Redvictory skrev: Redvictory skrev: Thetaxpayer skrev: Redvictory skrev: Thetaxpayer skrev: Redvictory skrev: Thetaxpayer skrev: F.I.S.T skrev:När ska forumhögern förstå att ett brott är ett brott, och skall utredas och bestraffas enligt lagen, och att efternamnet är ointressant !??
Säg det till RV. Det är ju han som lagt in rasaspekten i denna tråden. Hm, undrar varför?
Vad är det du inte förstår Thetaxpayer? läs ämnet ibörjan så kanske det klarnar lite! börjar du läsa mitt i tråden så handlar den om nåt helt annat sen dina bruna vänner gjort sina fokusförskjutningar! (som vanligt)
Du kan disskutera detta med Fisten. Det är ju ni som lägger rasism i detta. jag bara förklarar för dig att dina skruvade teorier inte stämmer. Inte ens Dao håller med dig för enligt honom är det marknaden som styr och eftersom det slår åt bägge hållen så har ju du fel. IGEN.
Dao har också rätt! men det du/ni anhängare aldrig kommer fatta är att media har ett överhuvud som bestämmer om vad som får skrivas och visas så snart USA är inblandat! varför tror ni att CIA får agera helt fritt och utöva våld och tortyr på personer utan bevisföring om brott? CIA är USA:s hemliga försvar som kan plantera bevisföring syssla med brottsprovokation köpa "våldtagna kvinnor" m a o det finns inga gränser alls för hur långt de får gå! och det som är mest skrämmande är att de kan agera i Sverige och vilket land somhelst utan att någon kan eller vågar säga ifrån! att Wikileaks kablade ut filmen där amerikanska "hjältar" skjuter oskyldiga civila i bitar och skrattar är säkert mycket besvärande för USA och nu gör de allt för att rädda skinnet! men de har de inget skinn att rädda!
hallå där, är du så vilse att du måste fokusförskjuta i din egna tråd?
Nu är det ju så att du helt saknar mandat att kunna påstå att jag fokusförskjuter eftersom det är jag som är trådskaparen! bad for you!
Hört talas om fritt forum?
Inte mitt fel att du är vilse.