RedMentalCase skrev:Du kackerlacka, ingen bryr sig om dig, du är bara ett miffo som man skrattar åt och hånar när miffot har fel, alltid, typ.
Instämmer till fullo, assholet rc får nu ligga som han bäddat eller skörda som han sått!
RedMentalCase skrev:Du kackerlacka, ingen bryr sig om dig, du är bara ett miffo som man skrattar åt och hånar när miffot har fel, alltid, typ.
lazy skrev:Enligt nyhetsdatabasen så har AB inte skrivit ett enda ord om händelsen (endast TT-notiser) så det är väl därför Dao anser att det inte är ngn stor nyhet, hade det istället varit Israel så hade AB fyllt både nyhets/ledarsidor hela midsommarhelgen.
lazy skrev:Enligt nyhetsdatabasen så har AB inte skrivit ett enda ord om händelsen (endast TT-notiser) så det är väl därför Dao anser att det inte är ngn stor nyhet, hade det istället varit Israel så hade AB fyllt både nyhets/ledarsidor hela midsommarhelgen.
RedCloud skrev:Färdas flera kilometer och mil innan det störtar?, fel.
rätt....
Men du är ju inte så hemma på siffror oavsett vad det handlar om....
skånsk/rumänska avfallet skrev:Du kackerlacka, ingen bryr sig om dig, du är bara ett miffo som man skrattar åt och hånar när miffot har fel, alltid, typ.
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
så de färdas alltid flera kilometer efter träff?
RedCloud skrev:så de färdas alltid flera kilometer efter träff?
Jag säger bara att de KAN göra det....
Sniperace skrev:RedCloud skrev:så de färdas alltid flera kilometer efter träff?
tycker jag inte framgick ett dugg, det såg istöllet ut som att du menade att de GÖR det, ingen om ibland....
lazy skrev:RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Jo, det säger en hel del.
Som t.ex. vadå ?
Ett F16 plan kan göra mach 3, och kan färdas mil från träff tills det störtar....
Fel.
Maxhastigheten ligger på drygt Mach 2 (Mach 1,2 i havsnivå). Dock flyger de sällan så fort då det slukar enorma mängder bränsle. För övrigt var det Turkiska planet inte ett F16.
Woav, petimetern får ståpäls....
Oavsett så färdas ett stridsflygplan flera flera kilometer, kanske mil från träff tills det störtar, så lillErics lilla drapa betyder ju just inget alls....
F.ö. kan du ju få berätta vilket slags plan det var....
F4.
RedCloud skrev:Sniperace skrev:RedCloud skrev:så de färdas alltid flera kilometer efter träff?
tycker jag inte framgick ett dugg, det såg istöllet ut som att du menade att de GÖR det, ingen om ibland....
Antingen exploderar planet med en gång Poff och trillar i marken, eller om det inte är en fullträff så kan den tom ta sig tillbaka till hemmabasen.
Är det något som är oklart ?
Är det ngt att argumentera om öht ?
Oavsett så färdas ett stridsflygplan flera flera kilometer, kanske mil från träff tills det störtar, så lillErics lilla drapa betyder ju just inget alls....
F.ö. kan du ju få berätta vilket slags plan det var....
men skit i vilket....
Sniperace skrev:RedCloud skrev:så de färdas alltid flera kilometer efter träff?
RedCloud skrev:men skit i vilket....
ungefär så....
Det jag vände mig mot var lillErics påstående om att det störtat några mil utanför kusten, vilket inte säger ett jota huruvida de kränkt syriskt luftrum eller inte.
SKÅNSK/RUMÄNSK AVFALLET skrev:Vapenvägraren och landsförrädaren röde roffe pratar om stridsflygplan....
kackerlackorna försöker ta över världen......
Gapskratt.
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
[ironi]Ja, detta är ju inget uppror av folket egentligen, det är allt scensatt av västmakter för att få bort en misshagligt folkets man eller hur?Dao skrev:Med tanke på att västmakterna från Turkiet skickat in legosoldater i Syrien för att trigga upproret, och dessa har misstänkts ligga bakom några av de massakrer som ägt rumm i Syrien, kan man nog förstå att den syriska regimen är smått misstänksamma vad gäller allt militärt från Turkier för närvarande.
Inte för att minska de dåd som vi VET att den syriska regimen ligger bakom...
http://www.fria.nu/artikel/93408
Dao skrev:Med tanke på att västmakterna från Turkiet skickat in legosoldater i Syrien för att trigga upproret, och dessa har misstänkts ligga bakom några av de massakrer som ägt rumm i Syrien, kan man nog förstå att den syriska regimen är smått misstänksamma vad gäller allt militärt från Turkier för närvarande.
Dao skrev:Med tanke på att västmakterna från Turkiet skickat in legosoldater i Syrien för att trigga upproret, och dessa har misstänkts ligga bakom några av de massakrer som ägt rumm i Syrien, kan man nog förstå att den syriska regimen är smått misstänksamma vad gäller allt militärt från Turkier för närvarande.
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Ingen kommentar kring detta än så länge? Var det "fel" land som skjöt?
Varför skulle vilket land som gjort det spelat en roll över huvudtaget?
Inte vet jag, men om du tänker efter kanske det finns nåt land i regionen vars handlingar inte alltid går helt obemärkt förbi hos dumvänstern.
Utveckla ditt resonemang här ... ska bli intressant
Jag är mer intresserad av dina egna tankar kring detta.
Ja du ska få dem, så fort DU, som startade tråden talar om vad du tycker, och vad tråden handlar om !
Nu är lillfist barnslig.
ericTheDog skrev:lazy skrev:Enligt nyhetsdatabasen så har AB inte skrivit ett enda ord om händelsen (endast TT-notiser) så det är väl därför Dao anser att det inte är ngn stor nyhet, hade det istället varit Israel så hade AB fyllt både nyhets/ledarsidor hela midsommarhelgen.
Exakt, och det var ungefär vad jag insinuerade i trådstarten. Dumvänstern gick rakt i fällan.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:lazy skrev:Enligt nyhetsdatabasen så har AB inte skrivit ett enda ord om händelsen (endast TT-notiser) så det är väl därför Dao anser att det inte är ngn stor nyhet, hade det istället varit Israel så hade AB fyllt både nyhets/ledarsidor hela midsommarhelgen.
Exakt, och det var ungefär vad jag insinuerade i trådstarten. Dumvänstern gick rakt i fällan.
"insinuerade".... ledordet för Lazy och Secrist, för då slipper de stå för några egna åsikter, men kan insinuera på i det fria
redalert skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:lazy skrev:Enligt nyhetsdatabasen så har AB inte skrivit ett enda ord om händelsen (endast TT-notiser) så det är väl därför Dao anser att det inte är ngn stor nyhet, hade det istället varit Israel så hade AB fyllt både nyhets/ledarsidor hela midsommarhelgen.
"insinuerade".... ledordet för Lazy och Secrist, för då slipper de stå för några egna åsikter, men kan insinuera på i det fria
Är du dum på riktigt eller spelar du bara?