Hon sa just i radio att det är en hånfull dom, och frågade vilken rätt denna person har att komma tillbaka till vårt land Sverige!!??
Visst måste hon vara rasist RC & Fist!?
Sossar ee lata skrev:Hon sa just i radio att det är en hånfull dom, och frågade vilken rätt denna person har att komma tillbaka till vårt land Sverige!!??
Sossar ee lata skrev:Hon sa just i radio att det är en hånfull dom, och frågade vilken rätt denna person har att komma tillbaka till vårt land Sverige!!??
WORD!Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Hon sa just i radio att det är en hånfull dom, och frågade vilken rätt denna person har att komma tillbaka till vårt land Sverige!!??
Vad f-n pratar du om nazze? hör du röster så ska du söka hjälp! ring 112 och be dem koppla dig till jourhavande psykiater!
Infra skrev:WORD!Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Hon sa just i radio att det är en hånfull dom, och frågade vilken rätt denna person har att komma tillbaka till vårt land Sverige!!??
Vad f-n pratar du om nazze? hör du röster så ska du söka hjälp! ring 112 och be dem koppla dig till jourhavande psykiater!
Sossar ee lata skrev:Infra skrev:WORD!Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Hon sa just i radio att det är en hånfull dom, och frågade vilken rätt denna person har att komma tillbaka till vårt land Sverige!!??
JA du, du wordar ett inlägg från forumets idiot nr 1, grattis.
Falsk beskyllning. Jag svär att jag aldrig wördat nån kommentarSossar ee lata skrev:Infra skrev:WORD!Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Hon sa just i radio att det är en hånfull dom, och frågade vilken rätt denna person har att komma tillbaka till vårt land Sverige!!??
JA du, du wordar ett inlägg från forumets idiot nr 1, grattis.
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:Hon sa just i radio att det är en hånfull dom, och frågade vilken rätt denna person har att komma tillbaka till vårt land Sverige!!??
vem och vad pratar du om ?
Sossar ee lata skrev:Hohoho!hahaha Forumets mest sjukskrivna samhällssnyltare har komik på arbetsschemat idag.
Sniperace skrev:jag tror de flesta förstått att han hänvisar till den rånade mannens sambo som yttrade detta med utvisning osv....
du vet killen på tbanespåret som rånades och lämnades på spåret och blev överkörd av tåget....
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:jag tror de flesta förstått att han hänvisar till den rånade mannens sambo som yttrade detta med utvisning osv....
du vet killen på tbanespåret som rånades och lämnades på spåret och blev överkörd av tåget....
Alla utom Seel själv som skrev det, för då hade han ju skrivit det, och länkat.
Men jag tror han är rädd för att bli synad för vad han är.