Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Infra
F.I.S.T
DMustaine
Sossar ee lata
8 posters

    Mysiga individer....

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Mysiga individer.... Empty Mysiga individer....

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-09-28, 13:45

    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  DMustaine 2012-09-28, 13:52

    Sadister som ligger bakom detta..
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  F.I.S.T 2012-09-28, 13:53

    Sossar ee lata skrev:http://avpixlat.info/2012/09/06/inget-fackeltag-for-eldtorterade-rudolf/

    De tar med sig sina seder hit till Sverige.....

    du är lika sjuk individ som dessa individer
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  Infra 2012-09-28, 13:54

    Sossar ee lata skrev:http://avpixlat.info/2012/09/06/inget-fackeltag-for-eldtorterade-rudolf/

    De tar med sig sina seder hit till Sverige.....
    Sluta att hetsa mot invandrare.
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  DMustaine 2012-09-28, 13:56

    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://avpixlat.info/2012/09/06/inget-fackeltag-for-eldtorterade-rudolf/

    De tar med sig sina seder hit till Sverige.....
    Sluta att hetsa mot invandrare.

    Det kommer nog naturligt när de slutar våldta våra kvinnor och försöka bränna upp våra ungdomar!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  F.I.S.T 2012-09-28, 14:00

    DMustaine skrev:
    Infra skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://avpixlat.info/2012/09/06/inget-fackeltag-for-eldtorterade-rudolf/

    De tar med sig sina seder hit till Sverige.....
    Sluta att hetsa mot invandrare.

    Det kommer nog naturligt när de slutar våldta våra kvinnor och försöka bränna upp våra ungdomar!
    "de" .... fattar du inte hur korkat du uttrycker dig här, och hur det underblåser rasism ?
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  DMustaine 2012-09-28, 14:09

    Well jag fattar hur korkad denna massinvandring är också...och vilka problem som följer den!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  F.I.S.T 2012-09-28, 14:10

    DMustaine skrev:Well jag fattar hur korkad denna massinvandring är också...och vilka problem som följer den!

    fast du svarade inte på frågan
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  DMustaine 2012-09-28, 14:22

    Jag vet att sanningen svider men "de" ligger bakom en stor del av den våldsbrottslighet vi ser idag. Det är statistiskt bevisat. Du får inte känna dig sårad för att jag väljer att skriva utan omsvep!


    http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/brottslighet-bland-invandrare-borde-oroa-alla-partier_6272110.svd
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  F.I.S.T 2012-09-28, 14:30

    DMustaine skrev:Jag vet att sanningen svider men "de" ligger bakom en stor del av den våldsbrottslighet vi ser idag. Det är statistiskt bevisat.
    Du får inte känna dig sårad för att jag väljer att skriva utan omsvep!

    Nå ...JAG känner mig väl inte i första hand sårad av det, men kanske den stora majoritet invandrare som inte begår brott

    för övrigt säger din artikel att Den absoluta majoriteten av alla brott begås av norrmän. 90 procent av gärningsmännen bakom de brott som begicks under den uppmätta perioden, 2001 till 2004, var infödda norrmän.
    ingår de i massinvandringen enl dig och skall vi bygga murar mot Norge tycker du ?

    Och du har fortfarande inte svarat på frågan !
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  RedMentalCase 2012-09-28, 14:34

    Vad och vilka syften tjänar egentligen idioter som fisten när de fortsätter blåneka de extrema negativa aspekterna av flyktinginvandingen?

    För övrigt har flyktinginvandring nästan inga positiva aspekter.

    Vanlig invandring är dock positivt och har alltid varit.

    Inser du hur blåst du är fisten, när du försöker sätta "invandrare" i offerstolen, de flesta invandrare håller med dig typ, 0, de inser ju de extremt negativa effekterna av flyktinginvandring.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  F.I.S.T 2012-09-28, 14:45

    RedMentalCase skrev:Vad och vilka syften tjänar egentligen idioter som fisten när de fortsätter blåneka de extrema negativa aspekterna av flyktinginvandingen?
    För övrigt har flyktinginvandring nästan inga positiva aspekter.

    Jag kan tänka mig att det har positiva effekter för flyktingarna... så långt förmår inte en blå-brun intelligensbefriad begåvningsreservare som du tänka

    RedMentalCase skrev:Vanlig invandring är dock positivt och har alltid varit.

    "vanlig invandring" ? Rolling Eyes

    RedMentalCase skrev:.... när du försöker sätta "invandrare" i offerstolen,

    Det tycker jag inte alls att jag gör, däremot är det många flyktingar just, som har haft ett helvete, och helvetet fortsätter i Sverige pga sådana som du


    RedMentalCase skrev:de flesta invandrare håller med dig typ, 0, de inser ju de extremt negativa effekterna av flyktinginvandring.

