jag bara vidarebefordrar dem här
Vilket är jävligt onödigt och fyller inget syfte mer än mobb fasoner
jag bara vidarebefordrar dem här
RedCloud skrev:men det är väl inte mitt fel att de heter så?
Varför överhuvudtaget hänga ut dom ?
Det ÄR inte friskt...
Du besvarade inte mina frågor angående dina märkliga slutsatser och drar sen ytterligare en märklig slutsats?RedCloud skrev:
Rinner skiten ur dig helt utan kontroll?
Kul att se att du hyllar internetmobben....jag är inte ett dugg förvånad....
Den texten var inte med i ditt ursprungliga inlägg (och det vet du).RedCloud skrev:Noterar att du undvek; Ta exemplet med tjejen som påstods lagt ut bilder på Instagram.....
RedCloud skrev:Kriminella våldsverkare SKA HÄNGAS UT
De ska lagföras, vid fällande dom fängslas.
Inte hängas ut av en mobb.
RedCloud skrev:jag bara vidarebefordrar dem här
Vilket är jävligt onödigt och fyller inget syfte mer än mobb fasoner
DirtyDog skrev:Svårt att veta VEM som sköt först men på filmen hos Expressen så skriker nån med utländsk brytning högt varpå automateld hörs och sedan den utländska brytningen igen. Efter ytterligare 5 sekunder hörs betydligt kraftigare smällar från pistoler.lazy skrev:Mycket bra sammanfattning, jag såg/hörde inte heller ngn skottlossning från rånarnas sida men det räcker med att vifta med ett vapen oavsett om det är ett riktigt eller inte för att polisen ska ha rätt att använda sina tjänstevapen.
Då rånare ofta bär skyddsväst är det inte så tryggt att sikta på magen på det avståndet om någon siktar mot dig med ett automatvapen. Sen stod han väl bakom en öppen bildörr? Åtminstone där han föll omkull.
Ett rejält dagsverke skulle göra dig gott.Sniperace skrev:Infra skrev:Vercingetorix skrev:Infra skrev:Tar man arbeten? Bara sådär?Vercingetorix skrev:Infra skrev:
När ska SEEL lära sig att kriminalitet bland invandrare
och bland svarta i Amerika - om det alls förekommer
- är ett klassmärke.
Klassmärke? Jag som trodde det var ett för-dum-i-huvudet-för-att-ta-ett-hederligt-arbete-märke...
Ja. Vad annars?
Ta ett åt mig också när du ändå går där och plockar.
http://www.expressen.se/nyheter/tre-unga-far-jobb---pa-ett-helt-ar/
Så arbetsfölrmedlingen ska fixa jobben, är det inte så att de som vill ha jobben ska göra något själva, de tre jobben du talar om gick nog till byn jag bor i för där har i stort sett alla ungdomar fått jobb
Infra skrev:Ett rejält dagsverke skulle göra dig gott.Sniperace skrev:Infra skrev:Vercingetorix skrev:Infra skrev:Tar man arbeten? Bara sådär?Vercingetorix skrev:Infra skrev:
När ska SEEL lära sig att kriminalitet bland invandrare
och bland svarta i Amerika - om det alls förekommer
- är ett klassmärke.
Klassmärke? Jag som trodde det var ett för-dum-i-huvudet-för-att-ta-ett-hederligt-arbete-märke...
Ja. Vad annars?
Ta ett åt mig också när du ändå går där och plockar.
http://www.expressen.se/nyheter/tre-unga-far-jobb---pa-ett-helt-ar/
Så arbetsfölrmedlingen ska fixa jobben, är det inte så att de som vill ha jobben ska göra något själva, de tre jobben du talar om gick nog till byn jag bor i för där har i stort sett alla ungdomar fått jobb
Hårt atrbete befrämjar hälsa och välstånd.
Men kika på denna film igen: http://www.expressen.se/nyheter/annu-en-kvinna-anhallen-for-ranet/Infra skrev:Inte för att jag vill käfta emot D D men jag hörde (ärligt) inga automatsalvor på de filmer jag såg. Flera filmer fígurerade. De gick så långt att jag ett tag trodde rånarna hade vapen men ingen amnution.
