SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:berralarzon skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:inte undra på att du är så djävla bitter på allt och alla...
"bitter" verkar vara extremhögerns favorit-tillmäle när inga argument finnes....suck
"Ty samtidigt som vänsterfolket kan säga vilka råheter som helst om sina motståndare är man hyperkänslig inför kritik av de egna. Vänstern kräver två privilegier:
1)att utan precisering få avge kränkande omdömen om andra; och
2)att själva skyddas mot en energisk argumentering som tydligt visar att de tagit miste i avgörande frågor.."
Nämen för f-n är du blind på alla ögon du silar megaoljetankers tillmälen från anktrion härinne och silar fram det du vill för att hålla dig bekväm i dina åsikter med anktrion, du sjunker sip.
//Niklas
Den dag då du reagerar mot att RV och fistarn sätter rasist och nazistepitet på mig i stort sett alla debatter enbart p.g.a. att de inte kan svara, då kan du komma med kritik mot mig..
Den dag som du sossesip "wannabee" kritiserar rmc och övriga i anktrion ska du bemötas av respekt annars innan betecknar jag dig som en vilja AV rövskickare av anktrion.. Jag berra har sagt mitt om Rv/Fistarn du fegar om anktrion!
//Niklas
Exakt vad har du skrivit något som ens kan nämnas som kritik eller avståndstagande av RV och fistarns påhopp??
Du ljuger som en liten unge och till råga på allt så skriver du om dig själv i tredje person, det tyder på en sjukdomsbild som läkare skulle vilja kontrollera vet du..
Och jag kan fråga här, vad är en sosse?
Är det en som lägger sig platt och håller med dig, RC, RV, Fistarn och Dao till 100% enbart för ni säger er representera den vänstra sidan, news to you, den vänster ni representerar är exremistvänster som kanske kan härledas till vänsterpartiet och det partiet har jag gjort klart att jag inte skulle slösa piss på ens, samma djävla pack som nazzar med skillnade att nyttiga idioter har gjort deras blodiga historia acceptabel..
Du får väl gnälla vidare sossen som din kompis eTd eller inte vem bryr! intressant och att du anser mig som extremvänster det visste jag inte ens själv att jag var! skulle tro att jag mer ser mig som en människa.
Du fegar ju allt men fingrar i allt som RV Fist samt det RC skriver men inte en rad om det extrem rmc eller det rövbölden bh begåvar ac-forum i inlägg efter inlägg det är för mig ett hyckleri, som sagt sluta lek forumpolis.
Du bor gnällbältet va enligt din egen uppgift!
Ridå! (som verkar vara poppis just nu härinne) känns lite -80 tal..
//Niklas