Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
ericTheDog
formsvackan
6 posters

En natts "produktion" av RMC.

formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

En natts "produktion" av RMC. Empty En natts "produktion" av RMC.

Inlägg  formsvackan 2012-06-13, 08:23

När andra sover och den skämtfiguren kan göra sina inlägg utan att riskera mothugg morskar han upp sig och blir riktigt produktiv Very Happy

Foliet är en gammal rödsvart präst som råkat bli över från 1930 talets utrensingar?

Du foliet, om du skaffar en tidsmaskin och förflyttar dig till ditt kära 1930-tal, så riskerar du fortfarande att bli en utskrattad pajas.

Är det DRETTA som av familjen foliedåre kallas hög kvalitet och kunnande?, du är ju efterbliven, rent av idiot på riktigt.

Ska jag be om ursäkt för roffes beteende?, nu har foliet försökt tänka igen med förväntat resultat.

Om foliet referera till sitt eget dravlande om AH, så vill jag inte ha en ursäkt, jag vet att du är knäpp, foliet

Hur många tusen ggr måste det bevisas att miffot roffe inte kan debattera , det grundar sig i hans låga IQ och politiska extremism.

Vad förväntar sig de som försöker byta inlägg med honom?, att hans hjärna ska 10 dubblas som genom ett mirakel?, för det är vad som skulle krävas.

Vad är nytt här?, sånt här har ju idioten roffe visat upp under 5-6 år, han och hans lika lågbegåvade familj.

Jobbigt att leva på bidrag rd?, prova att skaffa ett jobb då för tusan!!

Vaddå?, det är ju standardförfarande i roffefoliets värld, vad är extremistisk med det?

Som sagt, extremism definieras oftast utifrån majoriteten, för det mesta stämmer majoritetens och verklighetens bild överens, så även i fallet familjen roffefoliet, de är extremister hur de än vrider och vänder sina stackars förvirrade sinnen.

Foliet försöker svära sig fri, lika trovärdigt som om han har händerna i syltburken, han har vid ett otal tillfällen refererat till alliansen som de som ska införa fattigsverige igen, och ättestupan, och kommit med liknelser med 1930 talets Europa.

Vad en extremist som roffefoliet med familj sällan gillar och får fobier av, är att bli kallad extremist, då följer en oändlig rad av försök att svära sig fria från sina åsikter och handlingar, precis det vi der utspelas här och nu.

Roffe med trippelnick har 1000 tals ggr kallat andra för nassar och rasister, inegn har mig veterligen startat trådar där de försökt svära sig fri från hans sinnessjuka anklagelser, roffe däremot känner sig tvungen att försöka "rentvå" den sjuka familjen,
    Mission Impossible , Roffe.

lol
    Miffot Roffe tror på fullt allvar att det ska startas en seriös diskussion av en tråd med en efterbliven infras rku-lista.

Jisses vilka nötter.

Roffe med "familj" är inte barnsliga, de är bakom flötet, lite efterblivna helt enkelt. J-vla skillnad där.

( och foliet är stalinist, men han är så bakom att han inte fattar det själv

Hehe, men inte tror vi väl att idioten roffe med anhang begriper vad du svarade nu.

Politikerna försöker döjla att de inte har nåra större visioner och framåtanda. 350 riksdagsmän lever flott, svensson betalar.
    Dumvänstern vill ha ännu mer och hårdare politiks styrning, t o m republik.
    Finns det nåt dummare än den svenska vänstern?

Bara ett gäng grönsaker med RKU-hjärnor spottar på marknaden, och de gör de ju.

Marknaden har gett grönsakerna datorer så de kan sitta på ett forum och bära sig åt som de idioter de är och spotta på marknaden.

Vem sa att inte världen och ödet är ironiskt?

Finns ingen normal människa som inte ser roffes och familjens extremism, "fredad.." "sionistpropaganda..."

Karln är ju ett skolexempel på extremism, och de trippelnick och folier som stödjer honom är precis lika galna.

Enligt forumhögern lär det lik förbaskat vara RC som kommer med endast personangrepp Crying or Very sad
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

En natts "produktion" av RMC. Empty Sv: En natts "produktion" av RMC.

Inlägg  ericTheDog 2012-06-13, 08:53

Vill du jag ska göra en lista över rcberras produktion?
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2012-06-13, 08:55

formsvackan skrev:När andra sover och den skämtfiguren kan göra sina inlägg utan att riskera mothugg morskar han upp sig och blir riktigt produktiv Very Happy

Enligt forumhögern lär det lik förbaskat vara RC som kommer med endast personangrepp Crying or Very sad

Klockan är sju på morgonen och du är redan full? Evil or Very Mad
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2012-06-13, 10:03

formsvackan skrev:

Crying or Very sad
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2012-06-13, 10:07

formsvackan skrev:När andra sover och den skämtfiguren kan göra sina inlägg utan att riskera mothugg morskar han upp sig och blir riktigt produktiv Very Happy

Foliet är en gammal rödsvart präst som råkat bli över från 1930 talets utrensingar?

