklet skrev:Sen att jag sa norrlännigar är för att det är ett ord man använder om befolkningen norr om Gävle, då gävleborg tillhör norrland

    Älvdalen ligger i Dalarna....

    Dubbel-Ridå....

    Du är ju inte den vassaste kniven i lådan direkt.....


    Lille vän hör du inte vad jag säger!? Vi här i storstan kallar alla ovan Gävle för norrlänningar, vare sig du gillar det eller inte. Men det är du och de dina som har flest anhängare hos SD. Rasismen breder ut sig på landsbygden pga lågutbildat folk som inte vet bättre......
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Sv: Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  RedCloud 2013-01-11, 17:29

    Lille vän hör du inte vad jag säger!?

    jag är inte, eller kommer någonsin bli vän med en rasist.

    Vi här i storstan kallar alla ovan Gävle för norrlänningar, vare sig du gillar det eller inte.

    Älvdalen ligger fortfarande i Dalarna, dina bristfälliga kunskaper i geografi blir inte mer rätt för det.

    Men det är du och de dina som har flest anhängare hos SD.

    Inte då....

    Rasismen breder ut sig på landsbygden pga lågutbildat folk som inte vet bättre......

    Är det din låga utbildning som gör att du sympatiserar med rasistiska SD ? Vilken överraskning/NOT

    Sponsored content


    Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le....... Empty Sv: Så här röstar framtidens ungdomar I RC´s del av Sverige, man kan inte annat än le.......

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 12:38