redalert 2012-12-17, 13:56
F.I.S.T skrev:surprise Lazy wordade något som förde muslimer i dålig dager och framställer dagens Judar som bättre För övrigt.... JA DD det finns skillnader och likheter naturligtvis, men den värdefulla läxan att alla människor är lika värd, Judar, muslimer, kristna, Amerikaner, Svenskar, Somalier har varken SD eller större delen av forumhögern lärt från kriget.... och det är det som skrämmer mig när jag läser brunhögerns människosyn, och vinklade eller upp-och-ned-vända världsbild
Det beror endast på dina mörkröda glasögon som försvårar ditt läsande.
Som människor är alla lika och med samma värde oavsett färg på skinnet. Det anser nog alla på detta forum.
AVD: "Jag är inte rasist, men de här jävla Somalierna och Muslimerna förstör vårt samhälle, våldtar och skövlar" .... ... jo vi har hört det förrut
Frågan är dock vem det är som värderar folk utifrån dessa kriterier? Nej, det vi värderar folk efter är saker som de själva kan påverka.
vissa människor/folkslag värderar ni så, inte andra Om 80% av våra invandrare vore nazister och krävde skattehjälp med att starta Hitler-jugend och nazistiska samlingsplatser så vore det helt ok för dig?
Du skulle inte kräva att de accepterade demokrati och vår människosyn för att få stanna?
Sen om de gick ut på kvällarna och misshandlade judar, bögar och zigenare så skulle din reaktion bara bli "men svenskarna då?" och jämfört men en procentuellt sett mycket mindre sådan verksamhet utförd av svenskar?
Hur jag kan veta att detta skulle bli din reaktion?
Tja, vad TROR du det beror på?
Enligt dig är alla lika mycket värda alldeles oavsett sina handlingar och de åsikter som de sprider och speciellt när de hävdar att de själva är bättre än alla "otrogna" (och därför inte lika mycket värda) svenskar som därför förtjänar att våldtas, rånas eller misshandlas.
[/quote]
Jag har sett många sjuka resonemang på detta forum från brunhöger, detta är ett av de sjukare !!!
För det första förmår varken du eller SDare att skilja på VÄRDET SOM människa och dess handlingar. Som just en känd fd person som satt just i fångläger säger till de våldsamma elever, han går runt och föreläser för: "Jag hatar inte dig som person, jag hatar det du gör" Han föreläser även för alla elever, men har hjälp många våldsverkare och nazister att lämna sina sjuka värderingar.... SÅ JA VÄRDET, MÄNNISKOVÄRDET är det samma oavsett person, och politisk åsikt Handlingar som är våldsamma, förtryckande, odemokratiska skall givetvis fördömas och motarbetas med rättsväsende, och viktigast med förebyggande arbete....
Du retar upp dig på de som anser sig "bättre än alla otrogna" och anser dig vara bättre själv.... "kasta sten i glashus" ...
Och du retar i vanlig ordning upp dig på när våldtäkter kommer från invandrare ...
"Svenska kvinnor kräver att våldtas av ariska män "
Ni e så jävla sjuk att det är skrämmande, men ert MÄNNISKOVÄRDE är det samma som alla andras inkl muslimer, och samtycker inte med er människosyn
[/quote]
Extremisten fist har talat!