Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Jag har ett tips till er som lider av

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Jag har ett tips till er som lider av Empty Jag har ett tips till er som lider av

    Inlägg  Redvictory 2010-08-28, 21:34

    För tidig utlösning!

    Tänk på Alliansen deras ministrar och anhängare! men tänk inte för länge! risken är då att ni drabbas av impotens!
    Very Happy
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Jag har ett tips till er som lider av Empty Sv: Jag har ett tips till er som lider av

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-28, 22:13

    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jag har ett tips till er som lider av Empty Sv: Jag har ett tips till er som lider av

    Inlägg  theward 2010-08-28, 22:57


    Mona vet jag inte om jag tänder på Rolling Eyes , men 2 on 1, helst två tjejer på en kille...tänder jag bla på....

    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Jag har ett tips till er som lider av Empty Sv: Jag har ett tips till er som lider av

    Inlägg  Vercingetorix 2010-08-28, 23:44

    theward skrev:

    Mona vet jag inte om jag tänder på Rolling Eyes , men 2 on 1, helst två tjejer på en kille...tänder jag bla på....


    Now you're talkin´! Smile
    Det kan varmt rekommenderas!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Jag har ett tips till er som lider av Empty Sv: Jag har ett tips till er som lider av

    Inlägg  KickTheRasist 2010-08-28, 23:46

    Vercingetorix skrev:
    theward skrev:

    Mona vet jag inte om jag tänder på Rolling Eyes , men 2 on 1, helst två tjejer på en kille...tänder jag bla på....


    Now you're talkin´! Smile
    Det kan varmt rekommenderas!



    Hehhehe o yeahhh!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jag har ett tips till er som lider av Empty Sv: Jag har ett tips till er som lider av

    Inlägg  theward 2010-08-28, 23:50

    Vercingetorix skrev:
    theward skrev:

    Mona vet jag inte om jag tänder på Rolling Eyes , men 2 on 1, helst två tjejer på en kille...tänder jag bla på....


    Now you're talkin´! Smile
    Det kan varmt rekommenderas!

    För att reta gallfeber på RA, kan jag säga att vid min sexdebut, höll jag mig i 1 timme Wink Kul när självträningen visar resultat när man behöver på riktigt tongue
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Jag har ett tips till er som lider av Empty Sv: Jag har ett tips till er som lider av

    Inlägg  Vercingetorix 2010-08-28, 23:57

    theward skrev:
    Vercingetorix skrev:
    theward skrev:

    Mona vet jag inte om jag tänder på Rolling Eyes , men 2 on 1, helst två tjejer på en kille...tänder jag bla på....


    Now you're talkin´! Smile
    Det kan varmt rekommenderas!

    För att reta gallfeber på RA, kan jag säga att vid min sexdebut, höll jag mig i 1 timme Wink Kul när självträningen visar resultat när man behöver på riktigt tongue

    Där slår jag dig med tre timmar... Fast det är inte för att skryta, utan det beror mer på överdriven omtanke för tjejen ifråga och en känseldepraverad penis... Det finns en amerikansk term som heter "blue balls", en inte helt angenäm smärtförnimmelse i scrotum som har med ofrivilligt fördröjd utlösning att göra... Med tanke på att det var debut i tonåren och tiden dedikerad till att fila, så måste mina fan varit kolsvarta...
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Jag har ett tips till er som lider av Empty Sv: Jag har ett tips till er som lider av

    Inlägg  theward 2010-08-29, 00:05

    Vercingetorix skrev:
    theward skrev:
    Vercingetorix skrev:
    theward skrev:

    Mona vet jag inte om jag tänder på Rolling Eyes , men 2 on 1, helst två tjejer på en kille...tänder jag bla på....


    Now you're talkin´! Smile
    Det kan varmt rekommenderas!

    För att reta gallfeber på RA, kan jag säga att vid min sexdebut, höll jag mig i 1 timme Wink Kul när självträningen visar resultat när man behöver på riktigt tongue

    Där slår jag dig med tre timmar... Fast det är inte för att skryta, utan det beror mer på överdriven omtanke för tjejen ifråga och en känseldepraverad penis... Det finns en amerikansk term som heter "blue balls", en inte helt angenäm smärtförnimmelse i scrotum som har med ofrivilligt fördröjd utlösning att göra... Med tanke på att det var debut i tonåren och tiden dedikerad till att fila, så måste mina fan varit kolsvarta...

    Kan säga att hålla sig mer än 1 timme, är bara obekvämt...
    Finns ju mer än en laddning att tillgå...om man vill hålla på i flera timmar
    Fast nuumera blir det få så långa marathon..orkar helt enkelt inte..
    Fast å andra vad är vitsen med att fila så länge.... Rolling Eyes
    Bara för att bevisa att man kan liksom....

    Kan säga att jag har full koll(bestämmer själv när det är dags) 95% av tiden och de få ggr man inte har det, är man på det direkt igen...
    Så jag har aldrig ens tänkt på tidiga utlösningar och erektionsproblem

    Kanske jag är lyckligt lottad eller så handlar det om inställning och träning..
    Man är två(minst) om att ha sex och delad njutning är dubbel njutning Very Happy


    Sponsored content


    Jag har ett tips till er som lider av Empty Sv: Jag har ett tips till er som lider av

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 04:52