+8
berralarzon
Thetaxpayer
RedMentalCase
Secrist
formsvackan
Dao
RedCloud
Redvictory
12 posters
Tack Alliansen!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 2
Sv: Tack Alliansen!
Känns tummetott-tusenlappen bra ?
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 3
Skit i honom!!! Vi har ju alla fått mer i plånboken!!!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 4
"Vi alla" !Dao skrev:Skit i honom!!! Vi har ju alla fått mer i plånboken!!!
Var har du varit de senaste åren ?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 5
formsvackan skrev:"Vi alla" !Dao skrev:Skit i honom!!! Vi har ju alla fått mer i plånboken!!!
Japp. Lönekuvertet är skön läsning nu för tiden.
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 6
formsvackan skrev:"Vi alla" !Dao skrev:Skit i honom!!! Vi har ju alla fått mer i plånboken!!!
Syftade på liberalerna!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 7
Secrist skrev:formsvackan skrev:"Vi alla" !Dao skrev:Skit i honom!!! Vi har ju alla fått mer i plånboken!!!
Äntligen börjar vi närma oss en någorlunda anständig nivå för utfört arbete.
För övrigt är det väldigt sjukt att leta upp människor med svåra livsproblem och på nåt sätt alltid politisera det.
Vet inte hur många ggr man sagt åt er muppar att skämmas, ni verkar inte ha intelligens nog att kunna göra det.
kackerlackor, det är vad ni är..)
Senast ändrad av RedMentalCase den 2012-06-27, 19:38, ändrad totalt 1 gång
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 8
Är du också "alla" ? RMC brukar försöka vara det allt som oftast så ni kanske ska reda ut vem av er som har rätt till titeln.Secrist skrev:formsvackan skrev:"Vi alla" !Dao skrev:Skit i honom!!! Vi har ju alla fått mer i plånboken!!!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 9
Äntligen börjar vi närma oss en någorlunda anständig nivå för utfört arbete. Till vilket pris somhelst tydligen!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 10
Redvictory skrev:Äntligen börjar vi närma oss en någorlunda anständig nivå för utfört arbete. Till vilket pris somhelst tydligen!
När gick den vänster du och familjen roffafolie så snett som ni hamnat? Är det mer än genetiskt?
Om arbete premieras i ett samhälle garanterar det fortsatt välstånd, om folk plågas av orimlig skattebörda på arbete så blir följden bara en,
folk jobbar mindre och samhället stagnerar och fallerar, mindre och mindre medel kommer de som behöver tillgodo.
Du ska kanske försöka tänka till en enda gång, kan det vara möjligt att du klarar det?
- Inlägg 11
Redvictory skrev:Äntligen börjar vi närma oss en någorlunda anständig nivå för utfört arbete. Till vilket pris somhelst tydligen!
Enligt SD-secrist finns inte de människorna som AB tar upp....han avfärdar dom som snyft-hittepå....
Vore det inte för Karma så skulle jag önska sjukdom på asen, men jag avstår, det ordnar sig av sig självt.
- Inlägg 12
skånsk/rumänska avfallet skrev:Om arbete premieras i ett samhälle garanterar det fortsatt välstånd, om folk plågas av orimlig skattebörda på arbete så blir följden bara en,
folk jobbar mindre och samhället stagnerar och fallerar, mindre och mindre medel kommer de som behöver tillgodo.
Du ska kanske försöka tänka till en enda gång, kan det vara möjligt att du klarar det?
och så svartar jag några tusen i månaden som grädde på moset....
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 13
RedCloud skrev:Redvictory skrev:Äntligen börjar vi närma oss en någorlunda anständig nivå för utfört arbete. Till vilket pris somhelst tydligen!
Enligt SD-secrist finns inte de människorna som AB tar upp....han avfärdar dom som snyft-hittepå....
Vore det inte för Karma så skulle jag önska sjukdom på asen, men jag avstår, det ordnar sig av sig självt.
Jasså var har han skrivit det? Har du hallucinationer?
- Inlägg 14
Jasså var har han skrivit det?
i princip varje gång vi tagit upp enskilda fall som farit illa under alliansen....
