Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+9
ericTheDog
formsvackan
redalert
RedMentalCase
R.O.F.L
RedclownIII
Sniperace
RedCloud
Secrist
13 posters

    Sverige köper nya Super-Jas

    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Sverige köper nya Super-Jas - Sida 3 Empty Sv: Sverige köper nya Super-Jas

    Inlägg  RedMentalCase 2012-08-29, 09:33

    Du borde koncentrera dig på helt andra saker än vad du röstar på rv.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Sverige köper nya Super-Jas - Sida 3 Empty Sv: Sverige köper nya Super-Jas

    Inlägg  Secrist 2012-08-29, 09:37

    Thetaxpayer skrev:
    Redvictory skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    Redvictory skrev:Du menar att de skulle fortsatt leva i villfarelsen att det står en ryss bakom varje husknut? när jag gjorde lumpen fick man höra! det är inte frågan OM fienden kommer utan NÄR! skrattretande ha,ha,ha

    Ja djeflar, nu går mytomanen på de tyngre drogerna, nu tror han att han gjort lumpen, en hint myto, psykosomatiska kronvrak får inte ha vapen i händerna, det blir liksom lite farligt för allmänheten, precis som när din polare och hjälte Breivik hade vapen, du vet ju hur det slutade....

    Jag ser att du övergett dina små försök att debattera! Jag hade inte så fjantiga vapen som er vän Breivik! jag tillhörde ett specialförband "Norrlandbrigaden" med Robot 70 kulsprutor ak4 k-pist och pistoler. vi hade förutom terrängfordon bandvagnar och förflyttades ofta med helikoptrar!
    jag är inte jägare eller fixerad vid vapen som vissa höger men var bland de bästa på 300 m med ak 4 samt vann svenska mästerskapen i robot 70 2 ggr samt var med vid skarpskjutning i vidsel!
    bara för att du lever i en lögn behöver inte andra göra det! jag blir mer och mer säker på att du är avundsjuk på mig då du anklagar mig för att vara mytoman!






    Ja det stämmer. Du är en mytoman.

    Jag förstår att du är avundsjuk eftersom du så gärna ville göra lumpen men fick ofrivillig frisedel pga (jag anar vad)





    Fel igen. PV soldat på Norrlands fältjägarregemente. Cool

    Jag tillhörde det klassiska Infanteriet på I16 i Halmstad. Very Happy
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Sverige köper nya Super-Jas - Sida 3 Empty Sv: Sverige köper nya Super-Jas

    Inlägg  Vercingetorix 2012-08-29, 09:53

    Jag låg på blöjan den blå i Karlskrona... Den kungliga flottan tillhandahåller förnämligt krubb... Jag har aldrig varit så trött på oxfilé som när jag gjorde lumpen. Tur vi hade bastu ombord...

    För de som tror att incidenten med U137 var den enda gången det sovjetiska/ryska ubåtsvapnet kränkte svenskt territorialvatten får däremot nog tänka om...
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Sverige köper nya Super-Jas - Sida 3 Empty Sv: Sverige köper nya Super-Jas

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-08-29, 10:01

    Secrist skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Redvictory skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    Redvictory skrev:Du menar att de skulle fortsatt leva i villfarelsen att det står en ryss bakom varje husknut? när jag gjorde lumpen fick man höra! det är inte frågan OM fienden kommer utan NÄR! skrattretande ha,ha,ha

    Ja djeflar, nu går mytomanen på de tyngre drogerna, nu tror han att han gjort lumpen, en hint myto, psykosomatiska kronvrak får inte ha vapen i händerna, det blir liksom lite farligt för allmänheten, precis som när din polare och hjälte Breivik hade vapen, du vet ju hur det slutade....

    Jag ser att du övergett dina små försök att debattera! Jag hade inte så fjantiga vapen som er vän Breivik! jag tillhörde ett specialförband "Norrlandbrigaden" med Robot 70 kulsprutor ak4 k-pist och pistoler. vi hade förutom terrängfordon bandvagnar och förflyttades ofta med helikoptrar!
    jag är inte jägare eller fixerad vid vapen som vissa höger men var bland de bästa på 300 m med ak 4 samt vann svenska mästerskapen i robot 70 2 ggr samt var med vid skarpskjutning i vidsel!
    bara för att du lever i en lögn behöver inte andra göra det! jag blir mer och mer säker på att du är avundsjuk på mig då du anklagar mig för att vara mytoman!






