Secrist 2012-06-29, 18:01
Redvictory skrev: Secrist skrev: Redvictory skrev: Secrist skrev: Redvictory skrev: Secrist skrev: Redvictory skrev: Secrist skrev: Redvictory skrev: Regndrottning skrev: Vad får dig att TRO att DU kan lova DET ditt lilla avskum?
Lägg av! Att slänga epiteter leder inte till någon debatt och bidrar till den dåliga stämningen på forumet.
Jag är trött på detta. Jag kan förstås inte hindra dig men jag uppmanar dig till att tänka efter... före!
Det finns bara ett sätt till och det är att inte skriva alls och låta avgrundshögern fortsätta med sina främlingsfientliga inlägg! jag kan inte tystas! så är det bara Regndrottningen! jag har skrivit så många trådar som anhängarna saboterat utan att visa den minsta vilja att debattera i! de får det de förtjänar helt enkelt! om du inte vill läsa så gör inte det då! du blir ofta kallad kärringjävel m,m av avgrundshögern! sånt ogillas och sånt får de äta upp var så säker!
Bränner fingrarna när RD har rappat dig med linjalen?
Inte det minsta! jag har känt RD så pass länge och sett henne ge er så mycket stryk under åren så du blir bara mer patetisk när du försöker dig på nåt du inte behärskar! SD-Secrist!
Kan riktigt se hur ögonen blänker på RV när han sitter framför sitt tangentbord och försöker hålla tillbaka tårarna.
Jag kan se er små avgrundspojkar gråta inte av smärtan i era små pojkstjärtar utan av skammen och förnedringen då en vänsterkvinna daskat er i rumpan! hur ska ni klara er ur detta nu då? ha,ha,ha
Har hon? När då?
Här! Jag vet jag blir kallad för kärringjävel och dyligt. Jag tar det som en komplimang för det bevisar bara att de inte kan argumentera mot det jag säger. De låter sin frustation flöda i epiteter istället.
Varför måste du sjunka till deras nivå?
Fast nu har jag inte gjort det så jag tar inte åt mig. Hade du haft lite kontakt med verkligheten så hade du vetat det också.
Inte gjort vad?
Kallat RD med de tillmälen hon beskriver. Däremot är du själv väldigt frikostig med grova påhopp. Vilket hon, med rätta, reagerade över.