Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
Infra
redalert
Secrist
RedCloud
Regndrottning
Sniperace
ericTheDog
11 posters

    När går jorden under nästa gång?

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    När går jorden under nästa gång? - Sida 4 Empty Sv: När går jorden under nästa gång?

    Inlägg  redalert 2012-12-23, 21:01

    RedCloud skrev:

    Märkligt att rc alltid lyckas bli så missförstådd....eller inte?

    Mer märkligt är väl att du befinner dig på ett forum 24-7-365 för att debattera debattörer...

    Det är väl anktrions kroniska mindervärdeskomplex som visar sig....

    Fniss
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    När går jorden under nästa gång? - Sida 4 Empty Sv: När går jorden under nästa gång?

    Inlägg  RedCloud 2012-12-23, 21:03

    Fniss

    Hurra Anktrions onelinerkung har gjort det IGEN !!!! bounce bounce bounce
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    När går jorden under nästa gång? - Sida 4 Empty Sv: När går jorden under nästa gång?

    Inlägg  redalert 2012-12-23, 21:09

    RedCloud skrev:
    Fniss

    Hurra Anktrions onelinerkung har gjort det IGEN !!!! bounce bounce bounce

    Svarlös asshole? Laughing
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    När går jorden under nästa gång? - Sida 4 Empty Sv: När går jorden under nästa gång?

    Inlägg  RedCloud 2012-12-23, 21:13

    Svarlös asshole?

    tror inte tomten kommer till dig i år....
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    När går jorden under nästa gång? - Sida 4 Empty Sv: När går jorden under nästa gång?

    Inlägg  SiP 2012-12-23, 21:58

    ericTheDog skrev:
    SiP skrev:
    RedCloud skrev:Hmmm, grandios självbild...

    Det inlägget var till EricTheBitch, och kan knappast räknas som ett personligt påhopp utan mer som en korrekt analys av hans något snedvridna och självförhärligande syn på sig själv..


    Sparas

    BRA! Sen tar du upp det helst fyra-fem gånger per dag tills du inser att din självbild ÄR snedvriden och du egentligen är den där skitstöveln alla (utom din lilla skara småbitchar) tycker du är..
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    När går jorden under nästa gång? - Sida 4 Empty Sv: När går jorden under nästa gång?

    Inlägg  berralarzon 2012-12-23, 22:42

    Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    Hur många personliga påhopp är godkänt på din skola?

    Få se nu, jag frågar DIG hur många personliga påhopp som du tycker är "godkänt", och vips så fegar Kungen AV Fokusförskjutning" ur och byter till "min skola", herre jävlar vad barsnlig du är SDsecrist.

    Frågan kvarstår dock:
    Hur många % personliga påhopp är godkänt av forumets petimäter ?

    Ungeefär som i verkliga livet skulle jag tro. Jag kan kalla polaren för idiot vid enstaka tillfällen utan att han bryr sig. Skulle jag överösa honom men personangrepp varje gång jag pratar med honom så hade vi nog inte varit vänner längre. Eller vad tror du?

    Lär dig stava, ungefär stavas bara med ett e.
    //Niklas
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    När går jorden under nästa gång? - Sida 4 Empty Sv: När går jorden under nästa gång?

    Inlägg  RedCloud 2012-12-23, 23:13

    Lär dig stava, ungefär stavas bara med ett e.
    //Niklas

    VA, har forats egenutnämnde ordningsman o petimäter stavat fel ?

    Ha ha, samma sak han påpekar för andra.....liksom personliga påhopp.....

    Pssst Sd-secrist, man ska leva som man lär vet du....
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    När går jorden under nästa gång? - Sida 4 Empty Sv: När går jorden under nästa gång?

    Inlägg  ericTheDog 2012-12-23, 23:22

    SiP skrev:
    ericTheDog skrev:
    SiP skrev:
    RedCloud skrev:Hmmm, grandios självbild...

    Det inlägget var till EricTheBitch, och kan knappast räknas som ett personligt påhopp utan mer som en korrekt analys av hans något snedvridna och självförhärligande syn på sig själv..


    Sparas

    BRA! Sen tar du upp det helst fyra-fem gånger per dag tills du inser att din självbild ÄR snedvriden och du egentligen är den där skitstöveln alla (utom din lilla skara småbitchar) tycker du är..

    Visst är det lockande att ta upp det 4-5 gånger per dag, men jag tror inte du skulle fatta ens då.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    När går jorden under nästa gång? - Sida 4 Empty Sv: När går jorden under nästa gång?

    Inlägg  Secrist 2012-12-24, 03:50

    RedCloud skrev:
    Kan det bero på att det inte går att den typen av exakta uppgifter?

    ok.....du påstår att det är skillnad mellan 1% och 100% när det gäller personliga påhopp, men vet inte vilken gräns som är acceptabel, ja jävlar i min låda vilket skämt du är Järnrörskramarn...

    ha ha ha

    Gränsen finns inte. Men 100% är kanske ingen imponerande siffra. Men om det får dig att må bättre så bjuder jag på det. Du har det inte så lätt. Very Happy
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    När går jorden under nästa gång? - Sida 4 Empty Sv: När går jorden under nästa gång?

    Inlägg  SiP 2012-12-24, 14:37

    ericTheDog skrev:
    SiP skrev:
    ericTheDog skrev:
    SiP skrev:
    RedCloud skrev:Hmmm, grandios självbild...

    Det inlägget var till EricTheBitch, och kan knappast räknas som ett personligt påhopp utan mer som en korrekt analys av hans något snedvridna och självförhärligande syn på sig själv..


    Sparas

    BRA! Sen tar du upp det helst fyra-fem gånger per dag tills du inser att din självbild ÄR snedvriden och du egentligen är den där skitstöveln alla (utom din lilla skara småbitchar) tycker du är..

    Visst är det lockande att ta upp det 4-5 gånger per dag, men jag tror inte du skulle fatta ens då.

    Det är inte mig du ska övertyga, jag vet redan att du är en stor idiot med en snedställd självsyn och en skitstövel..

    Sponsored content


    När går jorden under nästa gång? - Sida 4 Empty Sv: När går jorden under nästa gång?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 20:22