Var fan är du nu regndrottning........what a fucking loser you are!
Extremhögerns mästerdebattörer i full gång, hå hå ja ja.....
Var fan är du nu regndrottning........what a fucking loser you are!
RedCloud skrev:Var fan är du nu regndrottning........what a fucking loser you are!
Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Var fan är du nu regndrottning........what a fucking loser you are!
Någon ropar på mig?
Behöver den stackaren min hjälp till något?
Taskigt grabben, jag hjälper inte dem som förolämpar mig.... Du får klara dig bäst du kan. (vilket är inte särskild bra).
GFYA!redalert skrev:Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Var fan är du nu regndrottning........what a fucking loser you are!
Någon ropar på mig?
Taskigt grabben, jag hjälper inte dem som förolämpar mig.... Du får klara dig bäst du kan. (vilket är inte särskild bra).
Look who is talking....the bitch men hon säger inget om rc...what a surprise!
Infra skrev:GFYA!redalert skrev:Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Var fan är du nu regndrottning........what a fucking loser you are!
Någon ropar på mig?
RedCloud skrev:Fast nu är det ju du som tydligen bestämmer när FN är marionett så man kan säga att FN är bra när det passar dig.
Konstigt va, att jag framför MINA åsikter på ett DEBATT forum....jag tror du inte riktigt fattat grejen...(oh vad förvånande)
Undrar vad de tycker om det.
Maila dom vet ja.....
Regndrottning skrev:Infra skrev:GFYA!redalert skrev:Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Var fan är du nu regndrottning........what a fucking loser you are!
Någon ropar på mig?
Varför skulle bitchen säga något om RC?
Och det har ju inte mig mig att göra....
Först ropas det på mig och sedan vill han ha en bitch. Bestäm dig, om du kan. Någon är uppenbarligen förvirrad eller full. Eller helt enkelt dum i huvudet.
RedCloud skrev:Fast nu är det ju du som tydligen bestämmer när FN är marionett så man kan säga att FN är bra när det passar dig.
Konstigt va, att jag framför MINA åsikter på ett DEBATT forum....jag tror du inte riktigt fattat grejen...(oh vad förvånande)
Undrar vad de tycker om det.
Maila dom vet ja.....
Den NATO-ledda FN-insatsen i Libyen då? Var det helt rätt eller var det också ett exempel på sverige som marionett för USA ledd av svensk bombhöger?
RedCloud skrev:Den NATO-ledda FN-insatsen i Libyen då? Var det helt rätt eller var det också ett exempel på sverige som marionett för USA ledd av svensk bombhöger?
ha ha ha, vad förvirrad du blir när du upptäcker att världen inte är svart/vit.....ha ha ha
Öh, var det ett svar?
Eller var frågan för svår?
RedCloud skrev:Öh, var det ett svar?
Öh, ja
Eller var frågan för svår?
Inte alls, men jag har tröttnat på att vara bollplank åt en liten bitter petimäter som har noll koll på verkligheten.....
Du vet det FINNS fler färger än dina två svart/vitt i världen....ta av dina brunblå glasögon ska du få se....
He, he...jag misstänker att när vi rörde oss utanför Afghanistan så blev det alldeles för jobbigt för dig.
RedCloud skrev:He, he...jag misstänker att när vi rörde oss utanför Afghanistan så blev det alldeles för jobbigt för dig.
Då misstänker du FEL som vanligt....
RedMentalCase skrev:Visst finns det flera fäger än svart och vitt, det finns Roffes sketbruna som han har på sig dsagarna i ända.
Passar Rolf J perfekt., doft och allt.
Regndrottning skrev:Infra skrev:GFYA!redalert skrev:Regndrottning skrev:RedCloud skrev:Var fan är du nu regndrottning........what a fucking loser you are!
Någon ropar på mig?
Varför skulle bitchen säga något om RC?
Och det har ju inte mig mig att göra....
Först ropas det på mig och sedan vill han ha en bitch. Bestäm dig, om du kan. Någon är uppenbarligen förvirrad eller full. Eller helt enkelt dum i huvudet.
RedCloud skrev:He, he...jag misstänker att när vi rörde oss utanför Afghanistan så blev det alldeles för jobbigt för dig.
Då misstänker du FEL som vanligt....
Märkligt att rc alltid lyckas bli så missförstådd....eller inte?
RedCloud skrev:
Märkligt att rc alltid lyckas bli så missförstådd....eller inte?
Mer märkligt är väl att du befinner dig på ett forum 24-7-365 för att debattera debattörer...
Det är väl anktrions kroniska mindervärdeskomplex som visar sig....
Och du för debatten framåt hur...?
RedCloud skrev:Och du för debatten framåt hur...?
[fniss] Och forumets egenutnämnde ordningsman rycker in och stöttar psykopaterna från anktrion, ja jävlar i min låda...
Tror inte de behöver någon stöttning från mig för att klara dina "argument".
RedCloud skrev:Tror inte de behöver någon stöttning från mig för att klara dina "argument".
Du tror så mycket du, Järnrörskramaren, synd att det blir så fel i 99,9% av fallen....
Du levererar hela tiden nya sprakande "argument".
Antar att du inte tränar barnen i argumentation och debatt i skolan.