Här är Suu Kyis direkta reaktion på att Roffe kackerlacka och daodåren ser henne som sina förebilder.
Tredje gången ?
Jag tror vi förstod första gången att du är en djupt sjuk person....
Här är Suu Kyis direkta reaktion på att Roffe kackerlacka och daodåren ser henne som sina förebilder.
RedMentalCase skrev:Vi? du och ditt trippelnick?
Säkra källor säger att nån viskade i hennes öra att tokavänstern i Sverige hade henne som idol, hennes fysiska reaktion var omedelbar....
Det är humor roffe, är du så sinnesslö att du inte begriper det?
RedMentalCase skrev:Vi? du och ditt trippelnick?
Säkra källor säger att nån viskade i hennes öra att tokavänstern i Sverige hade henne som idol, hennes fysiska reaktion var omedelbar....
Dao skrev:RedMentalCase skrev:Vi? du och ditt trippelnick?
Vänstern har henne som idol, Högern beundrar militärregimen - så länge det ger vinst i företagen!
Secrist skrev:Dao skrev:RedMentalCase skrev:Vi? du och ditt trippelnick?
Vänstern har henne som idol, Högern beundrar militärregimen - så länge det ger vinst i företagen!
Jasså. Vilka då? Jag har aldrig hört någon uttrycka sitt gillande för Burmas militärjunta. Har du helt slut på argument?
Jag har aldrig hört någon uttrycka sitt gillande för Burmas militärjunta.
RedCloud skrev:Jag har aldrig hört någon uttrycka sitt gillande för Burmas militärjunta.
Och ändå har franska och amerikanska energibolag samarbetat nära juntan....
Secrist skrev:RedCloud skrev:Jag har aldrig hört någon uttrycka sitt gillande för Burmas militärjunta.
Jag pratade om alliansröstare. Inte skrupelfria storbolag. De som bryter sanktioner gillar pengarna, inte politiken.
Ignorans och tystnad är också ett val!
Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Jag har aldrig hört någon uttrycka sitt gillande för Burmas militärjunta.
Jag pratade om alliansröstare. Inte skrupelfria storbolag. De som bryter sanktioner gillar pengarna, inte politiken.
Secrist skrev:Dao skrev:RedMentalCase skrev:Vi? du och ditt trippelnick?
Jasså. Vilka då? Jag har aldrig hört någon uttrycka sitt gillande för Burmas militärjunta. Har du helt slut på argument?
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:RedMentalCase skrev:Vi? du och ditt trippelnick?
I retoriken, javisst... I praktiken, glöm det!!
skånsk/rumänska avfallet skrev:Gapskratt, inte ens när du beter sig som en idiot begriper du det själv.
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Jag har aldrig hört någon uttrycka sitt gillande för Burmas militärjunta.
Vilken tystnad? Det tystas väl inte ner mer än något annat?
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Jag har aldrig hört någon uttrycka sitt gillande för Burmas militärjunta.
Vilken tystnad? Det tystas väl inte ner mer än något annat?
Jämför högerns beklagande över diktaturen i Nordkorea, med deras engagemang för den i Burma, så förstår du!
Secrist skrev:Gör jag? Jag har aldrig hört någon som förespråkar militärjunta på det vis som ni förespråkar kommunism.
Dao skrev:Secrist skrev:Gör jag? Jag har aldrig hört någon som förespråkar militärjunta på det vis som ni förespråkar kommunism.
Fokusförskjutning igen... Ärlighet i debatter verkar inte vara din dygd, minsann...
Läs mitt förra inlägg igen, och förklara för mig hur det jag skrev där, kan relateras till det du skriver i din reaktion på detta!
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Gör jag? Jag har aldrig hört någon som förespråkar militärjunta på det vis som ni förespråkar kommunism.
Fokusförskjutning igen... Ärlighet i debatter verkar inte vara din dygd, minsann...
Läs mitt förra inlägg igen, och förklara för mig hur det jag skrev där, kan relateras till det du skriver i din reaktion på detta!
Så ditt babblande om att högern stödjer Burmas regim är inte alls fokusförskjutning då? Tröttsamt.
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Gör jag? Jag har aldrig hört någon som förespråkar militärjunta på det vis som ni förespråkar kommunism.
Så ditt babblande om att högern stödjer Burmas regim är inte alls fokusförskjutning då? Tröttsamt.
Du vet alltså inte heller vad fokusförskjutning är? Någon förvånad..? Jag tog upp högerns närmast totala tystnad gentemot förtrycket i Burma - och du försökte förtydliga just detta, genom att försöka förskjuta det hela till vänsterns påhittade stöd av din form av kommunism!
DET är fokusförskjutning!
En typ av debattfeghet...
Mmm...och vänstern gör ju inte annat än pratar om Kuba och Nordkorea i fördömande ordalag.
¨RedCloud skrev:Mmm...och vänstern gör ju inte annat än pratar om Kuba och Nordkorea i fördömande ordalag.
kungen av fokusförskjutning har gjort det IGEN !!! Hurra !!!
Jag höll inte med er.
Secrist skrev:Mmm...och vänstern gör ju inte annat än pratar om Kuba och Nordkorea i fördömande ordalag.
Dao skrev:Secrist skrev:Mmm...och vänstern gör ju inte annat än pratar om Kuba och Nordkorea i fördömande ordalag.
Det finns mycket kritik gentemot Kuba och Nordkorea från vänsterhåll!