Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
Thetaxpayer
Infra
Secrist
F.I.S.T
RedCloud
redalert
Regndrottning
Sossar ee lata
Gandalf
13 posters

Äckeladvokat

Gandalf
    Gandalf

Antal inlägg : 473

Äckeladvokat - Sida 3 Empty Djävulens advokater

Inlägg  Gandalf 2013-01-12, 01:55

Låter som när högern försvarar Israel för vad de gör med palestinierna. Offrens fel där också...

Hur lyckades Israel/Palestinakonflikten hamna i en tråd om brutal våldtäkt i Indien?

Offrens fel där också...

Naturligtvis inte, det kommer alltid att finnas "försvarsadvokater" som fullständigt skiter i offren, och tjänar mest på att ställa upp på förövarens sida, tyvärr.
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Äckeladvokat - Sida 3 Empty Sv: Äckeladvokat

Inlägg  Secrist 2013-01-12, 02:28

Dao skrev:
    Gandalf skrev:Den indiska medicinstudenten Jyoti Singh Pandye, 23, våldtogs och mördades av flera män på en buss i Indien.
    Nu skyller Manohar Lal Sharma, advokat till tre av de misstänkta förövarna, på offret.
    – Jag har aldrig sett ett enda fall där en respektabel kvinna blivit våldtagen. Inte ens en maffiaboss skulle röra en flicka med respekt.

Född ammad och tröstad av sin mor,men nu som """mogen""" man tänker han med enda hjälp av kuken!!!Eller?

Låter som när högern försvarar Israel för vad de gör med palestinierna. Offrens fel där också...

Äckeladvokat - Sida 3 FatahHamas617
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2013-01-12, 11:12

[quote="Gandalf"]
    Hur lyckades Israel/Palestinakonflikten hamna i en tråd om brutal våldtäkt i Indien?

Inga problem, forumhögern kan inte låta bli NK ... och då gör vi jämförelser

DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2013-01-12, 12:42

Regndrottning skrev:Kanske, bara kanske skulle vi, i våldtäktsfall, kräva att den anklagade kan bevisa sin oskuld?
    Varför inte använda denna fantastiska idé för alla sorters brott?

Alla som inte kan bevisa sin oskuld döms för brott som begås. Tänk vad detta skulle underlätta polisens arbete!

Hur många får dömas för samma brott förresten? Är det ok ifall hela AIK-klacken döms för mord ifall någon av dem kastade in en sten som dödade en Djurgårdsspelare? Ingen av dem kan väl BEVISA att de INTE gjorde brottet (ifall de inte saknar armar förvisso, men är det ett hållbart bevis)?

Man kan väl även arrestera några som passerar förbi utanför stadion? Vi vill ju vara säkra på att ingen skyldig kan komma undan?

På denna sida ställs en viktig fråga. "Tänk om....." http://genusnytt.wordpress.com/2012/03/01/hon-ljog-om-valdtakt-han-miste-25-ar/
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2013-01-12, 14:03

[quote="F.I.S.T"]
    Gandalf skrev:

Inga problem, forumhögern kan inte låta bli NK ... och då gör vi jämförelser

Svarslös fist som numera tycks permanentad på pottkanten! Laughing
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-01-13, 04:28

redalert skrev:

Alert "debatterar" igen Laughing
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2013-01-13, 04:44

F.I.S.T skrev:
    redalert skrev:

Alert "debatterar" igen Laughing

När ska du börja? Visa mig det kommunistiska samhället som fungerar till att börja med så utgår vi ifrån det!
    Ok jag ger dig en liten respit...visa mig ett kommunistiskt samhälle som fungerar bättre än ex Sveriges något liberala samhälle! Gör mig stolt fistäcklet!
    Jag önskar jag kunde kalla dig annat än äckel....men du har kallat mig rasist!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-01-13, 19:55

Jag tänker inte svara på en enda fråga från Dmustaine, så länge han beter sig som ett förorättat forumtroll Cool
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2013-01-13, 21:04

F.I.S.T skrev:Jag tänker inte svara på en enda fråga från Dmustaine, så länge han beter sig som ett förorättat forumtroll Cool

lol! lol! lol!

När har du överhuvudtaget svarat på någon "obekväm" fråga?

lol! lol! lol!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-01-14, 02:01

redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:Jag tänker inte svara på en enda fråga från Dmustaine, så länge han beter sig som ett förorättat forumtroll Cool

lol! lol! lol!

När har du överhuvudtaget svarat på någon "obekväm" fråga?

lol! lol! lol!

Jag sorterar inte avd öknamn och personangrepp, som diskussionsunderlag för politisk debatt

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 13:22