- Inlägg 15
RedCloud skrev:Redvictory skrev:Äntligen börjar vi närma oss en någorlunda anständig nivå för utfört arbete. Till vilket pris somhelst tydligen!
Givetvis rena, och synnerligen motbjudande, lögner som KP-RC levererar. Oklart varför men jag får utgå från att han mår dåligt på något sätt. Någon annan förklaring til att han sänker sig till den nivån ser jag inte.
- Inlägg 16
Oklart varför men jag får utgå från att han mår dåligt på något sätt.
Då utgår du alldeles fel,jag mår toppen.
Jag bara orkar inte googla all skit du skrivit om folk som farit illa under alliansen, svagt av dig att inte stå för vad du skriver. RMC är inget att följa när det gäller detta.
- Inlägg 17
RedCloud skrev:Jasså var har han skrivit det?
i princip varje gång vi tagit upp enskilda fall som farit illa under alliansen....
Har jag aldrig sett. Ta av dig de röda extremistglasögon så kanske du ser bättre.
- Inlägg 18
Har jag aldrig sett.
Och då har han aldrig skrivit så ?
"grandios självbild"......
Ta av dig de röda extremistglasögon så kanske du ser bättre.
Min arbetsgivare betalade faktiskt mina glasögon, börjar se dåligt på skärmen, de är blå...
- Inlägg 19
RedCloud skrev:Har jag aldrig sett.
Och då har han aldrig skrivit så ?
"grandios självbild"......
Ta av dig de röda extremistglasögon så kanske du ser bättre.
Min arbetsgivare betalade faktiskt mina glasögon, börjar se dåligt på skärmen, de är blå...
Vet jag inte hur så? Varför skulle det vara själ att önska att han blev förlamad?
- Inlägg 20
RedCloud skrev:Oklart varför men jag får utgå från att han mår dåligt på något sätt.
Då utgår du alldeles fel,jag mår toppen.
Jag bara orkar inte googla all skit du skrivit om folk som farit illa under alliansen, svagt av dig att inte stå för vad du skriver. RMC är inget att följa när det gäller detta.
Självklart "orkar" du inte för att den verkliga orsaken är att du försöker sprida grova och mycket motbjudande lögner. Det finns inga inlägg att länka till. Varför du havererar så fullständigt kan bara du svara på.
- Inlägg 21
Självklart "orkar" du inte för att den verkliga orsaken är att du försöker sprida grova och mycket motbjudande lögner.
Inte då, SD-secrist
Men eftersom du framhärdar kanske jag ska ägna morgondagen och avslöja dig som den lille fega lögnare du är, beror mest på vädret.
- Inlägg 22
RedCloud skrev:Självklart "orkar" du inte för att den verkliga orsaken är att du försöker sprida grova och mycket motbjudande lögner.
Inte då, SD-secrist
Men eftersom du framhärdar kanske jag ska ägna morgondagen och avslöja dig som den lille fega lögnare du är, beror mest på vädret.
Japp. Kört hårt. Tycker bara det är tragiskt.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 23
RedCloud skrev:Självklart "orkar" du inte för att den verkliga orsaken är att du försöker sprida grova och mycket motbjudande lögner.
Inte då, SD-secrist
Imorgon blir det sol och värme i vår del av landet men på det skånska miffot rmc ska det bara regna på, H2s04..har jag hört från Klart.se
//Niklas
- Inlägg 24
berralarzon skrev:RedCloud skrev:Självklart "orkar" du inte för att den verkliga orsaken är att du försöker sprida grova och mycket motbjudande lögner.
Inte då, SD-secrist
Imorgon blir det sol och värme i vår del av landet men på det skånska miffot rmc ska det bara regna på, H2s04..har jag hört från Klart.se
//Niklas
Menar du svavelsyra (H2SO4)?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 25
Secrist skrev:berralarzon skrev:RedCloud skrev:Självklart "orkar" du inte för att den verkliga orsaken är att du försöker sprida grova och mycket motbjudande lögner.
Inte då, SD-secrist
//Niklas
Menar du svavelsyra (H2SO4)?
Jepp allt surt hamnar ju i det skånska plattlandet. (tyvärr för alla mina vänner jag har därnere)
//Niklas
Klart.SE vår vår ovän gustavander är avstängd därifrån..