Sossar ee lata 2012-11-23, 19:40
Regndrottning skrev: Sossar ee lata skrev: Regndrottning skrev:Det är verkligen sorligt om det är bara vänstern som 'går i taket' när politiker beväpnar sig och ger sig på oskyldiga. Det blir inte bättre att tillmällen fälls.
Och du tycker det är FEL av vänstern att 'gå i taket'? Otroligt....
Ett sådant beteende borde inte accepteras av någon, oavsett politisk åskådning. Det är simpel huliganism som utförs av, numera, riksdagspolitiker.
Jag vill inte leva i ett samhälle där politikera själva, med hot och våld, tvingar fram sin makt. Vi har redan sett resultatet av sådan 'politik'. Skall vi behöva uppleva det igen?
Fråga 1. Var skrev jag att det är fel av vänstern att gå i taket?
Fråga 2. Varför tar du inte upp ämnet när vänstersympatisörer här försvarar stenkastning?
Svar tack.
Eftersom du har svårt att förstå ibland så förklarar jag bättre. Varför är det inte sorgligt att Vänstersymp. inte tar avstånd från stenkastning etc som de utför med jämna mellanrum?
Menar du det finns riksdagspoitiker hos V som går loss med järnrör? Eller stenar?
Var skrev jag att det var fel av vänstern att gå i taket? Det var fråga 1, vi tar det från början så det inte blir jobbigt.
Senast ändrad av Sossar ee lata den 2012-11-23, 19:45, ändrad totalt 1 gång