Du foliet, om du skaffar en tidsmaskin och förflyttar dig till ditt kära 1930-tal, så riskerar du fortfarande att bli en utskrattad pajas.

Är det DRETTA som av familjen foliedåre kallas hög kvalitet och kunnande?, du är ju efterbliven, rent av idiot på riktigt.

Ska jag be om ursäkt för roffes beteende?, nu har foliet försökt tänka igen med förväntat resultat.

Om foliet referera till sitt eget dravlande om AH, så vill jag inte ha en ursäkt, jag vet att du är knäpp, foliet

Hur många tusen ggr måste det bevisas att miffot roffe inte kan debattera , det grundar sig i hans låga IQ och politiska extremism.

Vad förväntar sig de som försöker byta inlägg med honom?, att hans hjärna ska 10 dubblas som genom ett mirakel?, för det är vad som skulle krävas.

Vad är nytt här?, sånt här har ju idioten roffe visat upp under 5-6 år, han och hans lika lågbegåvade familj.

Jobbigt att leva på bidrag rd?, prova att skaffa ett jobb då för tusan!!

Vaddå?, det är ju standardförfarande i roffefoliets värld, vad är extremistisk med det?

Som sagt, extremism definieras oftast utifrån majoriteten, för det mesta stämmer majoritetens och verklighetens bild överens, så även i fallet familjen roffefoliet, de är extremister hur de än vrider och vänder sina stackars förvirrade sinnen.

Foliet försöker svära sig fri, lika trovärdigt som om han har händerna i syltburken, han har vid ett otal tillfällen refererat till alliansen som de som ska införa fattigsverige igen, och ättestupan, och kommit med liknelser med 1930 talets Europa.

Vad en extremist som roffefoliet med familj sällan gillar och får fobier av, är att bli kallad extremist, då följer en oändlig rad av försök att svära sig fria från sina åsikter och handlingar, precis det vi der utspelas här och nu.

Roffe med trippelnick har 1000 tals ggr kallat andra för nassar och rasister, inegn har mig veterligen startat trådar där de försökt svära sig fri från hans sinnessjuka anklagelser, roffe däremot känner sig tvungen att försöka "rentvå" den sjuka familjen,
    Mission Impossible , Roffe.

lol
    Miffot Roffe tror på fullt allvar att det ska startas en seriös diskussion av en tråd med en efterbliven infras rku-lista.

Jisses vilka nötter.

Roffe med "familj" är inte barnsliga, de är bakom flötet, lite efterblivna helt enkelt. J-vla skillnad där.

( och foliet är stalinist, men han är så bakom att han inte fattar det själv

Hehe, men inte tror vi väl att idioten roffe med anhang begriper vad du svarade nu.

Politikerna försöker döjla att de inte har nåra större visioner och framåtanda. 350 riksdagsmän lever flott, svensson betalar.
    Dumvänstern vill ha ännu mer och hårdare politiks styrning, t o m republik.
    Finns det nåt dummare än den svenska vänstern?

Bara ett gäng grönsaker med RKU-hjärnor spottar på marknaden, och de gör de ju.

Marknaden har gett grönsakerna datorer så de kan sitta på ett forum och bära sig åt som de idioter de är och spotta på marknaden.

Vem sa att inte världen och ödet är ironiskt?

Finns ingen normal människa som inte ser roffes och familjens extremism, "fredad.." "sionistpropaganda..."

Karln är ju ett skolexempel på extremism, och de trippelnick och folier som stödjer honom är precis lika galna.

Vad är problemet?

Anktrion säger ju tydligt att de kan debattera och att de står skyhögt över alla vänstertomtar.

Personligen anser jag att de har begränsat språkuppfattning och har ännu inte lärt sig att 'debatt' inte betyder glåpord.

Ridå!!
    cheers
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2012-06-13, 10:31

Oj, ska gamle foliet börja gråta nu, eller han ska göra nåt åt sina defekter?, även i foliets fall krävs ett mirakel, typ att hans hjärna skulle råka fördubblas.

Och inte ett folieinlägg utan fetlögnen, vem har påstått att bara roffe kommer med personangrepp`?

Det är knappast personangreppen som är roffes och familjens problem, jisses, vad är det ni inte begriper??

Och det är ju oerhört märkligt att denne 1930 tals relik kallar mig skämtfigur, han har ju försökt få vara med i mina debatter säkert hundra ggr, men när han förvägrats det ser vi här hans reaktion.

