Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
RedCloud
Vercingetorix
R.O.F.L
Secrist
F.I.S.T
lazy
Thetaxpayer
berralarzon
RedclownIII
ericTheDog
14 posters

Ledin äger ju Skansen ikväll

Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Ledin äger ju Skansen ikväll - Sida 3 Empty Sv: Ledin äger ju Skansen ikväll

Inlägg  Thetaxpayer 2012-07-26, 09:41

F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Int då. Har du glömt att det är du som kallar alla som inte tycker som dig för rasister.

Är det så ? Laughing ... jag har inte kallat V-rix för rasist, inte PK, inte RD, inte RC, inte DD.... alla tycker olika mot mig i många frågor

Inte då. Ni har snarlika åsikter om det mesta. Aldrig att man skulle se er kritisera varandra. By the way, när skall du backa upp dina ogrundade förtal i den andra tråden?

Det var varken ogrundat eller förtal .... och jag undrar om DD, och V-rix håller med om att vi skulle ha "snarlika åsikter"

Men du kan ju inte backa upp dina påståenden av vad jag sagt. Helt klart förtal. hm, ok jag såg inte att du nämnde Vrix och DD. Nej ni har väl knappast samma åsikter. De är ju inga extremister.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2012-07-26, 09:59

Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Int då. Har du glömt att det är du som kallar alla som inte tycker som dig för rasister.

Är det så ? Laughing ... jag har inte kallat V-rix för rasist, inte PK, inte RD, inte RC, inte DD.... alla tycker olika mot mig i många frågor

Inte då. Ni har snarlika åsikter om det mesta. Aldrig att man skulle se er kritisera varandra. By the way, när skall du backa upp dina ogrundade förtal i den andra tråden?

Det var varken ogrundat eller förtal .... och jag undrar om DD, och V-rix håller med om att vi skulle ha "snarlika åsikter"

Men du kan ju inte backa upp dina påståenden av vad jag sagt. Helt klart förtal. hm, ok jag såg inte att du nämnde Vrix och DD. Nej ni har väl knappast samma åsikter. De är ju inga extremister.

Nej de är definitivt inga extremister.... men du är där och tangerar på den benämningen, tillsammans med en stor % av forumhögern. Likväl har jag inte kallat den för rasister
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2012-07-26, 11:10

Vercingetorix skrev:
    Infra skrev:Jag har aldrig gillat Ledin. Det är det enda vi är överens
    om min sonhustru och jag.

Nån som längre kommer ihåg att han gifte sig med Stickan
    Anderssons dotter medan Stickan fortfarande levde. Smart.

Fick ett jättearv efter Stickan. Behöver efter giftermålet
    endast framträda 1 gång om året.
    Fina jobbet. Undrar hur många fler decennier han kan leva
    på "Sommaren är kort"?

Jag gillar många svenska artister. Skifs är en klar favorit.
    Har en bättre meritlista. Men Ledin - nää.
    No

Han kan leva på den till det ögonblick han dör. Sedan kan hans arvingar leva vidare på dem i ytterligare 70 år... Det gäller alltså att kväva den låten varhelst den spelas...
    Usch! Allt sånt tal inger ett sting av avundsjuka och tendenser till
    ångestattacker.
    No
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2012-07-26, 12:05

Wiehe & Ledin på samma scen...( mot apartheid, den som svenska högerpartier inte kunde fördöma)

Senast ändrad av RedCloud den 2012-07-26, 12:09, ändrad totalt 1 gång
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2012-07-26, 12:08

RedCloud skrev:Wiehe & Ledin på samma scen...( mot apartheid, den som svenska högerpartier inte kunde fördöma)

Ledin äger ju Skansen ikväll - Sida 3 Watch?v=ZD8Zz0qwdY4

Cool

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 19:05