Nån som sett filmen "Streets of fire"?
Den här låten från filmen är kanon att komma i form till på fredagskvällen (med hög volym!).
Den här låten från filmen är kanon att komma i form till på fredagskvällen (med hög volym!).
Nu köpte jag förvisso skivan "Machine Head" i USA precis när den släpptes (var helt såld på låten "Smoke on the water") men även om orginalet på "Lazy" var bra så är versionen på skivan "Made in Japan" från 1972 betydligt roligare (även om det är mycket lekstuga innan den kommer igång).lazy skrev:Oj vad tyst det blev sedan jag avslöjade "Lazy1993."
DirtyDog skrev:Fanns lite drag av Genesis i den men inte i klass med orginalet.lazy skrev:DMustaine skrev:
Kvällens gåva till lazy...tror inte du hört denna!
Missade fullständigt att kommentera denna eftersom jag var fullt upptagen med att försöka hitta mer musik med vederbörande.
Snacka om att lägga tid på en musikvideo.
Denna bör man se i helskärmsläge på YouTube.
DirtyDog skrev:Nu köpte jag förvisso skivan "Machine Head" i USA precis när den släpptes (var helt såld på låten "Smoke on the water") men även om orginalet på "Lazy" var bra så är versionen på skivan "Made in Japan" från 1972 betydligt roligare (även om det är mycket lekstuga innan den kommer igång).lazy skrev:Oj vad tyst det blev sedan jag avslöjade "Lazy1993."
I låten spelar de lite ur ”Swedish Rhapsody” av kompositören Hugo Alfvén.
DMustaine skrev:
DirtyDog skrev:Vad sägs om en komisk låt med 40 år på nacken?
Eeeh, NEJ!!!lazy skrev:DirtyDog skrev:Vad sägs om en komisk låt med 40 år på nacken?
Gemma i Sons of anarchy?
DirtyDog skrev:Eeeh, NEJ!!!lazy skrev:DirtyDog skrev:Vad sägs om en komisk låt med 40 år på nacken?
Gemma i Sons of anarchy?
Vem fan hänvisar till Katey Sagal som Gemma när hon ALLTID kommer att vara Peg Bundy tills hon dör???
lazy skrev:DirtyDog skrev:Eeeh, NEJ!!!lazy skrev:DirtyDog skrev:Vad sägs om en komisk låt med 40 år på nacken?
Gemma i Sons of anarchy?
Vem fan hänvisar till Katey Sagal som Gemma när hon ALLTID kommer att vara Peg Bundy tills hon dör???
Jag som är ofin nog att tycka att hennes rollfigur i Sons of anarchy slår hennes tidigare håll med om att hon är för jävlig, har just sett klart sista avsnittet i säsong 5.