Du hade din chans för länge sen foliet, nu har du framtiden bakom dig, och framtiden tackar dig och dina förvirrade ideer.Smile

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2012-06-13, 11:04

RedMentalCase skrev:
    Det är knappast personangreppen som är roffes och familjens problem,

Det stämmer.... det är ditt problem !
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2012-06-13, 11:13

F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:
    Det är knappast personangreppen som är roffes och familjens problem,

Det stämmer.... det är ditt problem !

Just precis för det är tomtarna på vänsterkanten som står för personangreppen och att vara dum i huvudet är tillika vänstertomtarnas problem! Cool
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2012-06-13, 11:28

Tycker fistengrönsak att det är mitt problem?

Vad jag vet, och som är sant, är ju att personangreppen initierades av familjen roffe,
    alla som röstade på alliansen kallades nazister och typ, svin i åratal.

När nu det kommer och biter er tillbaka så är det ett "problem"??

Vem som har riktiga problem är väl alldeles klart.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2012-06-13, 11:36

RedMentalCase skrev:Vad jag vet, och som är sant, är ju att personangreppen initierades av familjen roffe,
    Du tycks bekvämt nog glömma bort hur du själv drog igång detta elände på AB-forum. Så fort du blev utkastad pga dina ideliga personangrepp dök du upp under ett annat nick och fortsatte tills du åter åkte ut. Blueheaven gjorde inte mycket mer än torkade din röv, men det räckte för att han också tvingades fixa ett nytt nick, Perestrojka. Du är själv den som är huvudorsaken till den pajkastning som startade då och tyvärr pågår än idag. Den som vill kan med Googles hjälp se att du har samma problem på många andra forum också.

Dina taffliga debattförsök har alltid rört sig om spridande av fantasier som när de avslöjats övergått i personangrepp. Nu för tiden hoppar du för det mesta över det första steget Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2012-06-13, 12:12

Ja du foliet, vad jag vet så var det en hel del som blev "utslängda" från gamla AB forum, jag var inte den första där ,menar du att jag ska ta ansvar för allt som händer i världen?

Hur är du kopplad egentligen?, eller hur är du felkopplad är väl den korrekta frågan.

Men det är väl sånt här trams du kan sitta här och fantisera om, nån riktig debatt är du ju inte del av längre.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2012-06-13, 12:28

RedMentalCase skrev:Ja du foliet, vad jag vet så var det en hel del som blev "utslängda" från gamla AB forum, jag var inte den första där ,menar du att jag ska ta ansvar för allt som händer i världen?
    Naturligtvis kan du inte ta ansvar för annat än det du själv ställt till med. Vad beträffar personangrepp på detta och andra forum står du i en klass för dig själv och ansvarar naturligtvis för detta.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-06-13, 19:02

RedMentalCase skrev:Tycker fistengrönsak att det är mitt problem?

Vad jag vet, och som är sant, är ju att personangreppen initierades av familjen roffe,

När nu det kommer och biter er tillbaka så är det ett "problem"??

Vem som har riktiga problem är väl alldeles klart.

Man ansåg sig till och med ha patent på ord som RÄTTVISA, EMPATI och bla, bla, bla

Nu har t.o.m familjen insett att ingen går på det tramset.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2012-06-13, 19:04

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Vad jag vet, och som är sant, är ju att personangreppen initierades av familjen roffe,
    Du tycks bekvämt nog glömma bort hur du själv drog igång detta elände på AB-forum. Så fort du blev utkastad pga dina ideliga personangrepp dök du upp under ett annat nick och fortsatte tills du åter åkte ut. Blueheaven gjorde inte mycket mer än torkade din röv, men det räckte för att han också tvingades fixa ett nytt nick, Perestrojka. Du är själv den som är huvudorsaken till den pajkastning som startade då och tyvärr pågår än idag. Den som vill kan med Googles hjälp se att du har samma problem på många andra forum också.

Dina taffliga debattförsök har alltid rört sig om spridande av fantasier som när de avslöjats övergått i personangrepp. Nu för tiden hoppar du för det mesta över det första steget Very Happy

Undrar vem som hade nicket redcloud14

???
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2012-06-13, 19:12

ericTheDog skrev:
    formsvackan skrev:

???

Eller martinLindgren57

???? Laughing
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2012-06-13, 19:22

redalert skrev:
    ericTheDog skrev:
    formsvackan skrev:

???

Eller martinLindgren57

???? Laughing
    Du gör dig förmodligen bäst som ubåt137.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2012-06-13, 19:53

redalert skrev:
    ericTheDog skrev:
    formsvackan skrev:

???

Eller martinLindgren57

???? Laughing

Samma "problem" på andra forum??, nu får väl ändå den senile foliedåren ge sig i sitt fantiserande.
    Ge dig, ditt senila röda gamla skrälle, sluta ljug och stalka mig, du är ju rubbad i huvet, gubbtjyv!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 14:11