Läs gärna artikeln om Åsa Linderborg, jag antar att Seel, järnrörssecrist mfl är stolta över sin bröder i kampen....
http://www.aftonbladet.se/kultur/article15960057.ab
RedCloud skrev:Skillnaden mellan detta forums rasisters hat och och extremhögerns hat mot alla "sverige förrädare" verkar vara hårfin.....
Läs gärna artikeln om Åsa Linderborg, jag antar att Seel, järnrörssecrist mfl är stolta över sin bröder i kampen....
RedCloud skrev:Skillnaden mellan detta forums rasisters hat och och extremhögerns hat mot alla "sverige förrädare" verkar vara hårfin.....
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Skillnaden mellan detta forums rasisters hat och och extremhögerns hat mot alla "sverige förrädare" verkar vara hårfin.....
Hon är ju lika trovärdig som alla andra vänsterextremister. Men du är ju ordförande i ändamålet helgar medlensekten.
Vad var dina krokodiltårar när Issa issa blev misshandlad?
"Jag slog Olle för sen slog han mig ...."RedCloud skrev:Intressant, eller symptomatiskt att herrar högertroll inte klarar av att hålla fokus, ta argument utan med ryggradsreflex lägger sig på "Än dom andra då....." nivån...
Billigt, tragiskt....
Sniperace skrev:ganska konstigt att vänstern aldrig kan fördöma allt politiskt våld utan enbart det som kommer från åsiktsmotståndare men tiga eller försvara den egna sidans våld.
RedCloud skrev:Sniperace skrev:ganska konstigt att vänstern aldrig kan fördöma allt politiskt våld utan enbart det som kommer från åsiktsmotståndare men tiga eller försvara den egna sidans våld.
Ingen högermänniska har fördömt hoten som står mot Åsa Linderborg och som tas upp i artikeln, ist fokusförskjuter man i syfte att förminska.....tragiskt....
RedCloud skrev:Sniperace skrev:ganska konstigt att vänstern aldrig kan fördöma allt politiskt våld utan enbart det som kommer från åsiktsmotståndare men tiga eller försvara den egna sidans våld.
Ingen högermänniska har fördömt hoten som står mot Åsa Linderborg och som tas upp i artikeln, ist fokusförskjuter man i syfte att förminska.....tragiskt....
Hon är en extremist och skyr inga medel att smutskasta en hel befolkning
Israel ... ?Sniperace skrev:RedCloud skrev:Sniperace skrev:ganska konstigt att vänstern aldrig kan fördöma allt politiskt våld utan enbart det som kommer från åsiktsmotståndare men tiga eller försvara den egna sidans våld.
ok, så du räknar inte mig som högermänniska?
JAG har fördömt ALLA politiska hot och attentat oavsett från vilken sida de kommer
RedCloud skrev:Hon är en extremist och skyr inga medel att smutskasta en hel befolkning
Då kanske tTp kan förse oss med en länk där Åsa smutskastar "en hel befolkning" ?
Inte ?
Men det är ju så lätt för forumrassarna, de behöver bara skrika "extremist", så tror de att de vunnit debatten....
Hur var det nu med Issa issa?
formsvackan skrev:Israel ... ?Sniperace skrev:RedCloud skrev:Sniperace skrev:ganska konstigt att vänstern aldrig kan fördöma allt politiskt våld utan enbart det som kommer från åsiktsmotståndare men tiga eller försvara den egna sidans våld.
JAG har fördömt ALLA politiska hot och attentat oavsett från vilken sida de kommer
Din trovärdighet kan ifrågasättas.
RedCloud skrev:Hur var det nu med Issa issa?
Ha ha, tTp kunde visst inte visa var Åsa smutskastar "en hel befolkning", så praktiskt...
Lysande Sickan ! Kalla terrorism för krigstillstånd och allt våld blir plötsligt rättfärdigat. Islamisternas våldverkan i utkämpande av sitt heliga krig blir då legitimt. Jag tror faktiskt inte att du tycker så, vad islamister beträffar alltså.Sniperace skrev:formsvackan skrev:Israel ... ?Sniperace skrev:RedCloud skrev:Sniperace skrev:ganska konstigt att vänstern aldrig kan fördöma allt politiskt våld utan enbart det som kommer från åsiktsmotståndare men tiga eller försvara den egna sidans våld.
e du dum eller cyklar du i badkaret?
jag skriver om sverige och hot ocyh våld mot våra politiker och medborgare
inte om krigstillstånd i andra länder
så, jo jag fördömer allt hot och våld mot våra politiker och hot och våld baserat på politiska åsikter.
vad som sker i krig får du nog ta i annat tråd.
Ha ha, Rädd Cloud tycker att det är ok att en Sverigedemokrat blir misshandlad.
formsvackan skrev:Lysande Sickan ! Kalla terrorism för krigstillstånd och allt våld blir plötsligt rättfärdigat. Islamisternas våldverkan i utkämpande av sitt heliga krig blir då legitimt. Jag tror faktiskt inte att du tycker så, vad islamister beträffar alltså.Sniperace skrev:formsvackan skrev:Israel ... ?Sniperace skrev:RedCloud skrev:Sniperace skrev:ganska konstigt att vänstern aldrig kan fördöma allt politiskt våld utan enbart det som kommer från åsiktsmotståndare men tiga eller försvara den egna sidans våld.
så, jo jag fördömer allt hot och våld mot våra politiker och hot och våld baserat på politiska åsikter.
formsvackan skrev:"Jag slog Olle för sen slog han mig ...."RedCloud skrev:Intressant, eller symptomatiskt att herrar högertroll inte klarar av att hålla fokus, ta argument utan med ryggradsreflex lägger sig på "Än dom andra då....." nivån...
Billigt, tragiskt....
Vilket då rättfärdigar Hamas användande av vapen mot israeler. Sluta då gnälla över några få vilsekomna fyrverkeripjäser i Gaza.Sniperace skrev:formsvackan skrev:Lysande Sickan ! Kalla terrorism för krigstillstånd och allt våld blir plötsligt rättfärdigat. Islamisternas våldverkan i utkämpande av sitt heliga krig blir då legitimt. Jag tror faktiskt inte att du tycker så, vad islamister beträffar alltså.Sniperace skrev:formsvackan skrev:Israel ... ?Sniperace skrev:RedCloud skrev:Sniperace skrev:ganska konstigt att vänstern aldrig kan fördöma allt politiskt våld utan enbart det som kommer från åsiktsmotståndare men tiga eller försvara den egna sidans våld.
det råder krig mellan Israel och Hamaz....
formsvackan skrev:Vilket då rättfärdigar Hamas användande av vapen mot israeler. Sluta då gnälla över några få vilsekomna fyrverkeripjäser i Gaza.Sniperace skrev:formsvackan skrev:Lysande Sickan ! Kalla terrorism för krigstillstånd och allt våld blir plötsligt rättfärdigat. Islamisternas våldverkan i utkämpande av sitt heliga krig blir då legitimt. Jag tror faktiskt inte att du tycker så, vad islamister beträffar alltså.Sniperace skrev:formsvackan skrev:Israel ... ?Sniperace skrev:RedCloud skrev:Sniperace skrev:ganska konstigt att vänstern aldrig kan fördöma allt politiskt våld utan enbart det som kommer från åsiktsmotståndare men tiga eller försvara den egna sidans våld.
det råder krig mellan Israel och Hamaz....