Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
Sossar ee lata
F.I.S.T
Secrist
Dao
Sniperace
Redvictory
10 posters

Mycket spännande pressmeddelande!

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Mycket spännande pressmeddelande! - Sida 2 Empty Sv: Mycket spännande pressmeddelande!

Inlägg  Secrist 2012-12-01, 17:58

Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:vems egoism, och vilket politikerförakt, de borde ju förakta sd ordentligt för deras klavertramp osv, nej, det kan det nog inte vara

För ca 8% av befolkningen är det inte klavertramp! Och nej - så länge det finns de fördomar i landet som SD baserar sin politik på, och därmed är "populistiska" kommer en viss grupp människor stödja dem. Att det är klart att de har mest stöd av en lågutbildad manlig arbetare, som bor i områden med få ibvandrare och muslimer, förstärker denna bild.

Egoismen i dagens samhälle, och politikerföraktet spelar här in, då folk faktiskt mer eller mindre slutat bry sig om varandra och vill bara gagna sig själv. Det har gynnat högern generellt, där SD ingår.

Är det på grund av egoism som hjälporganisationer slår rekord i insamlade pengar menar du?

Ja och nej! Att inte göra något för världen, mer än att ge bort sådant man normalt skulle slängt, förändrar ingenting. Och jag pratade om samhället!

Jag vet inte hur det är med dig men jag tror det är väldigt sällan folk slänger pengar. För det är rekord i insamlade pengar jag pratar om. Vilket rimmar illa med dina konstiga teorier om egoism.
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Mycket spännande pressmeddelande! - Sida 2 Empty Sv: Mycket spännande pressmeddelande!

Inlägg  Sniperace 2012-12-01, 19:12

Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    DirtyDog skrev:
    Dao skrev:För första gången i mitt liv lutar det åt att jag röstar Vänster nästa val. V är det parti som är MINST "pk" av alla, och står fast vid en linje som skulle fungera för alla utom de extremt rika!
    Du var ju kommunist redan på 90-talet med användarnamnet "Den Anders Olsén" på IDG's First Class servrar. Laughing

Du kanske lagt din röst på KFMLr tidigare? Twisted Evil

http://skaffaettliv.com/?id=HBRFIDYMUBTSDQAPYDXN&gclid=CLLj4JHf97MCFY-6zAodO0oAMw

Twisted Evil

Vem?

Och nej - jag har aldrig tidigare röstat vänster!

alltid röstat borgerligt, det lyckas du inte lura i någon, du är rödare än V, mycket rödare

Har bara röstat borgerligt en gång.

Tack!!! Very Happy

och aldrig röstat vänster innan, det låter väldigt konstig...
    har du bara röstat en gång? Laughing
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2012-12-03, 12:53

Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    DirtyDog skrev:
    Dao skrev:För första gången i mitt liv lutar det åt att jag röstar Vänster nästa val. V är det parti som är MINST "pk" av alla, och står fast vid en linje som skulle fungera för alla utom de extremt rika!
    Du var ju kommunist redan på 90-talet med användarnamnet "Den Anders Olsén" på IDG's First Class servrar. Laughing

Du kanske lagt din röst på KFMLr tidigare? Twisted Evil

http://skaffaettliv.com/?id=HBRFIDYMUBTSDQAPYDXN&gclid=CLLj4JHf97MCFY-6zAodO0oAMw

Twisted Evil

Vem?

Och nej - jag har aldrig tidigare röstat vänster!

alltid röstat borgerligt, det lyckas du inte lura i någon, du är rödare än V, mycket rödare

Har bara röstat borgerligt en gång.

Tack!!! Very Happy

och aldrig röstat vänster innan, det låter väldigt konstig...
    har du bara röstat en gång? Laughing

Samma pajas-syndrom som storskojaren "freedom" fy fan de är för vidriga den "empatiska" storljugande vänstern! Evil or Very Mad

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 20:14