Sniperace skrev:Så du anser att de gjorde rätt som försökte brandbomba McDonalds i Nyköping pga attr detta är ett ameriukanskt företag, och du kallar andra patetiska, stackars lille DAOrEn som aldrig lyckas....
PÅ många ställen kan de vara tacksamma att de amerikanska baserna finns, de ger både skydd och inkomster till länderna, och avhåller andra från dumheter, de ger möjlighet för usa att stävja snabbt.
att DU är emot det förstårt jag så väl, de förhindrar ju till en stor del sedan innan koimmunistiskt sådant och nu islamistiskt, och det fpår vi verkligen hoppas att de fortsätter OCH lyckasd med.
men som jag sa, det finns ju alltid de som ogillar detta,ex de som VILL ha islamismen och de som ex vill ha kommuniststyren...
och nästan alltid de som trtor de med våld kan ta över om inte dessa baser finns
Nääääe... Jag tycker INTE det är rätt att bränna ner någon McDonalds! Inte ens för att detta är ett "amerikanskt" företag.
Att tillskriva mig åsikter jag inte har, är alltså INTE patetiskt???
Ja, diktatorerna är ofta mycket tacksamma för USA:s hjälp!
Ja, jag anser samma sak som USA gör i sin grundlag, där det uttryckligen står att inga andra nationer får påverka USA:s egna intressen. Men jag tycker detta är en rättighet för ALLA nationer! Och ja, du har ofta svårt för demokratiska utvecklingar i tredje världen. Folk kan ju faktiskt välja sådant som du inte gillar - och då är de ju "dumma"!
Och tack för att du återigen klargör att du inte gillar demokratisk utveckling. Men du kan ta det lugnt med detta, för jag tror alla redan vet din isntällning till sådant.
Ja, det kommer alltid att finnas folk som vill ha demokrati och rättvisa - och det kommer alltid att finnas foljehattsbärande narcistister som du, som kallar all sådan strävan för "kommunism" och därför vill hindra detta...