http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15488386.ab
Åsnor är också civiliserade....
Detta accepterar så klart Infra & RV med bihang...
Åsnor är också civiliserade....
Detta accepterar så klart Infra & RV med bihang...
Så förargligt för dig att han var sikh och inte muslim. Blåååååsning!Sossar ee lata skrev:Dessa ord kommer från en minister...... civiliserad? NOT!! Apa, JA!!
Infra skrev:Så förargligt för dig att han var sikh och inte muslim. Blåååååsning!Sossar ee lata skrev:Dessa ord kommer från en minister...... civiliserad? NOT!! Apa, JA!!
men är han sikh? Det stod bara att han var på besök vid en sikhisk helgedom....Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Så förargligt för dig att han var sikh och inte muslim. Blåååååsning!Sossar ee lata skrev:Dessa ord kommer från en minister...... civiliserad? NOT!! Apa, JA!!
Var sa jag att han var muslim?? Är det dina egna tankar & förutfattade meningar som spökar igen.....
Så förargligt för dig att du som vanligt har fel.Infra skrev:Så förargligt för dig att han var sikh och inte muslim. Blåååååsning!Sossar ee lata skrev:Dessa ord kommer från en minister...... civiliserad? NOT!! Apa, JA!!
Tyvärr DD. Jag måste fråga: Vad är det för ena skitlänkar du lägger. Läste igenomDirtyDog skrev:Så förargligt för dig att du som vanligt har fel.Infra skrev:Så förargligt för dig att han var sikh och inte muslim. Blåååååsning!Sossar ee lata skrev:Dessa ord kommer från en minister...... civiliserad? NOT!! Apa, JA!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Ghulam_Ahmad_Bilour
Edit: Ett roligt stycke ur biografin:
During his time as Railway minister, The Pakistan Railways seems to be speeding on a downward track. He has often been criticized for his gross incompetence, coupled with extreme arrogance as a Railway Minister. He was once quoted as saying, "Afghanistan and Saudi Arabia do not have Railways, why Pakistan should have it?"
Är det mitt problem att du har en mental kapacitet motsvarande de som bränner flaggor i mellan-östern?Infra skrev:Tyvärr DD. Jag måste fråga: Vad är det för ena skitlänkar du lägger. Läste igenom hela länken. Ingenstans i den står det om vederbörandes religionstillhörighet.DirtyDog skrev:Så förargligt för dig att du som vanligt har fel.Infra skrev:Så förargligt för dig att han var sikh och inte muslim. Blåååååsning!Sossar ee lata skrev:Dessa ord kommer från en minister...... civiliserad? NOT!! Apa, JA!!
During his time as Railway minister, The Pakistan Railways seems to be speeding on a downward track. He has often been criticized for his gross incompetence, coupled with extreme arrogance as a Railway Minister. He was once quoted as saying, "Afghanistan and Saudi Arabia do not have Railways, why Pakistan should have it?"
Jo gör det. Tvivla.DirtyDog skrev:Är det mitt problem att du har en mental kapacitet motsvarande de som bränner flaggor i mellan-östern?Infra skrev:Tyvärr DD. Jag måste fråga: Vad är det för ena skitlänkar du lägger. Läste igenom hela länken. Ingenstans i den står det om vederbörandes religionstillhörighet.DirtyDog skrev:Så förargligt för dig att du som vanligt har fel.Infra skrev:Så förargligt för dig att han var sikh och inte muslim. Blåååååsning!Sossar ee lata skrev:Dessa ord kommer från en minister...... civiliserad? NOT!! Apa, JA!!
Det finns en väldigt tydlig faktaruta till höger (som det ALLTID gör på Wikipedia) och under religion så står det inte sikh utan Islam.
Prova att läsa igen. Vem vet, efter 5 - 6 försök så kanske du hittar det?
Varför är det så jävla viktigt för dig vilken religion han har. Faktum är väl att han är en idiot oavsett?
Alla muslimer delar ju inte hans åsikt. Om du frågar dao så är det bara en BRÅKDEL av en procent som gör det. Att du gör det är dock inget som vi någonsin tvivlat på.