Nu kommer SEEL att tycka att man skändar de nationella
världen han håller så högt.
http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/mannerheim-blir-svart-pa-vita-duken
[img][/img]
Ja. SEEL!Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
Infra skrev:Ja. SEEL!Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
(Sorry - måste sticka)
Jag tror SEEL starkt ogillar detta.Sniperace skrev:Infra skrev:Ja. SEEL!Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
(Sorry - måste sticka)
Varför skulle han bli upprörd över det? skulle han anse att judarna chikanerades av det eller är det något annat skäl?
Infra skrev:Jag tror SEEL starkt ogillar detta.Sniperace skrev:Infra skrev:Ja. SEEL!Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
(Sorry - måste sticka)
Varför skulle han bli upprörd över det? skulle han anse att judarna chikanerades av det eller är det något annat skäl?
Infra skrev:Ja. SEEL!Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
(Sorry - måste sticka)
Sniperace skrev:Infra skrev:Jag tror SEEL starkt ogillar detta.Sniperace skrev:Infra skrev:Ja. SEEL!Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
(Sorry - måste sticka)
Varför tror du det, har du särskilda skäl att anta det?
men som sagt, för mig spelar det ingen roll vem som spelar en sådan för vilken känd människa som helst....
det är ju inget annat än film.
Enkelt min käre Watson: SEEL ogillar rasblandning.Varför tror du det, har du särskilda skäl att anta det?
Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Jag tror SEEL starkt ogillar detta.Sniperace skrev:Infra skrev:Ja. SEEL!Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
(Sorry - måste sticka)
men som sagt, för mig spelar det ingen roll vem som spelar en sådan för vilken känd människa som helst....
Enkelt min käre Watson: SEEL ogillar rasblandning.Varför tror du det, har du särskilda skäl att anta det?
Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Jag tror SEEL starkt ogillar detta.Sniperace skrev:Infra skrev:Ja. SEEL!Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
(Sorry - måste sticka)
Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
Redvictory skrev:Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
Varför talar du för S-EE-L? sitter han inne för nåt?
Redvictory skrev:Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
Du berör en viktig punkt här. Han är inte utomlands. Då hade hanRedvictory skrev:Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
Infra skrev:Du berör en viktig punkt här. Han är inte utomlands. Då hade hanRedvictory skrev:Sniperace skrev:det är väl helt okej, varför bli upprörd över en film, tror du att någon skulle bli upprörd om en jude spelade rollen av Mohammed i en film?
först varit inne här och orerat om det.
Det var länge sedan han la sin kommentar om nåt.
Han bor i Djursan d v s Täby. Kan det vara så enkelt att det är han
som är den mördade 13-åringens granne? Hon hade ju utländskt påbrå
på mödernet. Det måste ha stuckit förfärligt i SEEL:s ögon.
Då blir han borta länge nu. Väldigt länge.........
Så kan jag tala om att jag sitter och äter frukost i ett varmt Marbella. Gällande filmen så anser jag det helt o intressant....
Ligger Djursan i Täby?? Det visste jag inte
http://nyheter.se.msn.com/photopage.aspx?cp-documentid=251183595
Infra skrev:
Ja men, du gillar väl inte att en färgad spelar Mannerheim?
Du hatar ju representanter för andra kulturerSossar ee lata skrev:Infra skrev:
Varför skulle jag inte det?
Infra skrev:Du hatar ju representanter för andra kulturerSossar ee lata skrev:Infra skrev:
har du tydligt visat i trådd efter tråd.
Kan du ge ett citat från migredalert skrev:Infra skrev:Du hatar ju representanter för andra kulturerSossar ee lata skrev:Infra skrev:
har du tydligt visat i trådd efter tråd.
Så du bestämmer vad sel tycker?
Såååå jävla vänster.......