    Ja det stämmer. Du är en mytoman.

    Jag förstår att du är avundsjuk eftersom du så gärna ville göra lumpen men fick ofrivillig frisedel pga (jag anar vad)





    Fel igen. PV soldat på Norrlands fältjägarregemente. Cool

    Jag tillhörde det klassiska Infanteriet på I16 i Halmstad. Very Happy





    Det var tider det. Många av oss Götlaborgare hade ju tyvärr ingen chans att få försvara vår hembyggd Sad . Men vad är väl salta hav och Avenyn mot Vittangi och Grytans skjutfält? Very Happy
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Sverige köper nya Super-Jas - Sida 3 Empty Sv: Sverige köper nya Super-Jas

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-08-29, 10:04

    Vercingetorix skrev:Jag låg på blöjan den blå i Karlskrona... Den kungliga flottan tillhandahåller förnämligt krubb... Jag har aldrig varit så trött på oxfilé som när jag gjorde lumpen. Tur vi hade bastu ombord...

    För de som tror att incidenten med U137 var den enda gången det sovjetiska/ryska ubåtsvapnet kränkte svenskt territorialvatten får däremot nog tänka om...





    He he, Ja det låter jobbigt. Jag glömmer aldrig den besvikelsen man kände när stekoset man kände lukten av när man passerade förbi koket på morgonen mot vad resultatet blev vid middagstid efter koket, trossen och sedan staben tagit sitt. Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Sverige köper nya Super-Jas - Sida 3 Empty Sv: Sverige köper nya Super-Jas

    Inlägg  Secrist 2012-08-29, 12:57

    Thetaxpayer skrev:
    Secrist skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Redvictory skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    Redvictory skrev:Du menar att de skulle fortsatt leva i villfarelsen att det står en ryss bakom varje husknut? när jag gjorde lumpen fick man höra! det är inte frågan OM fienden kommer utan NÄR! skrattretande ha,ha,ha

    Ja djeflar, nu går mytomanen på de tyngre drogerna, nu tror han att han gjort lumpen, en hint myto, psykosomatiska kronvrak får inte ha vapen i händerna, det blir liksom lite farligt för allmänheten, precis som när din polare och hjälte Breivik hade vapen, du vet ju hur det slutade....

    Jag ser att du övergett dina små försök att debattera! Jag hade inte så fjantiga vapen som er vän Breivik! jag tillhörde ett specialförband "Norrlandbrigaden" med Robot 70 kulsprutor ak4 k-pist och pistoler. vi hade förutom terrängfordon bandvagnar och förflyttades ofta med helikoptrar!
    jag är inte jägare eller fixerad vid vapen som vissa höger men var bland de bästa på 300 m med ak 4 samt vann svenska mästerskapen i robot 70 2 ggr samt var med vid skarpskjutning i vidsel!
    bara för att du lever i en lögn behöver inte andra göra det! jag blir mer och mer säker på att du är avundsjuk på mig då du anklagar mig för att vara mytoman!






    Ja det stämmer. Du är en mytoman.

    Jag förstår att du är avundsjuk eftersom du så gärna ville göra lumpen men fick ofrivillig frisedel pga (jag anar vad)





    Fel igen. PV soldat på Norrlands fältjägarregemente. Cool

    Jag tillhörde det klassiska Infanteriet på I16 i Halmstad. Very Happy





    Det var tider det. Många av oss Götlaborgare hade ju tyvärr ingen chans att få försvara vår hembyggd Sad . Men vad är väl salta hav och Avenyn mot Vittangi och Grytans skjutfält? Very Happy

    Eller vårt klassiska Mästocka. Skjutfältet där myggen är stora som gråsparvar och området verkar ligga i en annan klimatzon. Very Happy

    Sponsored content


    Sverige köper nya Super-Jas - Sida 3 Empty Sv: Sverige köper nya Super-Jas

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 06:41