    Jag vet inte var du har fått den statistiken av att 0% invandrare skulle hålla med mig, men jag är övertygad om att du snart kommer presentera sådan statistik. Fö vet jag att det finns invandrare som vill stoppa invandringen... etc etc .... det finns invandringsfientliga och rasister även bland ickesvenskar, det är inget nytt och något som jag alltid hävdat för döva forumhögeröron. Dock handlar det oftast om egoism hos de flesta som är invadringsfientliga. Vissa har tagit det ett steg längre -.... till rasism, som Seel, och även Mustains uttalande.... och du min herre
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  R.O.F.L 2012-09-28, 14:57

    Man börjar undra om inte dessa bindgalna orcher är hitplanterade från en ond planet. Deras beteende jämfört med människosläktet i övrigt skiljer sig på i stort sett alla punkter. Har svårt att tro att vi har samma ursprung. Känns mer och mer som en invasion av onda rymdvarelser!!!??????
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  RedMentalCase 2012-09-28, 15:00

    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:Vad och vilka syften tjänar egentligen idioter som fisten när de fortsätter blåneka de extrema negativa aspekterna av flyktinginvandingen?
    För övrigt har flyktinginvandring nästan inga positiva aspekter.

    Jag kan tänka mig att det har positiva effekter för flyktingarna... så långt förmår inte en blå-brun intelligensbefriad begåvningsreservare som du tänka

    BlåBrun??, redan här visar du hur knäpp och störd du är, delar man inte din förvirrade syn så är man blåbrun? Och vilka positiva aspekter skulle det ha att dölja sanningen? Igen visar du hur udda och extrem du är. Döljer man sanningen blir det bara värre sen, det vär tack vare dårar som dig som SD öht kan existera.

    RedMentalCase skrev:Vanlig invandring är dock positivt och har alltid varit.

    "vanlig invandring" ? Rolling Eyes
    '
    Ja, vanlig invandring, vilken planet lever du på i din röda koja , i ditt parasitliv? Flyktinginvandring är skild fråbn vanlig invandring, du har inte ens de mest basala kunskaperna om det du försöker prata om, ditt miffo.

    RedMentalCase skrev:.... när du försöker sätta "invandrare" i offerstolen,

    Det tycker jag inte alls att jag gör, däremot är det många flyktingar just, som har haft ett helvete, och helvetet fortsätter i Sverige pga sådana som du



    Att jag skulle orsaka nåns redig människas helveet är bara dina förvirrade inbillningar, dock hoppas jag att alla som kommer hit för att söka en kriminell bana får ett helvete.
    RedMentalCase skrev:de flesta invandrare håller med dig typ, 0, de inser ju de extremt negativa effekterna av flyktinginvandring.

    Jag vet inte var du har fått den statistiken av att 0% invandrare skulle hålla med mig, men jag är övertygad om att du snart kommer presentera sådan statistik. Fö vet jag att det finns invandrare som vill stoppa invandringen... etc etc .... det finns invandringsfientliga och rasister även bland ickesvenskar, det är inget nytt och något som jag alltid hävdat för döva forumhögeröron. Dock handlar det oftast om egoism hos de flesta som är invadringsfientliga. Vissa har tagit det ett steg längre -.... till rasism, som Seel, och även Mustains uttalande.... och du min herre

    0% , var skrev jag det?, du kan inte ens läsa skriven text,, du är så dum i huvet att man blir mållös.
    Kontentan är att du inte har den minsta susning om vad du hela tiden envisas att debattera om, och faktum är att ytterst få invandrare skulle hålla med dig i dina förvirrade tankar. De enda som håller med dig är väl den gruppen som kommer hit i just avsikten att utnyttja och begå brott.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  RedCloud 2012-09-28, 15:39

    RedMentalCase skrev:Vad och vilka syften tjänar egentligen idioter som fisten när de fortsätter blåneka de extrema negativa aspekterna av flyktinginvandingen?

    För övrigt har flyktinginvandring nästan inga positiva aspekter.

    Vanlig invandring är dock positivt och har alltid varit.

    Inser du hur blåst du är fisten, när du försöker sätta "invandrare" i offerstolen, de flesta invandrare håller med dig typ, 0, de inser ju de extremt negativa effekterna av flyktinginvandring.

    jag är inte rasist men....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Mysiga individer.... Empty Ok

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-09-28, 15:52

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://avpixlat.info/2012/09/06/inget-fackeltag-for-eldtorterade-rudolf/

    De tar med sig sina seder hit till Sverige.....

    du är lika sjuk individ som dessa individer

    ta fram alla artiklar med grova brott senaste 2 månaderna som utförts av personer med icke invandrarbakgrund! Om du hittar några!!!

    Jag är trött på dessa våldsamma jävla invandrare!!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  RedCloud 2012-09-28, 17:33

    Jag är trött på dessa våldsamma jävla invandrare!!

    Du är en ytterst ytterst sjuk människa Seel.........
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  ericTheDog 2012-09-29, 01:02

    RedCloud skrev:
    Jag är trött på dessa våldsamma jävla invandrare!!

    Du är en ytterst ytterst sjuk människa Seel.........

    Vem är inte trött på våldsamma invandrare? Eller vilka våldsamma personer som helst för den delen?

    Sponsored content


    Mysiga individer.... Empty Sv: Mysiga individer....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 10:46