Hur var det nu... islam är inte våldspräglad religin
Inga protester från rödingar, ty här hemma gömmer de sig bakom samma vidriga wahhabism!
RedCloud skrev:"islam är inte våldspräglad religin"
1. du skulle fortfarande ryka i SDs språktest
2. Islam är inte talibanism, lika lite som kristendom är Knutby
Blåfront skrev:RedCloud skrev:"islam är inte våldspräglad religin"
1. du skulle fortfarande ryka i SDs språktest
Oj... jag skrev ett i i stället för o i all hast
Tönt
Men i andra fall så är ju kristendomen knutby enligt sådana som dig
Om jag skulle ryka i SD's språktest... ja tänk vad tiotusentals det är som skulle ryka och INTE komma in!
RedCloud Today at 6:13 pm
lazy skrev:
RedCloud Today at 6:13 pm
Du har helt rätt här RC, Islam är inte talibanism men däremot
är islamister det och vi måste börja sätta skiljetecken mellan
de två.
Det där får du nog förklara om det ska bli begripligt.Blåfront skrev:Inga protester från rödingar, ty här hemma gömmer de sig bakom samma vidriga wahhabism!
formsvackan skrev:Det där får du nog förklara om det ska bli begripligt.Blåfront skrev:Inga protester från rödingar, ty här hemma gömmer de sig bakom samma vidriga wahhabism!
Jo, åtminstone tror jag det, men hur vänstern i Sverige skulle "gömma sig bakom" denna begriper jag dock inte alls.Blåfront skrev:formsvackan skrev:Det där får du nog förklara om det ska bli begripligt.Blåfront skrev:Inga protester från rödingar, ty här hemma gömmer de sig bakom samma vidriga wahhabism!
Är du dyslektiker?
Vet du inte vad wahhabism är?
formsvackan skrev:Jo, åtminstone tror jag det, men hur vänstern i Sverige skulle "gömma sig bakom" denna begriper jag dock inte alls.Blåfront skrev:formsvackan skrev:Det där får du nog förklara om det ska bli begripligt.Blåfront skrev:Inga protester från rödingar, ty här hemma gömmer de sig bakom samma vidriga wahhabism!
Är du dyslektiker?
Vet du inte vad wahhabism är?
RedCloud Today at 6:48 pm
tipsa Blåfront...
Har inte den minsta aning om vad du menar.Blåfront skrev:Se bara hur de gömmer sig bakom wahhabismen när man kritiserar radikaliseringen av herrgården (en liten del av rosengård) och rödingar protesterar
Och man skyller på "folk utifrån" för att skydda de 50-tal som härjar i rosengård av 8000 ungdomar
formsvackan skrev:Har inte den minsta aning om vad du menar.Blåfront skrev:Se bara hur de gömmer sig bakom wahhabismen när man kritiserar radikaliseringen av herrgården (en liten del av rosengård) och rödingar protesterar
Och man skyller på "folk utifrån" för att skydda de 50-tal som härjar i rosengård av 8000 ungdomar
Vad är ditt första ?Regndrottning skrev:Vad fan... svenska är mitt andra språk och jag är ljusår före fjanten i kunskapen därav.
Regndrottning skrev:formsvackan skrev:Har inte den minsta aning om vad du menar.Blåfront skrev:Se bara hur de gömmer sig bakom wahhabismen när man kritiserar radikaliseringen av herrgården (en liten del av rosengård) och rödingar protesterar
Sedvanlig obegriplig svammel från en fjant som sov sig genom svensklektionerna.
Vad fan... svenska är mitt andra språk och jag är ljusår före fjanten i kunskapen därav.
formsvackan skrev:Har inte den minsta aning om vad du menar.Blåfront skrev:Se bara hur de gömmer sig bakom wahhabismen när man kritiserar radikaliseringen av herrgården (en liten del av rosengård) och rödingar protesterar
Hur vänstern gömmer sig bakom wahhabismen.Blåfront skrev:
Vad i HELVETE är det du inte fattar vad jag MENAR?
Men det verkar inte vara det du menade.Blåfront skrev:Inga protester från rödingar, ty här hemma gömmer de sig bakom samma vidriga wahhabism!
Nej, ingen aning.Blåfront skrev:Men du måste väl för i helvete fatta vilka ursäkter rödingarna i malmö kör mot kritik mot rosengård?
Enda gången jag läser Sydsvenskan, är när Malmö Redhawks fått på skallenBlåfront skrev:SVD och Sydsvenskan är en av få tidningar som skrivit sanningen om den!
formsvackan skrev:Vad är ditt första ?Regndrottning skrev:Vad fan... svenska är mitt andra språk och jag är ljusår före fjanten i kunskapen därav.
Får jag vara nyfiken och fråga var i Kanada ?Regndrottning skrev:formsvackan skrev:Vad är ditt första ?Regndrottning skrev:Vad fan... svenska är mitt andra språk och jag är ljusår före fjanten i kunskapen därav.
Engelskan.
Jag är uppvuxen i Kanada och började först lära mig svenska när vi bosatte oss igen, i Sverige. Jag var 12 år och befann mig i ett främmande land där jag hade svårt att göra mig förstådd, fattade inget omkring mig och kunde inte läsa texter.... Det var en svår tid....
Folk talade inte engelska, så mycket, 1970... Skolelever var bättre än de vuxna.
Blåfront skrev:Trots att Talibanerna efter flera års våld fått igenom sharia lagar i SWAT dalen i Pakistan så fortsätter man med terrordåd o kringliggande områden
Hur var det nu... islam är inte våldspräglad religin
Inga protester från rödingar, ty här hemma gömmer de sig bakom samma vidriga wahhabism!