RedCloud skrev:
Varför det?
Så slipper du göra bort dig ytterliggare,....
Och för att förekomma, jag sitter ute på verandan i solen redan....
Nu är du barnslig igen, vänstermuppen.
Och jag sitter inte på verandan då, menar du? (Dock lite mulet)
RedCloud skrev:
Varför det?
RedCloud skrev:
Varför det?
RedCloud skrev:Jepp solen skiner 19+ i skuggan...
skånsk/rumänska avfallet skrev:19 hos kackerlackan, alltså en dag då temperaturen stämmer överens med hans IQ.
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
SiP skrev:RedCloud skrev:Jepp solen skiner 19+ i skuggan...
Slutna paviljongen i Säter??
http://www.klart.se/väder-säter.html
skånsk/rumänska avfallet skrev:Jaja, roffan, vi vet att du enligt egen utsago har ett underbart liv med allt man kan önska,
problemet är väl att det inte stämmer, ser ju minsta småbarn hur störd du är och hur du lider av det.
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
ericTheDog skrev:Vem snokar upp ip-adresser?
Vem hotar sprida personuppgifter?
Vem yrar i nattmössan om pedofiler?
Vem har bevisligen spammat acbladet?
Vem ger sig på andra debattörers familjemedlemmar?
Ja, vem är egentligen barnslig?
RedMentalCase skrev:Jaja, roffan, vi vet att du enligt egen utsago har ett underbart liv med allt man kan önska,
problemet är väl att det inte stämmer, ser ju minsta småbarn hur störd du är och hur du lider av det.
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Vem snokar upp ip-adresser?
Vem hotar sprida personuppgifter?
Vem yrar i nattmössan om pedofiler?
Vem har bevisligen spammat acbladet?
Vem ger sig på andra debattörers familjemedlemmar?
Ja, vem är egentligen barnslig?
DU!! lilleric! fler frågor?
. Såväl kackerlackan som foliet har ju åkt på tokspö i dagens debatt.
RedCloud skrev:. Såväl kackerlackan som foliet har ju åkt på tokspö i dagens debatt.
Av vem, när, hur ?
Tycker själv det är du som avslöjat vilken liten barsnlig skit till förlorare du är....
tror du fortfarande att Spanska staten avser skänka 80 Miljarder Euro till bankerna?
RedCloud skrev:tror du fortfarande att Spanska staten avser skänka 80 Miljarder Euro till bankerna?
Varför beter du dig som en idiot ?
Var det någon som stal din hink och spade när du var liten ?
Redvictory skrev:RedCloud skrev:tror du fortfarande att Spanska staten avser skänka 80 Miljarder Euro till bankerna?
lilleric var inte som andra barn! han var nämligen en bortskämd liten moderatunge som
inte fick någon kärlek hemma! det är därför han slutat utvecklas! lill killen behöver hjälp!
inte undra på att du är så djävla bitter på allt och alla...
SiP skrev:Redvictory skrev:RedCloud skrev:tror du fortfarande att Spanska staten avser skänka 80 Miljarder Euro till bankerna?
lilleric var inte som andra barn! han var nämligen en bortskämd liten moderatunge som
inte fick någon kärlek hemma! det är därför han slutat utvecklas! lill killen behöver hjälp!
Och själv lekte du som liet troll med trasiga kottar, inte undra på att du är så djävla bitter på allt och alla...
Redvictory skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:RedCloud skrev:tror du fortfarande att Spanska staten avser skänka 80 Miljarder Euro till bankerna?
Och själv lekte du som liet troll med trasiga kottar, inte undra på att du är så djävla bitter på allt och alla...
Fel (igen) jag växte upp i en stor arbetarfamilj och fick mycket kärlek! så mycket leksaker fick jag inte och visst lekte jag med kottar! du själv då? lekte du med din pappas köttkvarn eftersom du är så j-a bitter?
RedCloud skrev:inte undra på att du är så djävla bitter på allt och alla...
"bitter" verkar vara extremhögerns favorit-tillmäle när inga argument finnes....suck
RedCloud skrev:tror du fortfarande att Spanska staten avser skänka 80 Miljarder Euro till bankerna?
berralarzon skrev:Redvictory skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:RedCloud skrev:tror du fortfarande att Spanska staten avser skänka 80 Miljarder Euro till bankerna?
Fel (igen) jag växte upp i en stor arbetarfamilj och fick mycket kärlek! så mycket leksaker fick jag inte och visst lekte jag med kottar! du själv då? lekte du med din pappas köttkvarn eftersom du är så j-a bitter?
Sip verkar vilja försöka kvala in i ankfamiljen numera "sosse" som han är.. stor humor.
//Niklas