Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Hej då, nu slipper vi dig!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Hej då, nu slipper vi dig! Empty Hej då, nu slipper vi dig!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-01-03, 15:16

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16013227.ab

    Varför tjatar INFRA etc på att jag skriver om invandrare som begår bestialiska mord, oftast ligge de ju bakom dessa. Jag har bett han visa någon riktigt grym som en ursprungssvensk har gjort, men än så länge ekar det tomt. Jag tänker inte ge vika för att ta avstånd från våldsbrott etc, vem som än utför dem!!!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Hej då, nu slipper vi dig! Empty Sv: Hej då, nu slipper vi dig!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-01-03, 15:17

    Va fan är det för odjur vi släpar hit!!!

    I domen skriver tingsrätten att Manidja utsattes för en tortyrliknande misshandel innan han mördade henne.
    Safiullah döms även för olaga hot mot Manidjas syster.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Hej då, nu slipper vi dig! Empty Sv: Hej då, nu slipper vi dig!

    Inlägg  lazy 2013-01-03, 17:50

    Sänder en tacksamhetens tanke till Elisabeth Massi Fritz för att hon lyckades få med i domen att det var hedersrelaterat, hon gör skillnad! Very Happy
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Hej då, nu slipper vi dig! Empty Sv: Hej då, nu slipper vi dig!

    Inlägg  Sossar ee lata 2013-01-03, 17:57

    lazy skrev:Sänder en tacksamhetens tanke till Elisabeth Massi Fritz för att hon lyckades få med i domen att det var hedersrelaterat, hon gör skillnad! Very Happy

    Nu tycker RC att du är rasist
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Hej då, nu slipper vi dig! Empty Sv: Hej då, nu slipper vi dig!

    Inlägg  F.I.S.T 2013-01-03, 22:44

    En brottsling har dömts, rättssamhället har fungerat !

    det är vad som är intressant, eller har forumhögern nån annan åsikt kring det ?
    Jag läste nåt om "släpa hit"
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Hej då, nu slipper vi dig! Empty Sv: Hej då, nu slipper vi dig!

    Inlägg  Sniperace 2013-01-03, 22:55

    F.I.S.T skrev:En brottsling har dömts, rättssamhället har fungerat !

    det är vad som är intressant, eller har forumhögern nån annan åsikt kring det ?
    Jag läste nåt om "släpa hit"

    Men vad tycker du om att han kastas ut från Sverige till ett liv i ovisshet och kanske misär i Afghanistan?

    Tycker du synd om honom att han inte får stanna?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Hej då, nu slipper vi dig! Empty Sv: Hej då, nu slipper vi dig!

    Inlägg  F.I.S.T 2013-01-04, 00:19

    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:En brottsling har dömts, rättssamhället har fungerat !

    det är vad som är intressant, eller har forumhögern nån annan åsikt kring det ?
    Jag läste nåt om "släpa hit"

    Men vad tycker du om att han kastas ut från Sverige till ett liv i ovisshet och kanske misär i Afghanistan?

    Tycker du synd om honom att han inte får stanna?

    frågan är väl kanske om straffet blir annorlunda där.... får han frias tidigare ?... det vore synd....
    Jag vet inte medborgarskapet på snubben, men principen är att är han inte svensk medborgare skall han visas ut, annars straffas i Sverige enligt svensk lag
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Hej då, nu slipper vi dig! Empty Sv: Hej då, nu slipper vi dig!

    Inlägg  Sniperace 2013-01-04, 00:25

    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:En brottsling har dömts, rättssamhället har fungerat !

    det är vad som är intressant, eller har forumhögern nån annan åsikt kring det ?
    Jag läste nåt om "släpa hit"

    Men vad tycker du om att han kastas ut från Sverige till ett liv i ovisshet och kanske misär i Afghanistan?

    Tycker du synd om honom att han inte får stanna?

    frågan är väl kanske om straffet blir annorlunda där.... får han frias tidigare ?... det vore synd....
    Jag vet inte medborgarskapet på snubben, men principen är att är han inte svensk medborgare skall han visas ut, annars straffas i Sverige enligt svensk lag

    Han ska sitta livstid här enligt domen, och efter avtjänat straff utvisas till afghanistan, detta är just vad jag skrev, inte att han skulle kastas ut innan han straffats.

    så vad tycker du om att han får ett riktigt långt straff här för att sedan kastas ut?

    IOFS hade jag hellre sett att han utvisades direkt, och att han efter överenmskommelse med afghanska myndigheter fick sitta ett livstidsstraff i Afghanistan.

    Men tyvärr kan man inte lita på detta, vi såg ju hur sverige gjorde med östberg, hon blev efter relativt kort tid släppt trots att det inte var vad som överenskommits med usa....

    så kan vi frångå sådana överenskommelser kan ju självfallet andra göra detta.

    men som sagt anser du också att han SKA kastas ut efter strafftiden?

    Sponsored content


    Hej då, nu slipper vi dig! Empty Sv: Hej då, nu slipper vi dig!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-07, 23:22