Du och jag, DD, har haft olika tolkningar av andra amatörfilmer tidigare.DirtyDog skrev:Men kika på denna film igen: http://www.expressen.se/nyheter/annu-en-kvinna-anhallen-for-ranet/Infra skrev:Inte för att jag vill käfta emot D D men jag hörde (ärligt) inga automatsalvor på de filmer jag såg. Flera filmer fígurerade. De gick så långt att jag ett tag trodde rånarna hade vapen men ingen amnution.
Efter 4 sekunder så hör du automateld och det är helt klart att det är rånaren som på bruten svenska försöker få allmänheten att hålla sig undan. Han kan knappast se att där finns några poliser då alla är civilklädda.
Sen, efter 28 sekunder in i filmen hör du när polisen börjar skjuta. Däremellan finns inga sårade personer på marken intill bilen.
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Kriminella våldsverkare SKA HÄNGAS UT
De ska lagföras, vid fällande dom fängslas.
Inte hängas ut av en mobb.
Har "mobben" gjort något olagligt så ska väl de lagföras för detta. Inte hängas ut av dig.
och där försvann hycklar rc.
Då föreslår jag att du kikar på filmen i helskärmsläge och drar upp ljudet.Infra skrev:Du och jag, DD, har haft olika tolkningar av andra amatörfilmer tidigare.DirtyDog skrev:Men kika på denna film igen: http://www.expressen.se/nyheter/annu-en-kvinna-anhallen-for-ranet/Infra skrev:Inte för att jag vill käfta emot D D men jag hörde (ärligt) inga automatsalvor på de filmer jag såg. Flera filmer fígurerade. De gick så långt att jag ett tag trodde rånarna hade vapen men ingen amnution.
Efter 4 sekunder så hör du automateld och det är helt klart att det är rånaren som på bruten svenska försöker få allmänheten att hålla sig undan. Han kan knappast se att där finns några poliser då alla är civilklädda.
Sen, efter 28 sekunder in i filmen hör du när polisen börjar skjuta. Däremellan finns inga sårade personer på marken intill bilen.
Jag har ansträngt mig att höra automatsalvor, men hör inga.
Början av denna filmsnutt är mycket kaosartad. En kvinna skriker gång
på gång "stanna" och det jag uppfattar som polisröst skriker upphetsat
något jag ej erbjuder mig att tolka (här kan jag göra en feltolkning).
Den skottlossning som hörs allra först uppfattar jag som en från ett
handeldvapen. Skytten, som jag uppfattar det, skulle ha vart killen
i granen (polis). Möjligen hade han just skjutit sönder däcken eftersom
inga rånare var i sikte.
Sossar ee lata skrev:Men vad är det ni talar om!? killarna kutar runt med automatvapen i centrum, klart att polisen skall ta i med hårdhandskarna!! Det nya Sverige växer fram när befolkningen förändras.
Sniperace skrev:och, bara genom sitt brott med bärande av vapen i våldssyfte så bad han om denna reaktion, gör man rån med vapen bör man vara medveten om att man möts med vapen.
Så ingen sorg för dennes öde, det var en risk han tog, och han förlorade
Infra skrev:Sniperace skrev:och, bara genom sitt brott med bärande av vapen i våldssyfte så bad han om denna reaktion, gör man rån med vapen bör man vara medveten om att man möts med vapen.
Så ingen sorg för dennes öde, det var en risk han tog, och han förlorade
Ditt misstag var att du gjorde fel yrkesval
då du blev svabbgast. Du skulle ha blivit
domare i stället. Vilken förstärkning av
rättssamhället. *ASG
Sniperace skrev:R.O.F.L skrev:Finns det några identiteter ute på misstänkta gm?
f.ö såg Ak:n ut att vara en replika.
invandrarnamn vad jag fått höra, och nej, den ser inte ut som replika, har både sett och skjutit många hundra skott med sådan.
Den skjutne Hasan Guven
R.O.F.L skrev:Sniperace skrev:R.O.F.L skrev:Finns det några identiteter ute på misstänkta gm?
f.ö såg Ak:n ut att vara en replika.
invandrarnamn vad jag fått höra, och nej, den ser inte ut som replika, har både sett och skjutit många hundra skott med sådan.
Den skjutne Hasan Guven
Det var en enligt nya uppgifter en replika som jag sa, ser för plastig och ny ut för att vara en ak. En gammal Norrlandsjägare ser allt!