Secrist 2012-11-23, 03:36
F.I.S.T skrev: Secrist skrev: F.I.S.T skrev: Thetaxpayer skrev: F.I.S.T skrev: Thetaxpayer skrev: F.I.S.T skrev:Jag äcklas djupt av Seels och hans anhangs rasistiska propaganda....och blir trött på skiten...
Fniss.
Ännu ett mästerverk från vänsterns begåvningsreserv.
.... det ÄR tröttande med all rasism.... men du kanske välkomnar den
Jag ser inte rasism i varje mening som du. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med dina konspirationsteorier.
Nej jag ser inte rasism i varje mening, och det vet du, om du hade haft ett samvete att sluta ljuga om sånt och en hjärna att tänka med. Däremot så förekommer det olika grader av just rasism, till främlingsfientlighet,... eller ren icke-rasistisk egoism från forumhögern i dessa frågor kring invandring.... din och er ovilja att diskutera dessa frågor, är inget jag kan göra nåt åt .... ni anser er ha rätt att ha åsikter i frågan, men vill inte bli ifrågasatta.
Hade jag sett rasism i varje mening hade jag anklagat alla partier för rasism, alla AC-bladsdebattörer för rasism, varenda skribent på internet ... osv .... inte ens du kan väl vara så dum att det är detta du påstår ?.... eller ?... kan du det ?
För övrigt så är just ordet "konspirationsteorier flitigt använt av er högerdebattörer i syfte att slippa "vända på stenarna", för att syna vad som är under dem....
Det är väl i princip det du gör.
Kan du försöka vara ännu lite fegare och vagare i dina uttalanden ?... jag undrar om det går ??
.... eller så kan du förklara vad du menar med "i princip" i detta fall, är även DU så dum att du påstår att nån öht ser rasism i varje mening ??.... dessvärre börjar en efter en av forumhögern bevisa sin dumhet i detta.
Nik gömmer er bakom att ni påstår er vilja diskutera "invandrarPOLITIKEN" ... MEN DET SLUTAR ALLTID MED ATT NI DISKUTERAR INVANDRARES EGENSKAPER
Gör det? Eller så beror det på att "ni" helt enkelt inte är kapabla att diskutera invandringsproblematiken utan att börja slänga "nazze" och "rasist" kors och tvärs så fort det hettar till.
Alternativt så gömmer "ni" er bakom vänsterflum om att vi måste skapa ett land med solidaritet, ta bort samhällsklyftor, jobb åt alla etc. Jättevacker tanke, mycket svårt att genomföra i praktiken.