EicThedog var är ditt och dom två andra dumskallarna i trions gnäll om tillväxt verkets slöserie av skattemedel javisst ja det var ju alliansen som införde detsamma verk 2009 då går ju inte att ynka sig.
//Niklas
//Niklas
berralarzon skrev:EicThedog var är ditt och dom två andra dumskallarna i trions gnäll om tillväxt verkets slöserie av skattemedel javisst ja det var ju alliansen som införde detsamma verk 2009 då går ju inte att ynka sig.
//Niklas
RedclownIII skrev:berralarzon skrev:EicThedog var är ditt och dom två andra dumskallarna i trions gnäll om tillväxt verkets slöserie av skattemedel javisst ja det var ju alliansen som införde detsamma verk 2009 då går ju inte att ynka sig.
//Niklas
Vad gaggar du om rövlapp?
berralarzon skrev:RedclownIII skrev:berralarzon skrev:EicThedog var är ditt och dom två andra dumskallarna i trions gnäll om tillväxt verkets slöserie av skattemedel javisst ja det var ju alliansen som införde detsamma verk 2009 då går ju inte att ynka sig.
//Niklas
Slicka på du, du räknas inte bland oss normala bonnläpp.
//Niklas
RedclownIII skrev:berralarzon skrev:RedclownIII skrev:berralarzon skrev:EicThedog var är ditt och dom två andra dumskallarna i trions gnäll om tillväxt verkets slöserie av skattemedel javisst ja det var ju alliansen som införde detsamma verk 2009 då går ju inte att ynka sig.
//Niklas
//Niklas
Bonnläpp?
Fy fan vad elak du är tokmiffo.
berralarzon skrev:RedclownIII skrev:berralarzon skrev:RedclownIII skrev:berralarzon skrev:EicThedog var är ditt och dom två andra dumskallarna i trions gnäll om tillväxt verkets slöserie av skattemedel javisst ja det var ju alliansen som införde detsamma verk 2009 då går ju inte att ynka sig.
//Niklas
//Niklas
Bonnläpp?
Fy fan vad elak du är tokmiffo.
Elak eller ej du är bonnläpp ändock och mobbare sådana som dig fick smörj i småskolan.
//Niklas
berralarzon skrev:EicThedog var är ditt och dom två andra dumskallarna i trions gnäll om tillväxt verkets slöserie av skattemedel javisst ja det var ju alliansen som införde detsamma verk 2009 då går ju inte att ynka sig.
//Niklas
ericTheDog skrev:berralarzon skrev:EicThedog var är ditt och dom två andra dumskallarna i trions gnäll om tillväxt verkets slöserie av skattemedel javisst ja det var ju alliansen som införde detsamma verk 2009 då går ju inte att ynka sig.
//Niklas
Om du inte vore så j-a vrickad skulle jag kanske kommentera ämnet.
lazy skrev:ericTheDog skrev:berralarzon skrev:EicThedog var är ditt och dom två andra dumskallarna i trions gnäll om tillväxt verkets slöserie av skattemedel javisst ja det var ju alliansen som införde detsamma verk 2009 då går ju inte att ynka sig.
//Niklas
Lite min tanke men vad är ämnet?
DMustaine skrev:Jag räcker upp handen och påstår att ämnet torde vara berra som torgför sin brist på intellekt!
Secrist skrev:DMustaine skrev:Jag räcker upp handen och påstår att ämnet torde vara berra som torgför sin brist på intellekt!
Jag trodde det redan var uppenbart för alla.
lazy skrev:ericTheDog skrev:berralarzon skrev:EicThedog var är ditt och dom två andra dumskallarna i trions gnäll om tillväxt verkets slöserie av skattemedel javisst ja det var ju alliansen som införde detsamma verk 2009 då går ju inte att ynka sig.
//Niklas
RedMentalCase skrev:lazy skrev:ericTheDog skrev:berralarzon skrev:EicThedog var är ditt och dom två andra dumskallarna i trions gnäll om tillväxt verkets slöserie av skattemedel javisst ja det var ju alliansen som införde detsamma verk 2009 då går ju inte att ynka sig.
//Niklas
Ämnet är att miffoberra tycker det är vår skyldighet att läsa hans tankar och skapa trådar därefter.
Läsa hans tankar tar väl sådär o.o4 sekunder, men att sen skapa en tråd utifrån det blir nog betydligt svårare....
ericTheDog skrev:Vilka "oss" ?
Du, kackerlackan, freedom och martinJulgran ? Hela familjen samlad...
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Vilka "oss" ?
Vadå "oss" var skrev jag det du kan ju inte läsa du är ett miffo och är ju en dessutom idiot sök hjälp mm nedlåtande inlägg ala gustavander/rmc du tillhör familjen kackerlacka du är ju kommunist..
allt vad freaket awfultruhten den store väderspåmannen lottodragningskungen dödenpålarvfötter klarar av..
storhumor..
//Niklas
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Vilka "oss" ?
Vadå "oss" var skrev jag det du kan ju inte läsa du är ett miffo och är ju en dessutom idiot sök hjälp mm nedlåtande inlägg ala gustavander/rmc du tillhör familjen kackerlacka du är ju kommunist..
allt vad freaket awfultruhten den store väderspåmannen lottodragningskungen dödenpålarvfötter klarar av..
storhumor..
//Niklas
RedclownIII skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Vilka "oss" ?
storhumor..
//Niklas
Varför sitter du här och skriver din skit berra, varför loggar du in överhuvudtaget och torgför din totala inkompetens?
RedclownIII skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Vilka "oss" ?
storhumor..
//Niklas
Varför sitter du här och skriver din skit berra, varför loggar du in överhuvudtaget och torgför din totala inkompetens?
berralarzon skrev:RedclownIII skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Vilka "oss" ?
storhumor..
//Niklas
Den ligan leder du SÅ överlägset bh, jag är riktigt avundsjuk på dig "rövslickaren" NOT.
//Niklas