Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

3 posters

Moderater och Alliansanhängare!

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Moderater och Alliansanhängare! Empty Moderater och Alliansanhängare!

Inlägg  Redvictory 2010-03-29, 22:41

http://www.dn.se/nyheter/valet2010/moderatpolitikers-brevlada-sprangd-1.1069375

Det moderata kommunalrådet Péter Kovács brevlåda sköts sent på söndagskvällen sönder med vad som misstänks vara en fyrverkeripjäs, skriver Helsingborgs Dagblad i sin nätupplaga.

Polisen fick larmet om explosionen i Höganäs klockan 23.13. Brevlådan som var placerad ett par meter från huset totalförstördes.

Enligt HD sågs en större ljus bil köra från platsen i hög hastighet.

Ingen människa ska ha kommit till skada.

Nu måste ni ut och leta efter en ljus bil! det är bra för då kan vi debbatera här utan att ni spammar en massa skit!
    Very Happy

Senast ändrad av Redvictory den 2010-03-29, 22:58, ändrad totalt 1 gång
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Moderater och Alliansanhängare! Empty Lus

Inlägg  Secrist 2010-03-29, 22:55

Vad är en lus bil? En bil för löss? scratch
    Redvictory
    Redvictory

Moderater och Alliansanhängare! Empty Sv: Moderater och Alliansanhängare!

Inlägg  Redvictory 2010-03-29, 22:58

Secrist skrev:Vad är en lus bil? En bil för löss? scratch

Har du inte gått ut för att leta än?då är det hög tid! Very Happy
    Secrist
    Secrist

Moderater och Alliansanhängare! Empty Leta

Inlägg  Secrist 2010-03-29, 23:00

Har du inte gått ut för att leta än?då är det hög tid!

Nä, jag tror jag hoppar det. Sitter bekvämt med en kopp KRAV-märkt kaffe. Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-03-29, 23:03

Secrist frågar vad är en lus bil,förstår att det måste vara en gåta för Mr.Besserwisser!

Eftersom du har svårt att fatta, vilket inte förvånar mig, så är min gissning att bilen var ljus?

Så nu kan du släppa det, det bjöd jag på grabben!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-03-29, 23:05

Secrist skrev:Har du inte gått ut för att leta än?då är det hög tid!

Nä, jag tror jag hoppar det. Sitter bekvämt med en kopp KRAV-märkt kaffe. Wink

Ok! hur det än är så tycker jag att du tillhör en av de bättre debattörerna på er högra sida Secrist! men då ska du veta att de sämre är Thor s-ee-l B-H
    och G-A! killen med cykeln har som tur är cyklat färdigt här!
    Very Happy
    Secrist
    Secrist

Moderater och Alliansanhängare! Empty Tack?

Inlägg  Secrist 2010-03-29, 23:09

Ok! hur det än är så tycker jag att du tillhör en av de bättre debattörerna på er högra sida Secrist! men då ska du veta att de sämre är Thor s-ee-l B-H

He, he...ingen större värdemätare med andra ord? Men tack ändå. cheers

På tal om KRAV-märkt kaffe, jag köpte en choklad till min farmor som fyllde 95 häromdagen. Chokladen var märkt med varenda tänkbar symbol för Rättvisa och KRAV och regnskogsvänlig etc jag sett tror jag. Inte illa för en alliansare va? Som alliansare så skiter man ju i allt utom pengar enligt vissa härinne. Wink
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-03-29, 23:22

Secrist skrev:Ok! hur det än är så tycker jag att du tillhör en av de bättre debattörerna på er högra sida Secrist! men då ska du veta att de sämre är Thor s-ee-l B-H

He, he...ingen större värdemätare med andra ord? Men tack ändå. cheers

På tal om KRAV-märkt kaffe, jag köpte en choklad till min farmor som fyllde 95 häromdagen. Chokladen var märkt med varenda tänkbar symbol för Rättvisa och KRAV och regnskogsvänlig etc jag sett tror jag. Inte illa för en alliansare va? Som alliansare så skiter man ju i allt utom pengar enligt vissa härinne. Wink

Det har jag inte tänkt på faktiskt! s-ee-l däremot brukar ju skryta om sin expressomaskin! (inte ett dugg imponerande) jag föredrar hederligt kok-kaffe
    Dricker tyvärr mest bryggkaffe! kravmärkt? vet ej för jag har kastat förpackningen men troligen inte. sen vet man ju inte om det är gevalia ändå!
    Secrist
    Secrist

Moderater och Alliansanhängare! Empty KRAV

Inlägg  Secrist 2010-03-29, 23:31

Dricker tyvärr mest bryggkaffe! kravmärkt? vet ej för jag har kastat förpackningen men troligen inte. sen vet man ju inte om det är gevalia ändå!

Tyvärr är det svårutrotade fördomar att det skulle fuskas hejdlöst med KRAV. Man hör rätt ofta uttalande typ min-kusins-förra-flickväns-fasters-brylling har läst att de fuskar med det.

Har själv jobbat med KRAV-märkta produkter och vet hur himla många regler som omgärdar det för att man ska få sälja det med den märkningen. Ett seriöst företag gör inte det. Det skulle vara förödande för trovärdigheten.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-03-30, 07:07

Secrist skrev:Dricker tyvärr mest bryggkaffe! kravmärkt? vet ej för jag har kastat förpackningen men troligen inte. sen vet man ju inte om det är gevalia ändå!

Tyvärr är det svårutrotade fördomar att det skulle fuskas hejdlöst med KRAV. Man hör rätt ofta uttalande typ min-kusins-förra-flickväns-fasters-brylling har läst att de fuskar med det.

Har själv jobbat med KRAV-märkta produkter och vet hur himla många regler som omgärdar det för att man ska få sälja det med den märkningen. Ett seriöst företag gör inte det. Det skulle vara förödande för trovärdigheten.

Men man blir ju lite skeptisk då det kommer fram att mycket enbart ingår i marknadsföringen! nu har jag inte läst att just KRAV-märkta varor ingår bland dem men jag läste för ett tag sen om god-el som skulle vara absolut ren leverantör av el där Lasse Åberg gjode reklm! efter avslöjandet att de inte levde upp till det de lovade försvann Lasse ur TV rutan! har ni tänkt på det? man ska vara kritisk och granska all försäljning om man kan!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-21, 20:30