Så inte CIA har sprutat några gifter över mig och min hund.....Ja jisse vilka starka politiker vänstersidan har... Gifter från himlen, UFO;n,........gröna gubbar från Mars....
3 posters
Jag får nog vara extra vaksam nu när jag går ut med hunden....
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Mona Sahlin...
Infra- Antal inlägg : 29644
Tja. Du har nog anledning att vara vaksam hur som helst. OBS: detta är inget hot!Sossar ee lata skrev:Så inte CIA har sprutat några gifter över mig och min hund.....Ja jisse vilka starka politiker vänstersidan har... Gifter från himlen, UFO;n,........gröna gubbar från Mars....
- Inlägg 4
Eh
Infra skrev:Tja. Du har nog anledning att vara vaksam hur som helst. OBS: detta är inget hot!Sossar ee lata skrev:Så inte CIA har sprutat några gifter över mig och min hund.....Ja jisse vilka starka politiker vänstersidan har... Gifter från himlen, UFO;n,........gröna gubbar från Mars....
Ok hur skall jag då ta det?
men ok, nu skall jag ta reda på var du bor, detta är inget hot.....
Good Luck, budy.Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Tja. Du har nog anledning att vara vaksam hur som helst. OBS: detta är inget hot!Sossar ee lata skrev:Så inte CIA har sprutat några gifter över mig och min hund.....Ja jisse vilka starka politiker vänstersidan har... Gifter från himlen, UFO;n,........gröna gubbar från Mars....
Ok hur skall jag då ta det?
men ok, nu skall jag ta reda på var du bor, detta är inget hot.....
Ok SEEL. Jag ber om ursäkt för det som kunde uppfattas som ett hot.
Naturligtvis står jag inte och lurpassar med en påk bakom ett hörn
när du dyker upp med hunden.
Visserligen hatar jag dig. Men inte så mycket.
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Vad jobbigt det måste vara att gå omkring och hata någon....finnes där vissa likheter med islamisterna? att ni drivs av ert hat?
- Inlägg 8
Oj då
Infra skrev:
Ok SEEL. Jag ber om ursäkt för det som kunde uppfattas som ett hot.
Naturligtvis står jag inte och lurpassar med en påk bakom ett hörn
när du dyker upp med hunden.
Visserligen hatar jag dig. Men inte så mycket.
Hata är ett väldigt starkt ord, om man hatar någon man aldrig träffat för att man tycker olika på ett forum så måste man ha lite problem tror jag........tjaa vänstergubbar tar ju gärna till våld när någon tycker annorlunda, oliktänkande är ju inte välkommet i vänstervärlden....
Jag tänker inte leta efter dig heller, jag får ta en kopp Gevalia någon annanstans.
DMustaine skrev:Vad jobbigt det måste vara att gå omkring och hata någon....finnes där vissa likheter med islamisterna? att ni drivs av ert hat?
Islamistera? Hur tycker du deras hat manifisteras? I försvar mot ockupationsmakter.finnes där vissa likheter med islamisterna?
Tja, om nån vet så vet du!Vad jobbigt det måste vara att gå omkring och hata någon