SiP anklagade mig för att 'gå på gatan' när jag sade att jag röstade moderat och jobbade svart.
Är det den allmänna uppfattningen att moderater är horor?
Jag har iaf inte den inställningen eller åsikten.
*LoL*
Vad är "fel" med "Men, det var när jag var ung och röstade på moderaterna"?? och vad exakt "förstår" du inte vad du menar med det uttalandet??
Som vanligt med dig så häver du ur dig saker som när det blir synat och kritiserat så övergår du till slingrande värdigt Dao i klass..
Du skriver: "Ja, jag har jobbat svart några gånger" Ok, du kommer med ett erkännande...
Sen skriver du:"Men, det var när jag var ung och röstade på moderaterna" Här kommer din förklaring till ditt svartjobbande, det var inte att du var ung och dum, det var inte chansen att få lite mer pengar, inte att det var svårt att redovisa löner när du gick på gatan, nej absolut inte.
Naturligtvis var det att du hade röstat på moderaterna i valet som gjorde att du jobbade svart, för det har du ju "hört" att det är bara borgare som gör sånt, och nu när du lyckats rösta vänster så anser du att du personligen absolut inte kan lastas för svartjobbet som du utförde, det berodde ju till 100% på din moderatröst i valet..
Du kanske skulle montera dit ett alkolås på datorn, då skulle du slippa skriva dumheter på fyllan som du ändå försöker skyla över med personangrepp på de som frågasätter det du vräker ur dig..