ericTheDog skrev:SiP skrev:ericTheDog skrev:sippan får allt svårare att slingra sig.
Det är aldrig "nån fara" att påvisa vad jag menar i ett inlägg. Men att som du ljuga ihop barnsagor om att jag skulle skrivit att du hindrar min yttrandefrihet; får du nog förtjäna att få en del skit för. Vad jag skulle gjort "för fel" för att förtjäna dessa lögnaktiga anklagelser har du då rakt inte lyckats påvisa.
Du får avhandla och utelämna precis vad du vill i debatterna. Jag har aldrig någonsin påstått något annat. För din egen trovärdighets skull kan det dock vara en tanke att att sluta ljuga avseende vad andra skrivit.
Slingra mig? Tack men tyvärr är det du som leker metmask hela tiden..
Att du likt ett litet barn tjurar över att jag reagerar på något som du skriver utan att ha en aning om hur det kan tolkas är ditt och enbart ditt problem, ja alltså ett av de mindre problemen du har...
Att du vill styra vad andra skriver om framkommer med all tydlighet här, om jag vill ta upp medborgarnas rättigheter att kritisera politiker så inte fan gör jag det beroende på att du vill det..
Jag kan inte ta ansvar för dina vantolkningar av mina inlägg. Det är inte juste att ljuga om vad andra skrivit. Att du inte kan tolka skriftlig svenska ser inget problem för nån annan än dig själv. Allra minst mitt problem. Och om du vill hylla sd och deras yttrandefrihet gentemot de som de kallar HOROR på stan - så fine, gör det. Men blanda inte in mig.
Om du nu inte tycker det inte är "juste att ljuga" måste man ju fråga sig vad du har för moral i frågan själv, ljuga och fabricera sanningen är ju allt du gör här..
Du inser skillnaden mellan att "hylla" SD och att värna om demokratin va??
För som vanligt ljuger du...Igen!!
För övrigt var det DU som tyckte det var kul och roligt när idioterna sprang runt med järnrör och kallade oskyldiga kvinnor horor, så blanda inte in mig i din sk. syn på humor..