Det första som slår mig är hur sjuk Råttlorten alias eric the Bitch är, han skriver ett inlägg i en tråd till mig efter det att jag svarat RC, i detta svar säger sig den lille stackaren att jag minsann "ska tänka på att andra vill ha åsikter om SD", något jag överhuvudtaget aldrig ens har skrivit att någon INTE skulle få ha.
Efter att ha frågar Råttlorten om vad han menade så satte han på hatet mot mig, i detta hat har han påstått att mitt forum FS minsann dog ut, när jag påpekade att jag släckte ner det så var det RC som låg bakom detta enligt Råttlorten.
Han har försökt att han minsann har uträttat mer i livet vilket är konstigt då han aldrig har visat på något prov på vare sig utbildninge eller världsvana enbart prov på imbecillt bullshit..
Det senaste var denna tråd där han först erbjöd mig att skicka in jobbansökning till ankklubbens lilla lilla lilla fan klubb som består utav.....ingen, nu har han ändrat trådämne sedan han fått pisk igen av diverse debattörer, och påstår att jag ljuger vilket är rätt skrattretande då alla som är läskunniga kan se vem som ljuger, och det är ju inte direkt till Råttlortens fördel att det tack och lov trots allt finns en läskunnighet som vare sig han eller hans små bitchar kommer i närheten av..
Så frågan är mer av karaktären hur länge skall Råttlorten kunna slingra sig som masken???