berralarzon skrev:Sniperace skrev:SiP skrev:Infra skrev:Inte idioti, kanske. Men väl lojalitet och solidaritetSiP skrev:Infra skrev:Har du redan glömt att ni tillhör vänstern bägge två och därför,SiP skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Äntligen någon som vill hjälpa rv. Och hjälpen kommer från höger - självklart då den lata bidragsvänstern aldrig hjälpt någon.
Bekymra er inte för RV:s psykiska hälsa, ni. Vore någon av er bara hälften så
mentalt frisk som RV så skulle det vara en ren glädje att debattera med er.
Bekymra er hellre för högerns mentalfall RMC som gömmer sig i era led. Vore
ni intresserade av att hjälpa så hjälp era egna, encelliga harar.
Vi tar nog hand om de våra ifall det behövs. Det ni håller på med är ren
nätmobbning!
Pardon my french, men vilket bullshit, en som uppenbarligen är en bland de största mytomanerna som florerat på nätet och som endast kan haspla ur sig nassar och rassar i inlägg efter inlägg är inte helt ok i den mentala hälsan...
Han är en idiot helt klart, att du skriver att ni "tar hand om de egna" förstår jag, daglig medicenering kräver ett antal som ställer upp då han antagligen inte ens är kapabel att torka sig i röven själv...
i grunden, är meningsfränder? (Få se nu om jag kommer ihåg devisen:
"alltid rött - alltid rätt!) var det inte så vi sa?
Trodde inte idioti var partibunden..
med en partibroder, är partibundet.
Är den sk. partibrodern även extremist så går han bort förstår du, jag kommer aldrig att hålla dessa extremister som florerar här om ryggen..
För övrigt så är RV kommunist, och jag hatar kommunister lika mycket som nazister, samma skit olika namn..
Jag har skrivit det förr, sossarna i slutet av Perssoneran hade inget i regeringsställning att göra, när de sedan fick ta in femte reserven så försvann chansen för dom att vinna valet -10, Juholt blev bara en slagpåse för Monas kamrater i partiledningen, nu har vi en partiledare som kan ta upp kampen med alliansen, har nu partistrategerna modet att återigen rikta sig mot arbetarna och inte fjäska för överklasskärringarna på öfre Östermalm så kan de återta makten, men det kräver att sossarna presenterar en tydlig politik inom en snar framtid, att sitta som en missnöjespapegoja och tjäna procent på alliansens misstag kommer inte att räcka i september 2014..
Sossarna före Palmes tid är en tid att önska tillbaka, då var det en bättre politik och mycket mer renhriga politiker överlag, nu idg är det enbart politikerbroilers som fötts upp till detta utan någon riktig praktisk levnad, inga som verkligen arbetat osv....
Elefonissis?
//Niklas
Nej, jag besökte inte Elefonissis, jag var i Rethymnon och vandrade runt i dess omgivninger ända till Platanias 6 kilometer öst om rethymnon till lika långt väst, men bara tre kilometer söder om.... den sista var värst, uppför ett b erg i hög värme, vi svettades som grisar
men det var ju inget som hörde till ämnet, vad säger du själv om dagens politiker jämfört med dem före Palme?
Då var det inte på det sättet som idag....