Redvictory skrev:Sniperace skrev:Redvictory skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:på fråga ett :_ då hade du blivit upprörd, det utfördes av människor med lettisk/irländskt ursprung.......
På fråga två, nej dessa var mer vänster..... även om detta troligen nte var politiskt på något sätt
fråga tre, nej knappast de heter Thomas och Liam Hamilton, och är som sagt avkomman från en kvinna med lettiska rötter och en man invandrad från Irland, de svarar i stort sett alltid på engelska när de tilltalas på svenska.
men de förstår båda svenska utan några problem
så är du nöjd med svaren RV?
Nöjd? du svarade iaf! jag tror att det är S-ee-l och hans bror eller Fredrik Rahm! båda högeranhängare här på forumet!
Hmm, man undrar ju stillsamt om idioten RV är medveten om att han begår ett rätt grovt brott här i och med sitt utpekande av Seel och FR som mördare, undrar om inte Seel skulle gå till snuten och låta dom spåra idioten via ip nummer och göra en anmälan mot honom..
Säg exakt vilket brott jag begått då jag tror att S-ee-l och hans bror är skyldig? (din dumma jävel)
Därför att du pekar ut de du anser vara skyldiga med namn ditt pucko, detta är falsk anklagelse och ärekränkning, men du klarar dig nog då du är mytoman och icke tillräknelig, du ses med andra ord som den förljugna idiot du är..
Fel din idiot! för det första så vet vi inte vem S-ee-l och hans bror är! dvs inget namn adress tel person nr!!! vi vet inte ens vilket kön denne har! för det andra så har vi ännu sålänge i Sverige åsiktsfrihet och har rätt att tycka och tro vad vi vill men det kan ju ändras med dagens fascistparti Alliansen!
SUCK, du är verkligen idiotin personifierad, menar du verkligen att du inte fattar att i och med att du namnger hans "nick" så innebär detta att du även menar hans verkliga person?
Och nej, att falsk anklaga och ärekränka ingår INTE i åsiktsfrihetslagen...
Att skriva att man TROR något är INTE att ärekränka och anklaga någon (din dumma jävel!)
Jag TROR att Redvictory är pedofil och våldtäktsman......
är det ärekränkande eller är det helt okej att skriva att jag TROR så?=
Med tanke på att allt ni anklagat mig för är raka motsatsen så ger det mig bara ett kvitto på att ni är sjuka i huvudet och jag är helt rätt ute!
jag anklagar INTE dig, hur kan du tro det, jag skrev det hypotetiskt, så vad nser du är det okej att skiva detta då?