http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article15531821.ab
+13
redalert
DMustaine
RedCloud
Sossar ee lata
Vercingetorix
RedclownIII
Secrist
R.O.F.L
Regndrottning
lazy
RedMentalCase
Dao
SiP
17 posters
Dao´s favorit religon och dess sjuka utövare firar nya triumfer..
SiP- Antal inlägg : 4427
Mordhotad av inskränkta muslimer för att hon är modeskapare, FY FAN!!!
Dao- Antal inlägg : 26567
SiP skrev:Mordhotad av inskränkta muslimer för att hon är modeskapare, FY FAN!!!
Min favoritreligion???
Ja, sjuka människor finns det. Men det är uppenbart att det inte är begränsat till "muslimer":
"Det var både av extrema muslimer och från fördomsfulla människor."
I den muslimska världen har man haft moderiktiga slöjor länge! Utan direkta problem...
Det dräller av många olika vackra slöjor i världen!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Bland det mest bisarra om islam den sista veckan var ett "demonstrationståg" i Malmö som fredligt skulle visa upp profeten, sagofiguren och peddot Muhammed.
När en annan galning stod sidan om tåget och skrek så bröt sig flera ur tåget och slog ner och sparkade på honom.
Inte ens i vad som skulle vara en fredlig demonstration kan de hålla sig från grovt våld.
(sydsvenskan)
Kan någon tänka sig att nåt liknande kunnat hända om svenska kyrkan eller pingströrelsen gått i ett demonstrationståg?, Nej.
När en annan galning stod sidan om tåget och skrek så bröt sig flera ur tåget och slog ner och sparkade på honom.
Inte ens i vad som skulle vara en fredlig demonstration kan de hålla sig från grovt våld.
(sydsvenskan)
Kan någon tänka sig att nåt liknande kunnat hända om svenska kyrkan eller pingströrelsen gått i ett demonstrationståg?, Nej.
Dao skrev:
Men det är uppenbart att det inte är begränsat till "muslimer":
Så du vill med detta slå fast att det INTE finns fördomsfulla muslimer utan det är enbart alla andra som är det??
Men lägg gärna fram bevis på detta påstående från dig...
lazy- Antal inlägg : 12772
Snyfthistorien om Hojatoleslam Ali Beheshti.
Tehran, Iran (CNN)
-- They may be a far cry from their Western counterparts fighting for the acceptance to breast-feed -- or go topless -- in public, but two girls clobbered a cleric recently in a small town in Iran when he admonished one of them to cover herself more completely.
The cleric said he asked "politely," but the girl's angry reaction and some pugilistic double-teaming with her friend landed the holy man in the hospital, according to an account Monday in the semiofficial Mehr News Agency.
http://edition.cnn.com/2012/09/20/world/meast/iran-hijab-fisticuffs/index.html
Kanske hade han sluppit detta om de åtminstone fått bära ngn av Iman Aldebes attribut?
Tehran, Iran (CNN)
-- They may be a far cry from their Western counterparts fighting for the acceptance to breast-feed -- or go topless -- in public, but two girls clobbered a cleric recently in a small town in Iran when he admonished one of them to cover herself more completely.
The cleric said he asked "politely," but the girl's angry reaction and some pugilistic double-teaming with her friend landed the holy man in the hospital, according to an account Monday in the semiofficial Mehr News Agency.
http://edition.cnn.com/2012/09/20/world/meast/iran-hijab-fisticuffs/index.html
Kanske hade han sluppit detta om de åtminstone fått bära ngn av Iman Aldebes attribut?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
Muslimskt mode är inget nytt. Jag minns att jag läste, för länge sedan, om en regerande sheik i något småland.... Han tröttnade på att se alla 'svarta kråkor' på stan. Så han bad en fransk modeskapare att designa några snygga plagg för att passa den muslimska kvinnan.
Hur detta gick förtäljer inte historien.....
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
Manifestation för Israel i Oktober i Malmö, ska bli intressant hur det artar sig. Gissar på motdemonstranter ridande polis och kravaller.
Secrist- Antal inlägg : 32216
På ena fotot så undra man om det är Davidsstjärnan som är fotograferad eller urringningen.
Secrist skrev:
På ena fotot så undra man om det är Davidsstjärnan som är fotograferad eller urringningen.
Tyvärr är det säker det senare , vi har ju som bekant ingen skyldighet att skyla oss på det sättet.
SiP skrev:Dao skrev:
Så du vill med detta slå fast att det INTE finns fördomsfulla muslimer utan det är enbart alla andra som är det??
Jag citerade ur din länk bara!
Regndrottning skrev:
Muslimskt mode är inget nytt. Jag minns att jag läste, för länge sedan, om en regerande sheik i något småland.... Han tröttnade på att se alla 'svarta kråkor' på stan. Så han bad en fransk modeskapare att designa några snygga plagg för att passa den muslimska kvinnan.
Det förtäljer inte historien, på grund av att ingen "galen muslim" sprängde sig till döds eller liknande... Därför så sker inte sådant här, för de med mer begränsad världsbild...
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
Dao skrev:Regndrottning skrev:
Det förtäljer inte historien, på grund av att ingen "galen muslim" sprängde sig till döds eller liknande... Därför så sker inte sådant här, för de med mer begränsad världsbild...
Ja för du är ju en vis och beläst man.......
Regndrottning skrev:
He, he...jag läste Småland. Inte betydelsen "litet land". Jag undrade varför de hade shejker i Småland.
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
Secrist skrev:Regndrottning skrev:
He, he...jag läste Småland. Inte betydelsen "litet land". Jag undrade varför de hade shejker i Småland.
Nåja... I Alvesta finns tydligen ett par...
http://m.expressen.se/kvp/familjen-johnsson---smalands-oljeshejker/?partner=www
Vercingetorix skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:
Nåja... I Alvesta finns tydligen ett par...
http://m.expressen.se/kvp/familjen-johnsson---smalands-oljeshejker/?partner=www
Länken krånglar...
Regndrottning skrev:
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 18
Ok då vet vi!
Dao skrev:SiP skrev:Mordhotad av inskränkta muslimer för att hon är modeskapare, FY FAN!!!
Min favoritreligion???
Ja, sjuka människor finns det. Men det är uppenbart att det inte är begränsat till "muslimer":
I den muslimska världen har man haft moderiktiga slöjor länge! Utan direkta problem...
Det dräller av många olika vackra slöjor i världen!
Du är för förtryck!!! Slöjan är och kommer alltid vara ett förtryck av kvinnor. Anser du annat DAO???
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Du är för förtryck!!! Slöjan är och kommer alltid vara ett förtryck av kvinnor. Anser du annat DAO???
Allt norr om Uppsala är en cancersvulst.....kanske rasistäcklet ska koppla in hjärnan innan han skriver inlägg ?
Dao skrev:SiP skrev:Dao skrev:
Jag citerade ur din länk bara!
Nope, det gjorde du inte, du förutsätter med dina fördomar att det är svenskar som är de "fördomsfulla människorna" men var i artikeln står det om något annat än muslimer??
Så kom inte med ditt förvrängande av fakta, ta det som en man, din skitreligon verkar med hjälp av inskränkta tillbedjare att förtrycka kvinnor..
- Inlägg 21
Jag står för vad jag tycker
RedCloud skrev:Du är för förtryck!!! Slöjan är och kommer alltid vara ett förtryck av kvinnor. Anser du annat DAO???
Allt norr om Uppsala är en cancersvulst.....kanske rasistäcklet ska koppla in hjärnan innan han skriver inlägg ?
Men gör du??
Anser du slöja vara ett förtryck mot kvinnor???
Jag vet du inte kan svara, för du är för förtryck av kvinnor uppenbarligen.
Har Roffe fått en hjärntumör?
- Inlägg 23
nej
RedMentalCase skrev:Har Roffe fått en hjärntumör?
Han föddes med en...
Sossar ee lata skrev:RedMentalCase skrev:Har Roffe fått en hjärntumör?
Han föddes med en...
Jasså?
Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle tycka synd om en hjärntumör.....
RedCloud- Antal inlägg : 23039
RedMentalCase skrev:Sossar ee lata skrev:RedMentalCase skrev:Har Roffe fått en hjärntumör?
Han föddes med en...
Jasså?
Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle tycka synd om en hjärntumör.....
Securitate-psyk-Dani håller väldigt hög nivå på sina inlägg, tycker ni inte ?
» Landet tokskalle firar nya triumfer
» Kapitalismen firar nya triumfer - friskoletillstånd säljs på blocket!
» Svårt sjuka lider i Sverige av att inte få vara sjuka - För sjuka människor tvingas att jobba fortfarande...
» Tragikens triumfer...
» Naivliberalernas miljardfiasko: hjärntvätt, healing och beröringsterapi
» Kapitalismen firar nya triumfer - friskoletillstånd säljs på blocket!
» Svårt sjuka lider i Sverige av att inte få vara sjuka - För sjuka människor tvingas att jobba fortfarande...
» Tragikens triumfer...
» Naivliberalernas miljardfiasko: hjärntvätt, healing och beröringsterapi